Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Sekarotuiset
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Seropifoorumi
Chin-Hilda
Tää on siis kaikkien sekarotuisten oma palsta. dogrun.gif Minulla itselläni on Laku narttu.Se on suomenpystykorva ja karjalankarhukoiranpentu.Vaikka eihän se mikään pentu ole rolleyes.gif se on 3 vuotias.
[WaLLu]
Mulla on kans ns. sekarotuinen. Oikeestaan se on risteytys, ku siinä on kahta rotua. Sen nimi on Wallu ja se on uros. Siinä on Bichon Havanaisa ja Coton de tuléaria. Luonteeltaan Wallu on, noh, vähän 'ylivilkas', ystävällinen ja erittäin ihmisrakas. Wallu on syntynyt 1.10.2003, joten on nyt kohta 10kk biggrin.gif
CoToN
Löytyykö Wallusta kuvia??
perhonen^
mulla on kaksi sekarotusta... smile.gif
SuZu
Mulla on tällä hetkellä 5 x-rotuista. wub.gif Koirista löytyy mm. Karjalan karhukoiraa, Shelttiä, Labbista, Sakemannia ja kaikkia muita mukavia rotuja. thumbup.gif
Anzie^
Tämä aihe ei oikein taida tälle palstalle kuulua wink.gif Sekarotuisille ollaan suunnittelemassa ilmeisesti ihan omaa palstaa smile.gif
[WaLLu]
Juuh, kyllähän Wallusta kuvia löytyy, voin laittaa tähän kuvan:

Aika huono kyllä, mutta...
Havahava
Suloinen! wub.gif smile.gif
Havaneesin turkki, cotonin pää, ei voi erehtyä minkä risteytys tongue.gif
Fitzgo
LAINAUS([WaLLu)
,20.7. 2004, 21:11] Mulla on kans ns. sekarotuinen. Oikeestaan se on risteytys, ku siinä on kahta rotua. Sen nimi on Wallu ja se on uros. Siinä on Bichon Havanaisa ja Coton de tuléaria. Luonteeltaan Wallu on, noh, vähän 'ylivilkas', ystävällinen ja erittäin ihmisrakas. Wallu on syntynyt 1.10.2003, joten on nyt kohta 10kk biggrin.gif

On nyt pakko laittaa mut meiän koirat on ihan samanlaisii:
Mun koira on Bichon Havanais, Vallu ja se on syntyny 2.10 biggrin.gif Kiva kun on melkein Vallun kaksoisolento löytynyt! tongue.gif
-Elina-
Seropeille on sitten omakin foorumi tullut.
Mon@
SuZu tai [WaLLu]:

Laittakaa jompi kumpi mulle vaikka mesen välityksellä sitten kuvia hauvoista.. Walluko ylienerginen?? Ei kai... blink.gif
milkyjoe
Onpas tänne kirjoteltu jo paljon... smile.gif Kiva että Seropeillekkin tuli oma palsta... thumbup.gif Kun mekin EHKÄ semmonen otetaan joskus "100" vuoden päästä laugh.gif
Mon@
Seropista ei voikkaan niin vaan sanoa kun muista puhdasrotuisista et "kannattaa ottaa seropi ku sillä on niin ihana luonnekkin"

Okei, toi oli vähä turha, mut silti... baa.gif
Vlyter
LAINAUS(Mon@ @ 7.9. 2004, 19:56)
Seropista ei voikkaan niin vaan sanoa kun muista puhdasrotuisista et "kannattaa ottaa seropi ku sillä on niin ihana luonnekkin"

Okei, toi oli vähä turha, mut silti... baa.gif

No ei voi välttämättä sanoa puhdasrptuusistakaan, nekään kun ei aina oo sellaasia, ku luulis wink.gif Mutta sekarotuusista ei ikinä tiä.. blink.gif
Sehän se siinä viehättääkin smile.gif
Mon@
LAINAUS(Vlyter @ 14.9. 2004, 17:05)
No ei voi välttämättä sanoa puhdasrptuusistakaan, nekään kun ei aina oo sellaasia, ku luulis wink.gif Mutta sekarotuusista ei ikinä tiä.. blink.gif
Sehän se siinä viehättääkin smile.gif

Taavi onki westienä poikkeus ku se on syntyny turus tongue.gif
Kaptah
Ei niin: seropista pitää sanoa vain että: "kannattaa ottaa seropi" tai mielummin
"kiva kun toi seropi otti mut"
Yritän pistää kuvia (1 kuva > 1000 sanaa!): Toivottavasti linkki toimii?:

http://groups.msn.com/Isotkoirat/nabujasenystvt.msnw?Page=1
thumbup.gif
Mon@
LAINAUS(Kaptah @ 23.9. 2004, 18:22)
Ei niin: seropista pitää sanoa vain että: "kannattaa ottaa seropi" tai mielummin
"kiva kun toi seropi otti mut"
Yritän pistää kuvia (1 kuva > 1000 sanaa!): Toivottavasti linkki toimii?:

http://groups.msn.com/Isotkoirat/nabujasenystvt.msnw?Page=1
thumbup.gif

Onko koirassasi mahdollisesti leonbergiä wink.gif
Kaptah
Leonbergia hyvinkin. Jos laskee teoreettisesti, niin 50% (Leonberg uros ja mastiffi emä), mutta kun puolet pennuista tulivat iskäänsä ja puolet oli äiteen näköisiä ja lyhytkarvaisempia, niin silmämääräisesti ainakin 75% Leonberg. Voisi joskus yrittää huijata muitakin kuin eläinlääkäriä, joka ihan vapaaehtoisesti totesi koiran olevan niin leonbergin näköinen, että ei olisi uskonut, jos en olisi kertonut totuutta.
Mutta koira mikä koira! Ja luonne taas on ihan emän tapainen rauhallinen, itsepäinen ja tykkää kahlata vedessä noin napaa myöten. Ui toki hyvin, kun sillä on ne räpylätkin jalassa.
Vlyter
LAINAUS(Mon@ @ 25.9. 2004, 20:23)
Onko koirassasi mahdollisesti leonbergiä wink.gif

Ainakin sillä on tuo maski smile.gif
Ihan aiheesta poiketen, olikos se anatolianpaimenkoira, jolla oli tämä "karabash"?
Muistaako kukaan, vai muistanko väärin biggrin.gif
Fal
Täällä asustaapi yksi seropi, jossa on labbista, cockeria ja suoppia (eniten). Nimi on Rasmus smile.gif Ikääkin löytyy 3 vuotta.
Xenju
minullakin seropi wub.gif KUVA
Fanla
Täältä löytyy sekotustensekotus Usva jolla ikää pikkasen vajaa 8 kk.
Xenju
LAINAUS(Fanla @ 28.6. 2006, 11:55)
Täältä löytyy sekotustensekotus Usva jolla ikää pikkasen vajaa 8 kk.

Näyttää mun seropilta pentuna biggrin.gif Ihana! ( mun mun seropi on nyt trimmattu ylemmässä viestissä kuva)
Epsa
Meillä sekarotuinen Mortti poika. Hurtasta löytyy villakoiraa ja cavalieria. Villakoiran näköinen ja turkiltaan mutta cavalierin kuono ja häntä. Monesti luultu jopa pumiksi ja pakko myöntää se on paljonkin samannäköinen. Mortista on veikattu myös espanjanvesikoiraa, vaikka paljon sirompi.

Pienenä pentuna Mortti täysin musta kuten seitsemän sisarustakin vaikka isä harmaa ja äiti ruskea. (isä puhdasrotuinen villakoira äiti villakoiran ja cavalierin sekoitus)

Nyt Mortti näyttää vanhalta (4 vuotta) vaikka kovin nuori. Harmaantunut poika kyllä on ja paljon. Ainoat melkein täysin mustat kohdat löytyy kännästä ja korvista. Aika veikeän näköinen otus.

Eikä tätä villiviikaria vanhaksi saisi tekemälläkään. Kohta neljän vuoden ja virtaa tulee joka vuosi lisää.
Cairn.
Isän vanhemmille on nyt tullut Leevi seropi. Siinä on jackrusselia ja jotain muuta terrieriä. Pääsin viime lauantaina katsomaan sitä ihastusta<3 Mahtava pikku veitikka, tosi vauhdikas yms. Oli ilo katella sen touhuja. :>
Jerry
Medän 5 koiran laumasta löytyy 3 seropia.

Nana ja Nella: 50% kääpiösnautseri 25% coton de tulear 25% cavalier

Osku: Dobermanni/Belgianpaimenkoira, tervueren

biggrin.gif
Märy
Mulla kans (niikun Espalla biggrin.gif ) villiksen ja cavan sekotus poika Sulo.
Aivan ihana tapaus wub.gif. Sulo on nyt 1,8kk, villi ja reipas seropin alku...On se kuitenki vähän pentuajoista rauhottunu rolleyes.gif
Mistä päin Espa oot ottanu Mortin? Ite Kajaanista. Ois kiva kuulla koirastas enemmän ku meillä kuitenkin sama "rotu" on w00t.gif Voitko laittaa Mortista kuvan tänne tai jottain...Mä vosin yrittää laittaa Sulosta kuvan, mutten mee takuuseen,e ttä onistuuko kun en oo mikään tekniikan ihmelapsi... rolleyes.gif
jenna-
Yks söpö sekarotuinen on kun risteyttää huskyn ja austraalianpaimenkoiran. Tulee kyllä todella suloisia! Tutulla käynyt monesti vahingossa noin biggrin.gif Ollaan keksitty "rotuki" niille nimittäin siperianpaimenkoira thumbup.gif
suzc
Täältäkin löytyy seropi. 6-vuotias labbis-belgi tytsä. Kuvia löytyy; http://irc-galleria.net/archive.php?nick=s...lbum_id=1583987

Heinäkuussa on tulossa toinen seropi, jossa on ainakin ajokoiraa, saksanpaimenkoiraa ja karjalankarhukoiraa. wub.gif
saskia
Minulla on sekarotuinen koira, Saskia<3 Siinähän se sas möllöttääkin mun kuvakkeessa <--- Söpö, eikö?
Saskiassa on Lapinkoiraa, kultsia, samojedia.... Kasvattajan oma koirakin oli niin sekarotuinen, ettei se itsekkään tiedä mitä siinä on, sama on saskian isukilla.. Aikamoinen seropi... biggrin.gif
NooorA
Ompas täällä hiljaista unsure.gif
Niila
Moi! happy.gif

Päätinpä rekisteröityä tännekin keskustelemaan! Toivottavasti sekarotuisten omistajiakin vielä pyörii täällä.. teehee.gif

Mulla on 2-vuotias sekarotuinen narttu, Panda! Se on sekoitus suomenlapinkoiraa, labradorinnoutajaa ja karjalankarhukoiraa.
Pandan kanssa ollaan kokeiltu kaikenlaisia harrastuslajeja, agilitya ollaan eniten harrastettu, ihana laji molempien mielestä! laugh.gif

Itse olen 17-vuotias tyttö Lahdesta, opiskelen eläintenhoitajaksi. smile.gif Panda on mun ensimmäinen koira, seuraavaksi haluaisin lapinporokoiran..
Haaveilen myös paimensukuisesta suomenlapinkoirasta! Ihania rotuja! wub.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.