Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Lagotto Romagnolo
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 8: Noutajat, ylösajavat koirat ja vesikoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5
Liisa
Ihana Hippu! wub.gif Tosi kivan värinen smile.gif
tuunanen
Voi kun sulonen. wub.gif Teillä nyt varmaan hippulat vinkuu. tongue.gif Toi väritys on kyllä ihana. wub.gif

Onkohan Ago oikeesti viallinen lagotto, kun se on koko ajan takussa? sleepy.gif
Sumu
Sitten on Leevikin viallinen, sillä on ihan mahdoton turkki. se ei pysy selvänä sitten millään ilveellä! nyt sillä on turkki kyllä aika lyhyt, mutta pitempänä se menee aina takkuun...
Taco.
Käytiin pariviikkoo sitten hakemassa tutun kanssa sille lagottopentu matkalla kotiin. Joku oli muuten sulonen wub.gif Kamala pentukuume tuli kun se tökkästiin minun syliin.
Ois kiva päästä esittämään lagottoa, tuo tuttu vähän lupaili että voisin päästä kun sillä itsellään on ne kaksi lagottoa.. rolleyes.gif
Sumu
^ Mistä sä otit lagoton?
Taco.
LAINAUS(Sumu @ 1.11. 2006, 16:21)
^ Mistä sä otit lagoton?

Jo minulta kysyt niin, voin vastata etten tiedä. Tutulle haettiin, jostain tuolta matkalla kun tultiin sieltä Spanieliliiton näyttelystä. Kyllä mulle sanottiin sen virallinen nimi, mutta unohdin sen. dry.gif Mutta joo, uros pentu oli ja väriltään tuollainen tummanruskea ja vähän valkoista. Suloinen se oli <3
Sumu
joo no ei se sitten ole varmaan leevin jälkeläisiä ^^ ajattelin että ne hopeanuolen pennut oli luovutusiässä just suunnilleen pari viikkoo sitten.
essiepeli
Ekaa kertaa täälläkin <:

Tuli mieleen, että ketäs teistä kaikista on tulossa Messariin?
Sumu
^Minä tulen, mutta en tosin lagottojen kanssa vaan portugeesin.
tuunanen
Tulen, ilman koiraa.. smile.gif Saa nähdä kerkeenkö kattoa lagottoja ollenkaan, on junnukehä ja sit tuntematon junnukoira, mikä merkaa tutustumista... Saa nähdä..

Selvispä sekin, Ago tulee saamaan EH:n tai H:n jyväskylästä. sleepy.gif No ei voi minkään.
Sumu
Harmi että lagotot on noin aikaseen. ei viitti koiraa turhaan tressata ja tulla aikasemmin, ku portugeesien kehä on vasta joskus klo 12
Any
LAINAUS(tuunanen @ 13.11. 2006, 15:53)
Selvispä sekin, Ago tulee saamaan EH:n tai H:n jyväskylästä. sleepy.gif No ei voi minkään.

Miten niin, eihän se vielä varmaa ole wink.gif.

Ja minä myös messariin tulossa, ja ilman koiraa tietenkin. Ja tuunasen täytyy löytää jostain sen verran aikaa että ehditään edes moikkaamaan, mua häiritsee kun mun kaverit on tavannut sut ja mäkin oon tavannut jonkun sun kaverin, mutta me taas ei olla ikinä nähty! Eli tuut ainakin pyörähtämään siinä lagottokehällä wink.gif.
sahku
Meikäläinen taitaa myös lagotto kehällä pyörähtää katselemassa menoa wink.gif
tuunanen
LAINAUS(Any @ 13.11. 2006, 21:07)
Miten niin, eihän se vielä varmaa ole wink.gif.

Ja minä myös messariin tulossa, ja ilman koiraa tietenkin. Ja tuunasen täytyy löytää jostain sen verran aikaa että ehditään edes moikkaamaan, mua häiritsee kun mun kaverit on tavannut sut ja mäkin oon tavannut jonkun sun kaverin, mutta me taas ei olla ikinä nähty! Eli tuut ainakin pyörähtämään siinä lagottokehällä wink.gif.

biggrin.gif Kumminkin kaikki puhuneet kaikkea mahdollista kauheaa musta. biggrin.gif
Yritän ehtiä pyörähtämään, jos en muuten niin otan junnukoiran kainaloon ja tuun istumaan lagottokehän laidalle. biggrin.gif

Kyllä todennäkösesti saa, tuomari taitaa tykätä aika "massiivisista" koirista, Ago on semmonen hoikka, tavallaan "kevyt".. En osaa selittää fiksusti. biggrin.gif
Any
^Senna on myös kevytrakenteinen, mutta muistaakseni kyseinen tuomari ei sanonut siitä mitään kesäpäivillä.
tuunanen
EH4 tuli. smile.gif Niinkun arvelinkin..

Kookas uros, jolla erinomainen sukupuolileima. Vankka olemus ja kiva käytös. Lupaava maskuliininen pää. Hyvä iso kirsu. Kiva ilme. Tasapainoiset raajojen kulmaukset ja sopivasti runkoa tähän ikään (tuli yllätyksenäph34r.gif). Etuliikkeiden tulee tiivistyä. Liikkuu erittäin hyvällä sujuvalla askeleella, mutta köyristää hieman lanneosaansa. Kiva käytös. Esitetään edukseen. Hyvä karva.

Ago mitattiin. ph34r.gif 49cm. ph34r.gif
essiepeli
Meidänkin Eetu on mitattu muutaman kerran, 49 toisessa näyttelyssä ja 47 toisessa. Tuo jälkimmäinen tuli kyllä siitä, kun Eetu ns. kyyristeli.

Tuohan on tosi hyvä arvostelu, vaikka eh tulikin wink.gif
tuunanen
Niinhän tuo on ihan hyvä.. smile.gif
Kiva käytös mainittu kahdesti. biggrin.gif Kai sillä on sitten erittäin kiva käytös.. biggrin.gif
Ja sunnuntaina kun lähdin uudestaan käymään jyväskylässä, oli ago lähdössä mukaan. biggrin.gif Reissaaja luonne. cool.gif
tuunanen
Herätelläänpä täällä taas keskustelua.. [tai ainakin yritetään]
Mitäs mieltä olette näistä mahd. PK-oikeuksista? smile.gif
peikkovuorelainen
Meillä asuu naapurissa 2 lagottoa.
Fulle Del Farnie ja hänen pieni poikansa Armas (virallista nimee en tiiä) smile.gif
Fulle on aivan ihana wub.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.