Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Tipsut...onko niitä täällä?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
-inessa-
LAINAUS(hoffi-92 @ 19.10. 2004, 11:35)
uppia uppia... miks täällä ei käy yhtään porukkaa... unsure.gif

uppiaaaaa! tulkaa kaikki tänne vaan... tääl ei käy kukaan! unsure.gif
Charmy
Kyllähän täällä käy porukkaa...höm..esim.. Minä.. biggrin.gif Mites sulla meni Hoffi silloin sunnuntaina??
-inessa-
Noh... [varautukaa kuulemaan mun epäselvä selostus] tongue.gif
Olin siis siellä sen kk mäykky Artun kanssa (LimeLight)... Se oli ihuna! wub.gif ja onhan se toki vieläkin smile.gif
No en nyt jaksa paljoa selittää, mutta siis olin numero 3!
Että hyvin meni... Emma oli 1/2 tongue.gif
Mutta siis sen takia en Sipsun kanssa sijottunu, kun tuomari oli puolueellinen! Siis sehän vaan otti kaikki spanielit jatkoon, ja tipsuhan ei nyt virallisesti mikään spanieli ole... smile.gif
missi
Piittkääst aikaa minäki tänne blush.gif Mitenkö ajauduin tipsuihin? jos kirjoittaisin tänne, niin siin menis ihan tuhottomasti aikaa, joten käykääpä kurkkaamassa sivuiltani innocent.gif Lauantaina saan iki-ihanan Miran kotio, kun ollut ksvattajalla hoidossa elokuisesta Tallinnan nly:stä asi hoidossa tän kinttuleikkauksen takia ja sitten sunnuntaina tuleepi Geri kotio.
Ens viikolla mennään sitten täällä järkättävään joukkosilmätarkastukseen cool.gif Gerin ja Akun kaa. Mira käväs alkukuusta Porissa tarkastuksessa; silmät ok ja polvet 0/0, nyt sit ootellaan juoksui.... blush.gif
Messariin itse tulos esittään 3 koiraa kinttu viimeisiä vieden -pkt:ssa ja sit vika nly on Ruotsin SV-04 -nly.
sarakuliremi
Meillä vielä mietitään tuota Ruotsin SV-04 näyttelyä.
-inessa-
tää putoaa aika uhkaavasti... unsure.gif
Charmy
Niin näyttää putoavan.. Me ei olla tulossa Ruotsiin, koska vastahan Sipsu sieltä tuli.. smile.gif Mä en vielä tiedä siitä pentu-näyttelystä.. Pitää kattoa.. smile.gif
Onkos kellään muulla valio koiria..Meillä on 1. Ja se on Sipsu.. biggrin.gif
-inessa-
Juuh en tarviikkaan lainaksi kun Riku-tipsun sain... smile.gif (kiitosh Lydia)!
Ai että Sipsu on valio? Onnea teille wub.gif
missi
Alkuvuodesta tepsuttelee toivon mukaan uusi tipsu -vaaveli wink.gif
sarakuliremi
LAINAUS(missi @ 21.10. 2004, 16:33)

Nostetaans taas tongue.gif

Missi: Mistä meinaat ottaa vai onko oma tekele ?
missi
LAINAUS(sarakuliremi @ 23.10. 2004, 10:43)
Nostetaans taas tongue.gif

Missi: Mistä meinaat ottaa vai onko oma tekele ?

Ihan oma tekele, katsopas TÄNNE, niin näet yhdistelmän. Odoteltavissa mielenkiintoisia värejä, kun tietää mitä uros periyttänyt ja mitä väriä löytyy emän takaa whistling.gif
sarakuliremi
LAINAUS(missi @ 23.10. 2004, 10:29)
Ihan oma tekele, katsopas TÄNNE, niin näet yhdistelmän. Odoteltavissa mielenkiintoisia värejä, kun tietää mitä uros periyttänyt ja mitä väriä löytyy emän takaa whistling.gif

*Haaveilee kans pennusta*
missi
LAINAUS(sarakuliremi @ 23.10. 2004, 17:23)
*Haaveilee kans pennusta*

Kiinnostaisko? sijoitukseen annan nartun -jos tulee enempi kuin 1. wink.gif
-inessa-
LAINAUS(missi @ 21.10. 2004, 17:33)

Voih wub.gif Onnea!
sarakuliremi
LAINAUS(missi @ 24.10. 2004, 13:54)
Kiinnostaisko? sijoitukseen annan nartun -jos tulee enempi kuin 1. wink.gif

Kiitti vaan, mutta ei nyt tällä kertaa. Kun en haluu narttua wink.gif .
Jasu
Moikat pikaisesti tännekin wink.gif
On ollut olevinaan niin kiire, ettei ehdi "juttelee" lookaround.gif ... mutta tulipa luettua ainakin viimeisimmät rolleyes.gif

Tässä vielä pähkäillään, että lähetäänkö messariin vai ei... pitäs alkaa pika-puoliin päättämään whistling.gif
Ruotsiin ilmoittauduin jo... tosin toitsun kanssa ja tipsut jää kotiin oops.gif
Fitzgo
Voinkos ängetä tänne tipsuihmisten joukkioon? Näytätte aktiivisilta keskustelijoilta,ja rakastan tipsuja! wub.gif
-inessa-
Ofkorse sie voit smile.gif Äh... Tosta aktiivisuudesta en tiedä biggrin.gif
Charmy
No ollaanha me nyt melko aktiivisia..vai... biggrin.gif
Mä olen ainakin yrittäny olla.. smile.gif
Nooh...mitäs ihmisille kuuluu??? Me nyt varmistettiin että messariin ollaan tulossa...Koirat on ilmoitettu... biggrin.gif
Lydia
Me ollaan kanssa Messariin tulossa, huomenna olisi tarkoitus koirat ilmoittaa smile.gif
-inessa-
LAINAUS(Charmy @ 27.10. 2004, 20:49)
Nooh...mitäs ihmisille kuuluu??? Me nyt varmistettiin että messariin ollaan tulossa...Koirat on ilmoitettu... biggrin.gif

Juuh no tottakai täällä ollaan aktiivisia biggrin.gif Messariin maksan huomenna ja siis huomenna myös lähetän... Mutta LYDIA!>
En siis päässyt junnu-harkkoihin kun ei ollut kyytiä (olen pahoillani) ja siis en varmaan ehdi nyt Rikulla harjotella, ellei joku muu päivä käy...? blush.gif Mutta ilmottele jos sulle kävis joku toinen... lookaround.gif
Menen sinne pentunlyyn kait Emman kyydillä ja niiltä voi näillä näkymin hakea Rikun (jos siis sen vielä voin viedä)... smile.gif
Fitzgo
LAINAUS(Charmy @ 27.10. 2004, 19:49)

Hyvää! smile.gif Tulin just discosta biggrin.gif
ootko jo saanut kyytiä jyvikseen? smile.gif
Charmy
Heij..Tää olikin päässy puotoamaan jo jonkin verran... :/ Pitipä siis nostaa.. biggrin.gif
Me nyt ilmoitettiin ne koirat sinne messariin.. biggrin.gif Mutta junnuihin en ilmottautunu kun en kerkee siinä kiireessä osallistua siihen..ens vuonna sitten.. biggrin.gif Nooh.. Mitäs ihmisille kuuluu?? Mun sisko oli mätsärissä Tarmon kanssa ja saivat sinisen.. Ei sijoitusta..
-inessa-
No mitäs tänne nyt kuuluu... Eipä paljoa mitään mutta mutta... Lauantaina on siis Espoon pentunly jonne luultavasti vien siis Lydian Rikun wub.gif Jos siis se nyt suostuu mun kanssa kävelemään... biggrin.gif
missi
Kyllä Riku kävelee smile.gif ota hieman makupaloja mukaan, niin johan toimii -täydel. katsekontakti ainakin. Kivaa, 2:lla nartulla juoksut., toinen astutetaan ens vko:lla Rasmuksella, ja toiselle etitään kuumeisesti sopivaa urosta. Aku ja Mertsi ovat "karanteenissa" toises huoneessa.
-inessa-
LAINAUS(missi @ 4.11. 2004, 18:51)
Kyllä Riku kävelee smile.gif ota hieman makupaloja mukaan, niin johan toimii -täydel. katsekontakti ainakin. Kivaa, 2:lla nartulla juoksut., toinen astutetaan ens vko:lla Rasmuksella, ja toiselle etitään kuumeisesti sopivaa urosta. Aku ja Mertsi ovat "karanteenissa" toises huoneessa.

Kiva... smile.gif Onnea sulle!
Noh... Toivottavasti kävelee... lookaround.gif Mutta Lydia ei vielä oo vastannut mitään, joten taidampas soittaa sille wink.gif
Rochas
LAINAUS(tipsuh @ 4.11. 2004, 18:48)
Kiva... smile.gif Onnea sulle!
Noh... Toivottavasti kävelee... lookaround.gif Mutta Lydia ei vielä oo vastannut mitään, joten taidampas soittaa sille wink.gif

Niin, kyllä se Tiia nyt sai sen Rikun tuonne huomiseksi. Kaksi Rikua junnuissa tongue.gif Kyllä Riku kävelee. wub.gif
-inessa-
LAINAUS(Rochas @ 5.11. 2004, 13:56)
Niin, kyllä se Tiia nyt sai sen Rikun tuonne huomiseksi. Kaksi Rikua junnuissa tongue.gif Kyllä Riku kävelee. wub.gif

Joo kyllä kävelee (varmaan) mutta Iines on tulossa hoitoon niin sille junnujen ajaksi tarttisin koiruudelle pitäjää, ellei jää kotiin...
-inessa-
Eli pitäjäksi on varmistunut kait LimeLight jos sen dallu-kehät ei vaan ole junnujen aikaan... Mitenköhän Iines pärjää...? =/ Mites tipsu-ihmisillä menee? tongue.gif
missi
Mitäs tänne... kinttupkt:ssa viel jonkin aikaa (4,5 vkoa). Missi-mummon ja Miina -siskon synttäreitä vietellään. Sisarukset ovat tänään 14v. thumbup.gif Huomenna tuleepi hoitoon 2 tipsua pariksi viikoksi ja ens vko:lla Mira lähtee miehelään. Siis kaikkee kivaa täs tulee seuraavat 3 vkoa olemaan.
-inessa-
ISOT KIITOKSET vielä Lydialle joka mulle lainas ihanaa Rikua! wub.gif flowers.gif Ja oltiin upeasti 3 wink.gif Että ihan kivasti mulla menee tongue.gif
Fitzgo
LAINAUS(Charmy @ 2.11. 2004, 11:56)
Heij..Tää olikin päässy puotoamaan jo jonkin verran... :/ Pitipä siis nostaa.. biggrin.gif
Me nyt ilmoitettiin ne koirat sinne messariin.. biggrin.gif Mutta junnuihin en ilmottautunu kun en kerkee siinä kiireessä osallistua siihen..ens vuonna sitten.. biggrin.gif Nooh.. Mitäs ihmisille kuuluu?? Mun sisko oli mätsärissä Tarmon kanssa ja saivat sinisen.. Ei sijoitusta..

Tarviitko siis Vilma-ihanaiselle esittäjää? Niin se jyviksen junnut alkaakin jo 11 smile.gif
-inessa-
LAINAUS(Fitzgo @ 7.11. 2004, 18:01)
Tarviitko siis Vilma-ihanaiselle esittäjää? Niin se jyviksen junnut alkaakin jo 11 smile.gif

Miten niin jo? huh.gif Eihän se kovin aikasin ole Emmasein wink.gif Sinä kun näyttely-aamuina aina niin kepeäsi heräät... whistling.gif
-inessa-
ylöspäin! tongue.gif
-inessa-
Eikös kukaan enää käy täällä... sad.gif
Fitzgo
LAINAUS(tipsuh @ 8.11. 2004, 15:25)
Miten niin jo? huh.gif Eihän se kovin aikasin ole Emmasein wink.gif Sinä kun näyttely-aamuina aina niin kepeäsi heräät... whistling.gif

niin,mutta sanoin Iidalle et alkaa 11.30 biggrin.gif
Kyllä täällä porukkaa käy! wink.gif
-inessa-
LAINAUS(Fitzgo @ 9.11. 2004, 20:16)
niin,mutta sanoin Iidalle et alkaa 11.30 biggrin.gif
Kyllä täällä porukkaa käy! wink.gif

Jaa jaa... No sitten tongue.gif Monelta sä ajattelit olla siellä paikan päällä? Kun ajattelin et Hannan perhe ei varmaan haluis lähtee kovin aikasin (tai kyllä meijän aika aikasin pitäis lähtee ku on vähän matkaa), ja mun pitäis viel harjotella Artulla... unsure.gif
Toivottavasti ehin ohmy.gif Mutta toivottavasti ehin wink.gif Ai niin! Meijän pitäis herätä ihan sairaan aikasin ku pitää viel hotellin aamupala syödä... blink.gif Ja pakata blink.gif Ja matkaakin on noin 30 minuuttia... blink.gif
Rochas
LAINAUS(tipsuh @ 10.11. 2004, 09:12)
Jaa jaa... No sitten tongue.gif Monelta sä ajattelit olla siellä paikan päällä? Kun ajattelin et Hannan perhe ei varmaan haluis lähtee kovin aikasin (tai kyllä meijän aika aikasin pitäis lähtee ku on vähän matkaa), ja mun pitäis viel harjotella Artulla... unsure.gif
Toivottavasti ehin ohmy.gif Mutta toivottavasti ehin wink.gif Ai niin! Meijän pitäis herätä ihan sairaan aikasin ku pitää viel hotellin aamupala syödä... blink.gif Ja pakata blink.gif Ja matkaakin on noin 30 minuuttia... blink.gif

Kyllä meijän joo aika aikasin kumpanakin aamuna pitää lähteä tongue.gif Kyllä ne jaksaa herätä ja muutenkin ihan hyvä jos ton Anssin sais jätettyy sinne hotellille... biggrin.gif
-inessa-
LAINAUS(Rochas @ 10.11. 2004, 16:13)
Kyllä meijän joo aika aikasin kumpanakin aamuna pitää lähteä tongue.gif Kyllä ne jaksaa herätä ja muutenkin ihan hyvä jos ton Anssin sais jätettyy sinne hotellille... biggrin.gif

Hanna! Aina vaan Anssia kiusaamassa! tongue.gif Oukkei... Monelta ne alkokaan?
Rochas
LAINAUS(tipsuh @ 10.11. 2004, 15:36)
Hanna! Aina vaan Anssia kiusaamassa! tongue.gif Oukkei... Monelta ne alkokaan?

Enhän minä innocent.gif Mutta ei se tosiaan haittais! ^^ Alkaa kait lauantaina junnut 12.30 (cairninartutt 11.40!) ja sunnuntaina 11.00? Mutta mennään sinne lauantaina hyvissä ajoin koska haluun harjotella Davella tai sillä cairnilla(G-H Hoeny Bee) kumman sitten vienkään Paljon biggrin.gif Ja sitten jos Jaana siistii vielä Mindiä vähäsen.
Fitzgo
LAINAUS(tipsuh @ 10.11. 2004, 09:12)

Mun pitää kyl herätä paljon aikasemmin,matkaa n.tunti wink.gif Eihän teille mikään kiire tuu!
-inessa-
LAINAUS(Rochas @ 10.11. 2004, 19:47)
Enhän minä innocent.gif Mutta ei se tosiaan haittais! ^^ Alkaa kait lauantaina junnut 12.30 (cairninartutt 11.40!) ja sunnuntaina 11.00? Mutta mennään sinne lauantaina hyvissä ajoin koska haluun harjotella Davella tai sillä cairnilla(G-H Hoeny Bee) kumman sitten vienkään Paljon biggrin.gif Ja sitten jos Jaana siistii vielä Mindiä vähäsen.

Juuh, ja mäkin haluun harjotella Artulla, ja pitää kattoo et muistaako se mut vielä wink.gif Varmaan mieleen tulee vaan kamala täti joka varasti sen lookaround.gif Kumpanakin päivänä olis hyvä olla ajoissa mut ei sunnuntaina oo mtn kiirettä ainakaan mulla Artun kanssa koska kylläm se mut varmaan muistaa... smile.gif Mut lauantaina olis hyvä tongue.gif
-inessa-
LAINAUS(Fitzgo @ 10.11. 2004, 22:46)
Mun pitää kyl herätä paljon aikasemmin,matkaa n.tunti wink.gif Eihän teille mikään kiire tuu!

Juuh ei kai sitten... Vähänkös joudut herätä aikasin ohmy.gif
-inessa-
Täällä ei oo ikinä kukaan *nyyh nyyh*
Mä vaan kirjottelen näitä turhia viestejä wink.gif
Rochas
LAINAUS(tipsuh @ 11.11. 2004, 16:28)
Juuh, ja mäkin haluun harjotella Artulla, ja pitää kattoo et muistaako se mut vielä wink.gif Varmaan mieleen tulee vaan kamala täti joka varasti sen lookaround.gif Kumpanakin päivänä olis hyvä olla ajoissa mut ei sunnuntaina oo mtn kiirettä ainakaan mulla Artun kanssa koska kylläm se mut varmaan muistaa... smile.gif Mut lauantaina olis hyvä tongue.gif

Joo mäkin haluun harkkaa siis (kuten varmaan sanoinkin biggrin.gif ) Davella/Honeylla (en tiiä kutsumanimee joten se on nyt Honey.) ja Sabrilla kans jossain vaiheessa. smile.gif Eiköhän se Arttuska siut muista !
-inessa-
LAINAUS(Rochas @ 11.11. 2004, 19:11)
Joo mäkin haluun harkkaa siis (kuten varmaan sanoinkin biggrin.gif ) Davella/Honeylla (en tiiä kutsumanimee joten se on nyt Honey.) ja Sabrilla kans jossain vaiheessa. smile.gif Eiköhän se Arttuska siut muista !

Juuh... Toivottavasti... Kyllä me ehitään harkkaamaan.
Lydia
Kuinkas paljon veikkaatte että Messariin tulee tipsuja?
sarakuliremi
LAINAUS(Lydia @ 12.11. 2004, 10:16)

Veikkaan, että 106 biggrin.gif
missi
LAINAUS(Lydia @ 12.11. 2004, 11:16)

Jos Jyväskyläs on nyt vkon päästä 81 tipsua, niin en yhtään ihmettelis, jos tipsui ois messaris about 130. Jos löytäs viime vuotisen luettelon -sivut revitty ja kaapis-, niin näkis kuinka paljon siel oli viime vuonna. Minulta sinne tulee: Nuoriin narttuihin Mira, avoimiin Geri ja ve4tsku -uroksiin Aku. Coton Hani lähtee tottakai mukaan.
Ja kinttu pkt:ssa siis esitetään. Ja on muute hieno kipsi eiku lasta, väriltään aivan samanlainen kuin marianne -karkkipapru. Tahtoo samanlaisen sukan toiseen jalkaan laugh.gif
Lydia
Mä veikkaan myös yli sataa tipsu, sanotaan vaikka 115

missi: Viime vuonna oli vähän yli sata... olisko ollut jotain 110 smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.