Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Tipsut...onko niitä täällä?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
missi
LAINAUS(ShanDong @ 14.7. 2005, 17:05)
Charmy :
Eipä tuo Lennin kives ikävä kyllä tulla ollenkaan alas..mä kun en edes tunne sitä enää missään, eli nyt se on ihan kunnolla mennyt ylöspäun tai jotain..
...no, ei se maailman loppu ole, toinen tipsu tulossa kunhan löydetään hyvä pentue..sekin tosin tulee olemaan uros jos pentu otetaan...että katotaan nyt että tuleeko silläkään sitten kivekset alas..

Oletkos koklannut vielä homeopaattisia lääkkeitä tuohon? Tiedän poitsun, joka olis nly-kotia vailla... ikää 2vkoa... Annastiina -kennelis ois sellanen jänskänvärinen pentu vapaa *wink*, mun Minttuni poika.
ShanDong
LAINAUS(missi @ 14.7. 2005, 17:15)
Oletkos koklannut vielä homeopaattisia lääkkeitä tuohon? Tiedän poitsun, joka olis nly-kotia vailla... ikää 2vkoa... Annastiina -kennelis ois sellanen jänskänvärinen pentu vapaa *wink*, mun Minttuni poika.

millaisia homeopaattisia lääkkeitä olisi ??

hih hih.. laugh.gif mä just tossa aattelin että kun tossa kirjotin tänne, että pitäisikö kirjoittaa että missi vinkaa hetkessä.. laugh.gif biggrin.gif

hahaa, mäpäs meen heti puhuun äiteelle siitä... w00t.gif

Ai niin..

Meillä tuo Leni rakastaa katsella pervekkeelta lasin ja turvalävikön läpi ulos ja onkin parvekkeella aika paljon...noo, tossa toissapäivänä Lenni oli taas parvekkeella ja aloin sitten ihmettelemään että miten se nyt siellä niin kauan on..

Menin sitten katsomaan herraa, joka makasi hyvin tyytyväisen näköisenä valtavan multakasan ja kukkamöösn seassa... dry.gif ..toi äitee oli psitänyt parvekukka laatikon maahan ettei se pala auringossa, eikä poika ole koskaan ennen kukkiin koskenut parvekkeella...

Arvatkaa vaan, että oliko ehjät parveke kukat... sleepy.gif w00t.gif..ja tottakai ne kaikki mullat oli pitäny levittää ja meillä tottakai oli umpi valkoinen matto parvekkeen lattialla ja Lenni oli levittäny ne mullat siihen..

Sitten herraa yritettiin saada kiinni vartti, koska pisti poika sellaista kyytiä karkuun..lattiat oli pesty tuntia aikaisemmin..oli puhtaat lattiatkin sen jälkeen... laugh.gif
missi
LAINAUS(ShanDong @ 14.7. 2005, 17:21)
millaisia homeopaattisia lääkkeitä olisi ??

Aurumm -niminen homeopaattinen lääke... tänään, huomen aamulla ja illalla ja vkon väli ja sama uusiksi. On saatu hyvää tulosta. Laitan sulle yksärinä, kun annan sen hlön puh.nron.
ShanDong
jaahas..nyt lähti toi Lenni äiteen kanssa maalle riekkumaan ja mää jäin ihan yksin kotiin.. unsure.gif happy.gif

on se poika taas likanen ku tulloo sielt kotiin tiistaina.. dry.gif laugh.gif

Meillä olis ens viikon keskiviikkona mätsäri, jospa se menis paremmin kuin viime kertanen..viime kerta joka oli meidän eka näyttely, vaikkakin vain mätsäri päättyi siihen että meidän herra ei seisonut, ja kun mm. piti ravata siististi, ni herra istahti kesken reissun ja sain raahata herraa perässä...ei sitten sijoituttu kun ei esiintynyt ollenkaan edukseen.. dry.gif rolleyes.gif laugh.gif

Mä sain justiisa Lennistä kaverilta uusia kuvia jotka on otettu 15.4. eli Lenni on ollut silloin kotona ekaa päivää...vähäkö se on ollut joskus pieeni vaavi... wub.gif

On se kasvanu paljon...ei sitä kasvua kyllä edes huomaa kun on sen kanssa päivittäin... happy.gif
missi
Poris HUIKEA määrä tipsuja w00t.gif : 13 pentua, 39 urosta ja 50 narttua! kehä alkaa heti aamusta, eli 9:30. Pennuilla tuom.muutos ja ne alkavat puolilta päivin.
tarmes
Lenni on kyllä ollut söpö pentu wub.gif .

Siis täh, yli sata tipsua blink.gif . Täytyy oikeesti tulla Suomeen jossain välissä kattelemaan tipsukehiä!
ShanDong
Nii se on ollu.....kiva ku tossa ekassa kuvassa tuolta mahan alta tulloo aika ihunasti toi karvatuppo esiin... laugh.gif

Pitää varmaan tässä lähtee Lennin kanssa ens viikolla eläinlääkäriin poistattamaan yläkulmahampaat, siis maitohampaat, ku rautikset puhkesi ja ovat jo mlkein kokonaan kasvaneet täyteen mittaan...mnee kohta maitohampaiden päälle...ja samalla reissulla pitää ell:n tutkia Lennin mahaa kun on ihan ripulilla...mitähän se taas oikein onkaan syöny...

Joo, Tarmes, kyllähän sitä ny Suomeenkin pitää tulla.. biggrin.gif
missi
LAINAUS(tarmes @ 18.7. 2005, 21:12)
Siis täh, yli sata tipsua  blink.gif . Täytyy oikeesti tulla Suomeen jossain välissä kattelemaan tipsukehiä!

Juuh... ja sit marraskuises erkkaris Ikaalisis on varmaan PALJON PALJON enemmän, koska jaossa n. 3 serttiä/ sukup. tarmes... raahaa ittes ja Pultti sielt sinne. dogrun.gif
*Sanni
Lenni on syötävän ihana!! wub.gif wub.gif laugh.gif
ShanDong
LAINAUS(*Sanni @ 19.7. 2005, 14:53)
Lenni on syötävän ihana!! wub.gif wub.gif laugh.gif

olen samaa mieltä... wub.gif wub.gif laugh.gif
piude
ShanDong: Ei kannata heittää kaikkea toivoa Lennisi kivesten takia. Omalla Japanese Chinilä toinen kives laskeutui vasta puolenvuoden jälkeen, noin seitsämän kuukautisena...En tiedä kuinka paljon rotujen välillä on kehityksessä eroja mutta toivossa kannattaa elää.

Sen sijaan meidän tipsu on nyt kahdeksan kuukautta ja se opettelee vasta nostamaan jalkaa. Chinimme sen sijaan ei ole tehnyt "tyttö-pissoja" siitä kun täytti viisi kuukautta. Eläinlääkäri sanoi että kaikki koirat ovat kuitenkin kehityksessään yksilöitä. huh.gif
ShanDong
LAINAUS(piude @ 20.7. 2005, 23:54)
ShanDong: Ei kannata heittää kaikkea toivoa Lennisi kivesten takia. Omalla Japanese Chinilä toinen kives laskeutui vasta puolenvuoden jälkeen, noin seitsämän kuukautisena...En tiedä kuinka paljon rotujen välillä on kehityksessä eroja mutta toivossa kannattaa elää.

Sen sijaan meidän tipsu on nyt kahdeksan kuukautta ja se opettelee vasta nostamaan jalkaa. Chinimme sen sijaan ei ole tehnyt "tyttö-pissoja" siitä kun täytti viisi kuukautta. Eläinlääkäri sanoi että kaikki koirat ovat kuitenkin kehityksessään yksilöitä. huh.gif

Niin, tottahan se on...smile.gif

Täytyy tässä vaan odotella ja katsella että josko se tulisi alas... rolleyes.gif biggrin.gif

Meidän pikku lennukka täyttää maanantaina puoli vuotta...hui kun aika on mennyt nopsaan...vastikäähän se oli pieni 11 viikkonen pallero kun meille tuli.. rolleyes.gif laugh.gif wub.gif
tarmes
LAINAUS(missi @ 19.7. 2005, 11:40)
Juuh... ja sit marraskuises erkkaris Ikaalisis on varmaan PALJON PALJON enemmän, koska jaossa n. 3 serttiä/ sukup. tarmes... raahaa ittes ja Pultti sielt sinne. dogrun.gif

Juu ei, ei taira rahat riittää marraskuun matkaan, jos tullaan joulukuussa. Vaikka kuinka mieli tekiskin...
ShanDong
nostetaas vähäsen tätä pulinaamme...smile.gif

en oo ollenkaan ehtiny olla koneella, ollaan nyt Lennin kanssa riehuttu ympäriinsä ulkoilemassa ynnä muuta...kiirettä pitää...

poika kasvaa ihan älytöntä kyytiä, punainen väri on nyt vaan syventynyt... wub.gif laugh.gif
missi
Tiibettiläisrotujen -keskustelupalsta. Siellä kerätään mm. nly-tuloksia, vapaata keskustelua jne. jne.

Tulipa kävästyä Porin nly:ssä viime viikonloppuna. Upea sää oli koko sen ajan kun siellä oltiin (perjantaista sunnuntaihin). Melkein kaikki koirani pääsivät ko. viikonlopun aikana nly-kehiin tavalla tai toisella wink.gif
Jopa 10-vuotias Doora -mummokin käväisi hakemassa elämänsä ekan ja varmaan vikan blush.gif ERI:n sieltä. Doora on viimeksi käynyt kehissä, kun se oli nuorissa ph34r.gif , koska sillä on ns. rokokoo eturaajat en ole sitä vienyt kehiin hakemaan 3:sta eli nyk. T:tä.

Aku ja Hani (coton) pääsivät sunnuntaina vielä junnu -kehiin. Aku otettiin Jossun esittämänä (Rochas ?) 8:n parhaan joukkoon, mutta ei siitä sitten pidemmälle.

Käväsin samalla reissulla katsastamassa edesmenneen "Villeni" täysveljen "Samun". Poika on edelleen hyvässä turkissa ja hyväryhtinen ja -liikkeinen. Harmi, kun sitä ei saada kehiin sitten millään (omistajat eivät halua eivätkä kerkeä, joten en voi heitä pakoittaa antamaan koiraa minulle). Kiitos heille kun saavuitte mökkilomaltanne kotia ja näyttämään minulle Samua.

Perjantaiaamuna aikaseen sitten lähden kohti Liettuaa Jaffan ja Tytyn kanssa Ginin jäädessä hoitamaan muita koiriani.
missi

Shibazhan Kerrian viralliset tittelit 11.6.2005 alkaen ovat: FIN & EST MVA ESTV-05
Hämeenlinna on Gerin vika nly tänä vuonna -mammaloma alkaa siitä.
Evy
onkos muuten teidän tipsut juonu alusta asti pelkää vettä?meillä poika nim.juo vaan piimää,mutta ei vettä ollenkaan... sleepy.gif katotaan nyt jos se oppis..... lookaround.gif laugh.gif tässä kuva pojasta.... wub.gif biggrin.gif
ShanDong
~~Tico~~

Meillä ollaan ihan aina juotu pelkkää vettä...herralle ei enää piimä maistu ollenkaan...kasvattajalla sitä kuulemma juonut mutta ei meillä... rolleyes.gif lookaround.gif

Lenni on saanut nyt ruokahalun..syö nykyisin kupin ihan puhtaaksi mutisematta... thumbup.gif w00t.gif ....tosin syö vaan illalla, ei suostu syömään aamuisin mitään muuta kuin jauhelihaa...ei sitäkään kauheasti viitsisi joka päivä sitten syöttää...( kuulostaapa taas toooosi järkevältä...)..

Oltiin tänään Lennin kanssa äsken kolme tuntia koirapuistossa ja keräämässä vadelmia ja ny poika on ihan poikki...

Voi että tuo teidän poika kasvaa hurjasti....(:

Ei oo enää niin pyöree kuin nuorempana... wub.gif laugh.gif
Evy
kai se siitä alkaa oppia jossain vaiheessa lookaround.gif laugh.gif meilläkään pojalle ei aamuisin ruoka maistu,mutta päivällä ja illalla menee sitten melkein mitä vaan,kun on nälkä blush.gif tässä kuussa on myös muutama mätsäri tähtäimessä... rolleyes.gif katotaan nyt mitä siitäkin tulee unsure.gif biggrin.gif poika on alkanut seisoakkin ihan nätisti.... wub.gif tongue.gif
ShanDong
rolleyes.gif voi hurja ku se on niin söööttti.... wub.gif wub.gif w00t.gif

me tultii justiisa kotiin, ollaan oltu viidestä asti menossa..eka oltiin k. puistossa ja sitten koirakaveri Nekun luona leikkimässä ja syömässä light raksuja, joihin poika tykästyi...en kuitenkaan viitsi normaalipainoiselle saatikka pennulle ruveta niitä muutamaa naksua enempää syöttämään...kasvaa niin hurjaa kyytiä että ihan kunnon ruokaa tarttee... wink.gif biggrin.gif

nyt poika on niin väsynyt että ei jaksa mennä edes ovelle katsomaan että kuka tulee ovikellon takaa... laugh.gif whistling.gif

ja...Charmy tulee meille Lennin siskon Saaran kanssa huomenna junalla 21.30...en malta odottaa...pääsee sisarukset leikkimään...arvatkaa vaan paljonko tulee nukuttua perjantain ja lauantain välisenä yönä ku ne varmaa riehuu koko yön... biggrin.gif dry.gif
Charmy
~~Tico~~, mitkä ovat koiriesi vanhemmat?
Emänä kenties Kuloaho´s Milizza?? (en tiedä kirjoitinko oikein.. ^^')
Minä nimittäin taisin olla juuri tuon pennun hoitaja, eli se on varmaan "Lituskan" eli Elviksen veli. Pentueessa oli 3 uros pentua. smile.gif)
tarmes
Onnittelut Gerille titteleistä. Ja kovin on suloisen näköinen ~~Tico~~:n pikkuinen tipsu.

Käväistiin tänään Svenstavikissa näytelmissä. Tässä ryhmäkuva porukastamme (josta itse onnistuin taas loistavasti karkaamaan whistling.gif .

Evy
olet aivan oikeassa,emänä on Kulo-Aho's Milizza,isänä Irtokarvan fanfaari. smile.gif olit varmaan sen hoitaja,kun pentuja oli kerran 3 urosta...... biggrin.gif
Charmy
~~Tico~~, juu. Pentuja mine hoitelin. Teidän poikanne onaivan ihana!
Minulla on muutmia kuvia hänestä puhelimessani, kun saan siihen liittimen,niin voin laitaa niitä tänne.. ^^

Onkos ketään tulossa Auran näyttelyyn?? Me olemme menossa Arundina Tai Curin kanssa, uroksia on ilmoitettu VAIN 13!! Toivottavasti Tarmis pärjää.. <3

Onkos ketään tulossa Kaivopuistoon? Shandong:in sisar, Saara (Shenyang, en ole varma kijoitinko oikein.) on ilmoitettu vahempiin pentuihin ja Tarmo on urosten avoimeen.. : ))

TARMES: onneksi olkoon, taisitte pärjätä todella hienosti!!
-inessa-
Minä olen tulossa Kaivariin, tosin vain turistiksi (ellen sitten villakehään mene), mutta tipsuja olisi taas kiva vaihteeksi nähdä, kun ei ole tultu pitkään aikaan seurattua.
missi
kiitos tarmes.
Jaffa depytoi Liettuan Baltian Voittaja -näyttelyssä ollen VSP-pentu. ROP-pentu oli Annastiina Sabrina "Sanna" (laitoin ennen kehää dry.gif ), onnittelut Eetulle tuosta voitosta.
ShanDong
Onnittelut Jaffa pojalle hyvästä tuloksesta !! (:...Sekä onnittelut Tarmekselle myös, on tosi hyvin näköjään mennyt... thumbup.gif
tarmes
Hienoa Jaffa ja Sanna.

Pultilla on mennyt vähän turhankin hyvin. 2 virallista näyttelyä ja 2 sertiä. No nyt saa jätkä sitten odottaa Joulukuulle, eli jäi muutama suunniteltu näyttely välistä käymättä. Vaan en valita laugh.gif .

Ai niin, vasta-aineet oli Pultilla kunnossa, joten eiköhän nää Suomenvierailutkin lähde tästä käyntiin.
Verdana
Minäkin tykkään tipsuista tosi paljon´. Tiedän ainakin täällä mustan ja soopelin tipsun. Kysymys: Onkos kenelläkään Toyway-kennelistä tipsua?
missi
LAINAUS(Verdana @ 11.8. 2005, 17:37)
Minäkin tykkään tipsuista tosi paljon´. Tiedän ainakin täällä mustan ja soopelin tipsun. Kysymys: Onkos kenelläkään Toyway-kennelistä tipsua?

tarmes omistaa Toyway -kasvatin = Pultin (Toyway Wong Shi) Mun oman kasvatin isä on Toyway -koiria, eli Akun isä on kyseessä.
roopep
saan just tiistaina ku koulut alkaa tipsu pennun... nanaza natin wub.gif nimeks anna roope niinku käyttäjä tunnuksesta huomaa thumbup.gif
missi
LAINAUS(roopep @ 12.8. 2005, 00:55)
saan just tiistaina ku koulut alkaa tipsu pennun... nanaza natin wub.gif nimeks anna roope niinku käyttäjä tunnuksesta huomaa thumbup.gif

Oukay... jahas, nyt tiedän sit ainakin yhen, kenelle Pian kasv. menee wink.gif Onnittelut Sinulle uuden pienokaisen johdosta.
Verdana
Onnittelut uudesta tulokkaasta! flowers.gif
¤janette¤

Onnea!! johan sitä olet sitä toivonu kauan wub.gif
-inessa-
paljon onnea! flowers.gif
Sundae

Oikein lämpimät onnittelut pienen pennun johdosta! thumbup.gif wub.gif
missi
Jaffa Valkeakoskella ROP-pentu thumbup.gif , Aku ROP-vet., kaikki 9-ryhmän vetskut poistuivat BIS-vet. kehästä tuomarin kätteleminä sad.gif

Onnea Jounin ja Pertin Braeduke Spyankille (Bokserille) RYP-3 -sijoituksesta thumbup.gif

Seuraava nly on sitten Hämeenlinna.
Lydia
Onnea Valkeakosken menestyksestä! flowers.gif
Erityisesti Jounille & Pertille! thumbup.gif
missi
Black&tan tipsu -uros Amigo vielä vailla esittäjää Seinäjoelle sunnuntaina 23.10., koska koirien omistajat eivät kykene itse esittämään terveydellisistä syistä koiriaan. Omistajat ovat valmiita maksamaan pienen korvauksen tästä.
Urokset menevät avoimeen luokkaan, joista toinen alkupäässä ja toinen loppupäässä ja narttu nuoriin.

Tiedustelut: 040 - 9300 367/ Anita Grönlund, Kyröskoski (puhuu vaikeasti) (tai Tiina Hirvonen 03 - 6872 423, itse en ole tulossa ko. nly:n.)
missi
Heinola / Kaivari ? itse olen Heinolassa tipsujeni kanssa. Yllättävän paljon on tipsuja ilm. "yhdelle pv:lle", kun Heinolassa niitä on 46 ja Kaivarissa 55.

Ko. suloinen poitsu on Miran poika ja Jaffan tätsveli "Roni", © Martti Säde.
Eikös vain olekin niin mamman näköinen että? whistling.gif
sarakuliremi
LAINAUS(missi @ 18.8. 2005, 22:07)
Heinola / Kaivari ? itse olen Heinolassa tipsujeni kanssa. Yllättävän paljon on tipsuja ilm. "yhdelle pv:lle", kun Heinolassa niitä on 46 ja Kaivarissa 55.

Ei kummassakaan, vaan Tallinnassa, jossa siis 2 tipsua whistling.gif .
Noore
LAINAUS(missi @ 16.8. 2005, 15:21)
Black&tan tipsu -uros Amigo vielä vailla esittäjää Seinäjoelle sunnuntaina 23.10., koska koirien omistajat eivät kykene itse esittämään terveydellisistä syistä koiriaan. Omistajat ovat valmiita maksamaan pienen korvauksen tästä.
Urokset menevät avoimeen luokkaan, joista toinen alkupäässä ja toinen loppupäässä ja narttu nuoriin.

Tiedustelut: 040 - 9300 367/ Anita Grönlund, Kyröskoski (puhuu vaikeasti) (tai Tiina Hirvonen 03 - 6872 423, itse en ole tulossa ko. nly:n.)

Näin tänne sanon, että voin muuten esittää sen JOS menen seinäjoelle myös sunnuntaina. Eli jos menen, esitän siellä jo yhden isovillakoiran, mutta soittelen jos voin esittää. smile.gif

Onnea myös roopep uudesta tulokkaasta!
Evy
käytiin tänään ticon kanssa pojan ekassa mätsärissä tongue.gif sää ei suosinut,koska vettä satoi melkein koko ajan mutta onneksi se loppui juuri ennen kehään menoa laugh.gif yllättävän hyvin tico käyttäytyi,ajattelin että se olisi räksyttänyt jokaista vastaantulijaa,mutta poika pysyi yllättävän hiljaa koko ajan smile.gif varmaan jännitti vähän... biggrin.gif meidän pariksi tuli pk. collie,joka sai sinisen nauhan ja tico punaisen.sitten kun päästiin toisen kerran kehään,tico alkoi olla niin väsyneessä kunnossa,ettei esiintymisestä tullut mitään,joten ei sieltä sijoitusta tullut... mutta ei kyllä mikään ihmekkää.enkä oottanut mitään sijoitusta,saatikka punaista nauhaa mutta näin tuppasi sitten käymään....pitää vaan hankkia sille mahdollisimman paljon kokemusta....taidan tulla turistiksi kaivariin,hakemaan samalla tipsunesittämisvinkkejä whistling.gif laugh.gif
missi
Lauataiaamuna soitti tuttuni minulle kun olin menossa Hml:n nly:n. Hän kertoi surullisia uutisia; Roope -tipsu oli nukkunut pois viime to-pe välisenä. Tottahan toki otin asiaan osaa, sillä ko. koiruus oli oman uroksen jälkeläinen, ikää n. 10v. Koiruudelta leikattu anaalit, koska ne olivat aiheuttaneet jatkuvia ongelmia ja olihan koiruus jo iäkäs.
Mutta: Roope ei nukkunut pois normaalisti, vaan joutui auto-onettomuuteen Nummelassa. Olivat olleet hyvän ilman johdosta pienellä yökävelyllä.. kun humalaisten ohjaama auto oli ajanut pienen Roope -tipsun päältä.. omistaja selvisi vain 5 cm:n päästä varmalta yliajolta. Yliajaneet humalaiset (3kpl) saatiin onneksi kiinni.
Roope oli tälle perheelle kuin lapsi ja olisi palanut nly-kehiin ensi vuoden puolella.
Birgitin ja Martin Roopeboy:ta muistaen Aku -isi, muut Misschiefin -tipsut, Hani -coton ja Tiina

Roope on syntynyt 12.11.1995, ja pentueessa oli kaiken kaikkiaan 7 pentua. Tämä ko. pentue on Akun ensimmäinen pentue.
.Nemo.
~~Tico~~: Me oltiin tuo teitä vastassa ollut collie thumbup.gif

Minkäs ikäinen Tico on?
Evy
Tico on 17vk vanha poika tongue.gif
tarmes
Roope -tipsun tarina oli todella surullinen. Ja niin turha kuolema. Osanottoni koiran tunteneille ja ennen kaikkea omistajalle.
tarmes
Sain sitten viimeinkin aikaiseksi tilata Suomenmatkan. Tullaan perjantaina 16.12. ja takaisin Tukholmassa ollaan vasta tiistaina 20.12. Tulo päivälautalla, menee aika mukavasti hytissä Pulttia pesten ja föönaten. Takaisin yölautalla nukkuen.
missi
LAINAUS(tarmes @ 24.8. 2005, 09:00)
Sain sitten viimeinkin aikaiseksi tilata Suomenmatkan. Tullaan perjantaina 16.12. ja takaisin Tukholmassa ollaan vasta tiistaina 20.12. Tulo päivälautalla, menee aika mukavasti hytissä Pulttia pesten ja föönaten. Takaisin yölautalla nukkuen.

Kiitos tarmes muistamisesta. Soitin ko. perheelle eilen illalla... yliajaneet olivat 15 - 20 -vuotiaita, ja heidät saatiin kiinni, nyt ootellaan sitten kuulusteluita. Roopelta oli lantio murtunut, toinen takajalka poikki ja virtsarakkoon tullut vuoto, joka aiheutti koiralle sisäisen verenvuodon. Koira ei siis kuollut heti tässä törmäyksessä, vaan vasta ell:n vo:lla kun sille oltiin tulossa antamaan toista kipupiikkiä. Mikäli se ei olisi saanut tuota sis. verenvuotoa, koira olisi leikattu ja laitettu rautoja jalkaan jne. Auto törmäsi heihin takaapäin, siksi tuo isku oli noin raju. Ja vain 200 metrin päässä kotiovelta tämäkin sattui.

Jee... saadaanhan Pultti Suomeen nly:n! thumbup.gif Itse menen vasta sunnuntain nly:n.
missi
Gerin H-hetki lähestyy thumbup.gif, huomenna on 59pv ensim. astumisesta ja ens tiistainahan Geri viettää 3-vuotis synttäreitäkin. Ois kiva lahja Gerille itelleen, jos pennut syntyisivät samana päivänä kun mamma täyttää vuosia. Anne otti rtg-kuvan, ja siellä näkyy 3 pientä vaavia. Voi ku sielt tulis tyttö, niin whistling.gif blush.gif ph34r.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.