Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Saako K-18 foorumille..
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
-Saana-
...mennä lukemaan ja kirjoitteemaan?
Minun tietääkseni ei, ellei ole yli 18vee. Ihmettelinpä vaan ku uusimman viestin kirjoittaja näkyy, ja usammin olen huomannut nimimerkin omistajan olevan kyllä reilusti alle 18 lookaround.gif
Sylppa
Jos on yli 18v niin saa, lukea toki saa nuoremmatkin.
.summer.
Hee, vaikka mä olen vielä nuorempi, ni oon silti muutaman kerran kirjottanu sinne lookaround.gif .
Mon@
Joskus oon lukenu, mutten kirjottanu ettei kukaan pääsisi valittamaan lookaround.gif
Sundae
Mielestäni alle 18-vuotiaat saisivat käydä vain lukemassa. Tuskin se olisi K-18-palsta, jos siellä saisi hyppiä alle 18-vuotiaatkin.
Omppo
Oma mielipiteeni on, että pysytään me alaikäiset kokonaan poissa kyseiseltä foorumilta, kun sellainen tuolle "maafisen rajapyykin" ylittäneille on perustettu wink.gif

Onhan puskassa kuitenkin paljon muitakin foorumeja, joissa voi keskustella käytännössä kaikesta maan ja taivaan välillä!
besk
Omppo puhuu sikäli asiaa, että puskassa tosiaan on tilaa nuorempienkin keskustella, mutta keskustelenhan minäkin junnufoorumilla?

Toisaalta käsiteltävät aiheet saattavat olla sellaisia, jotka ei edes junnuja kiinnosta kovasti... huh.gif
Vlyter
Niin, mitä intoa siitä palstasta sitte olis, jos me "pikkuset" siä pompittaas?
wink.gif
besk
LAINAUS(Vlyter @ 14.9. 2004, 18:01)
wink.gif

Niinpä.
shadow
Hyvähän se on isommille oma olla tongue.gif paitsi että olis hirveä syyhy päästä vastaamaan sinne yhteen kysymykseen biggrin.gif
abc
Shadow, voithan aina esittää vastauksen kysymyksiin off topic tai turpakäräjät foorumeilla riippuen kumpaan foorumiin asia parhaiten sopii wink.gif . Aloitat vain kertomalla aiheesta mihin viittaat vastauksellasi. Off topic ja turpakäräjät ovat molemmat siitä hyviä, että niissä käy lukemassa ja kirjoittamassa kaikenikäiset biggrin.gif .
-inessa-
LAINAUS(.summer. @ 12.8. 2004, 13:52)
Hee, vaikka mä olen vielä nuorempi, ni oon silti muutaman kerran kirjottanu sinne lookaround.gif .

tsot tsot! eipäs saa! tongue.gif
*Sanni
LAINAUS(Vlyter @ 14.9. 2004, 17:01)
wink.gif

Niin. Tosiaan!
.Tiia.
Antaa sennujen vaan olla k-18 palstalla. biggrin.gif
-laku-
joo, munkin mielestä on ihan oikein, että jossain on heillekin oma palsta eikä siellä oo "pikkusten" viestejä ollenkaan. smile.gif
Itsekin siis olen ns. pikkuinen. wink.gif
throls
Kivaa huomata pientä suvaitsevaisuutta täälläkin, laugh.gif
jasmina
Minun mielestä se on hyvä että on K-18 palsta ja sielä käyvät kirjoittelemassa myös juuri sen ikäiset ja sitä vanhemmat ihmiset. Sitähän varten se on K-18 palsta smile.gif
Mutta olisi hyvä, jos olisi myös sellasille oikein nuorillekkin palsta vähän samaan tapaan, mutta ei se kauheeta oo, jos sinne on muutaman viestin käynyt kirjoittamassa wink.gif
iiris_
Voishan alle 18-vuotiallekkin olla oma foorumi!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.