Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Punkeista eroon
Puskaradio > Puskis > Rehuja & rohdoksia > Terveydeksi!
Eppunen
Koirani saa keväästä lähtien joka toinen päivä ruuan seassa yhden hienonnetun valkosipulinkynnen. Yhden punkin olen koirasta tänä kesänä löytänyt. Liikumme päivittäin heinikoissa ja metsissä.

Monella palstalla olen asiasta maininnut... mutta kukaan ei ole juuri asiaa kommentoinut. Suurin osa sakista käyttää Exspotia (?).

Kertoilkaahan kokemuksianne valkosipulin hyödyistä ja haitoista!

Meillä ainoana haittapuolena ilmennyt rupsuttelu "kuurin" alussa. Henki ei ole pahalle haissut.
Sylppa
Olen kuullut muunkin sanovan että ei ole punkkeja koirassa kun syöttänyt valkosipulia.
Täytyneen aloittaa valkosipulin syöttö, silloin kun olen aloittanut on se tosiaan ruplutellut ja masu on mennyt löysäksi, mutta ehkä sen masu tottuu siihen kun vaan sitkeästi jatkaa.
Täällä on paljon punkkeja tänä kesänä ei ole auttanut exposit eikä tämä uusi bayvantic täysin, silti koirassa on ollut punkkeja. Minussakin oli yksi ja toisen huomasin kiipeävän olkapäätäni pitkin ylös confused.gif
<Iida>
Borderterrieriin ei ole punkkeja tarttunut lainkaan, mutta aussie-pennusta saa viikottain kiskoa viitisen punkkia irti. Kummallakin on exspot niskassa, voi olla että turkin tyypit vaikuttaa asiaan rolleyes.gif
Mon@
Syökö koirat muka valkosipulia ku se on niin voimakkaan hajustakin.. Mä en viitti olla Monalle niin raaka ja syöttää sille valkosipuloa.. laugh.gif
Eppunen
Onhan tuo valkosipuli ruuan seassa alas mennyt. Peppi kyllä jättää kupin pohjalle ne ruuat jotka ei sille maistu... Jos valkosipulin kypsentää, sen teho kärsii.
sipa
Sanoohan Lappalaisetkin että Valosipuli tehoaa kaikkeen myös hyttysiin.. biggrin.gif Vaikka meillä ei onneksi ole punkkeja juurikaan näkynyt, ostin kuitenkin sen punkkipannan niinkuin varoiksi. Valkosipulia olen joskus aikoinani syöttänyt Edille ja ihan hyvin sen vatsa kesti.

Sylppa ohmy.gif Hyi helkkari.. Teillä viisiin niitä punkkeja riittää..
-anna-
Enpäs ole kokeillut..

Täällä on sen verran olllut punkkeja, että kummallakin yhdet.. pistetään kohta punkki piikki, kun hirven metsästys alkaa.. smile.gif Muttaa.. Sylppä: Missäs päin mahdat asua, kun noin paljn punkkeja ohmy.gif
Rochas
en oo kuullukkaan tosta valkosipulijutusta. me ollaan jotain juttua käytetty, eikä
oo punkkei ollu. paitsi keväällä oli pari, mut sit me vast laitettiin sitä. tulee tosta
ihan vampyyrit mieleen laugh.gif
reppulainen
tänä kesänä ei kyllä ole tullut kummallekaan koiralle punkkeja(ihme!) mutta kannattaa siis käyttää valkosipulia ettei niitä tulis kaan... wink.gif ?
*Noutajat*
Meillä oli tollerilla Punkkipanta ja pennulla Exspotia
Pennulla ei ollut yhtään punkkia ja tollerilta löytyi muutama, sen jälkeen kun oli koira ilman pantaa.
Ässä
LAINAUS(Mon@ @ 30.7. 2004, 16:49)
Syökö koirat muka valkosipulia ku se on niin voimakkaan hajustakin.. Mä en viitti olla Monalle niin raaka ja syöttää sille valkosipuloa.. laugh.gif

Ei Veerakaan syö!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.