Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Tipsut...onko niitä täällä?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
-inessa-
LAINAUS(Jasu @ 21.9. 2004, 14:10)
Täällä kans yks kasvattaja ilmoittautuu jonon jatkoks rolleyes.gif wink.gif

Mikäs kennel sulla on? wub.gif
Fitzgo
LAINAUS(hoffi-92 @ 23.9. 2004, 15:20)

Miliisin,jso en ihan väärin oo ymmärtänyt wink.gif
-inessa-
LAINAUS(bichon-91 @ 23.9. 2004, 18:27)
Miliisin,jso en ihan väärin oo ymmärtänyt wink.gif

aih!?!?! smile.gif enpäs tiennytkään... kävin just sun kotareilla... smile.gif (siis emma ja jasu)
-inessa-
Mites tipsujen omistajilla on mennyt näyttelyissä? ja millon olitte ekassa näyttelyssä (miten meni?)
missi
LAINAUS(hoffi-92 @ 23.9. 2004, 16:20)

Jasulla on Miliisin kennel, ja kotarit: Miliisin -tipsut. Törmäillään Jasu dogrun.gif
missi
LAINAUS(hoffi-92 @ 25.9. 2004, 19:35)
Mites tipsujen omistajilla on mennyt näyttelyissä? ja millon olitte ekassa näyttelyssä (miten meni?)

Jos et ole viel käynyt sivuillani surffailemassa, niin tässä pelkät Tulos -sivut vuosien varrelta.
-inessa-
LAINAUS(missi @ 26.9. 2004, 11:49)
Jasulla on Miliisin kennel, ja kotarit: Miliisin -tipsut. Törmäillään Jasu dogrun.gif

Miliisin kennen on eka tipsu kennel minkä tiesin... smile.gif Tai siis kun ihastuin tipsuihin niin ekat sivut oli Miliisin wink.gif
Charmy
LAINAUS(hoffi-92 @ 23.9. 2004, 15:19)
Järvenpäässä?!?! Mun mummikin asuu siellä! Ihan lähellä keskustaa ja mä käyn niillä aikas usein wink.gif
Ei ole villisten erkkari vaan toinen on Suomen Noutaja Järjestön ja toinen on Suomen Spanieli Liiton....smile.gif
Hmmm... Onkos se isovillis featuring golden gun? Tai tunnetkos sellasta?
Mutta olisi aivan mahtavaa lainata jompaa kumpaa! wub.gif Juu eli siis hyvinkäällä

En tunne ks. villakoiraa..Pinjan kennel-niemä en muista..valitettavasti mutta ks.koira se ei ollut..
Meidän Leeville kävi onnettomuus pari päivää sitten..sille kaatu silityslauta päälle ja se aristaa etu rintaansa..tänään mennään lääkäriin ku se ei anna enään ees nostaa sad.gif toivotaan et ei oo murtumia tullu.. confused.gif
meillä on ekassa n.lyssä menny hyvin..me saatiin kp ja oltiin ROP-pentu.. biggrin.gif
Nyt ollaan tulossa messariin! Onko kukaan muu ilm. jo sinne tai aikooko joku muu tulla sinne??
Windy4
sneaky2.gif Mitä ihmettä Charmy eikö pikkuinen Wilma olekkaan suosikki?confused.gif?? Arvaat varmaan kika tän viestin takana on??? rolleyes.gif Olis muuten aika kiva saada Wiltsusta uusia kuvia....

Joo elikkä tosta tipsu-aiheesta yleisesti meillä asustelee kuusi kappaletta näitä itsepäisiä riiviöitä biggrin.gif Kaksi urosta ja neljä narttua.
Charmy
LAINAUS(Windy4 @ 27.9. 2004, 12:35)
sneaky2.gif Mitä ihmettä Charmy eikö pikkuinen Wilma olekkaan suosikki?confused.gif?? Arvaat varmaan kika tän viestin takana on??? rolleyes.gif Olis muuten aika kiva saada Wiltsusta uusia kuvia....

Joo elikkä tosta tipsu-aiheesta yleisesti meillä asustelee kuusi kappaletta näitä itsepäisiä riiviöitä biggrin.gif Kaksi urosta ja neljä narttua.

Heippa Windy..laitoimme juuri kuvat kehitettäviksi biggrin.gif Eli kohta puoliin saatte niitä..neiti on kasvanut aivan hurjasti
ja on todellinen ihanuus.. Leevi on kumminkin mun oma raksu.. laugh.gif
Wilma on muuten saamassa jo ison neidin karvoja.. Ollaan oltu sen kanssa jo Matc-Show:ssa ja tuomari ihastui neitiin ku kieli pilkotti suusta.. tongue.gif
Wilmuska on myös ollut jo ystävälläni hoidossa.. he ovat rakastuneet pieneen palleroon wub.gif
Kepatuskin on jo "hyväksynyt" neidin.. *wirn*
Oletko muuten tulossa messariin Sofin kanssa?? Ollaan mietitty jos vaikka Wilmuska ilmotettaisi sinne Kepan ja Tarmon kanssa.. biggrin.gif
Fitzgo
LAINAUS(Charmy @ 27.9. 2004, 11:09)
En tunne ks. villakoiraa..Pinjan kennel-niemä en muista..valitettavasti mutta ks.koira se ei ollut..
Meidän Leeville kävi onnettomuus pari päivää sitten..sille kaatu silityslauta päälle ja se aristaa etu rintaansa..tänään mennään lääkäriin ku se ei anna enään ees nostaa sad.gif toivotaan et ei oo murtumia tullu.. confused.gif
meillä on ekassa n.lyssä menny hyvin..me saatiin kp ja oltiin ROP-pentu.. biggrin.gif
Nyt ollaan tulossa messariin! Onko kukaan muu ilm. jo sinne tai aikooko joku muu tulla sinne??

Voi pientä! confused.gif Miten lääkärissä? smile.gif
Windy4
Charmy : Joo ollaan tulossa Messariin todennäköisesti, mut en tiedä ilmotanko Cofia(pikku Shofia) biggrin.gif Sinne olis meiltä varmaankin tulossa Obelix, Myy ja ehkä Vili-poika(Windyn&Lakun poitsu) eli Wilman velipuoli tongue.gif

Ilmottakaa ihmeessä Wiltsu sinne teehee.gif Mites pieni Wiltsu pärjäsi siellä mätsärissä? Kuinka esiintyminen neidiltä sujuu? Vai kieltä neiti näyttää tuomarille laugh.gif biggrin.gif thumbup1.gif
Charmy
LAINAUS(bichon-91 @ 27.9. 2004, 14:23)
Voi pientä! confused.gif Miten lääkärissä? smile.gif

Ei olla viel päästy.. sad.gif
Mutta laitanhan mie tänne juttua et miten se Lepuski jakselee..
Charmy
LAINAUS(Windy4 @ 27.9. 2004, 15:00)
Charmy : Joo ollaan tulossa Messariin todennäköisesti, mut en tiedä ilmotanko Cofia(pikku Shofia) biggrin.gif Sinne olis meiltä varmaankin tulossa Obelix, Myy ja ehkä Vili-poika(Windyn&Lakun poitsu) eli Wilman velipuoli tongue.gif

Ilmottakaa ihmeessä Wiltsu sinne teehee.gif Mites pieni Wiltsu pärjäsi siellä mätsärissä? Kuinka esiintyminen neidiltä sujuu? Vai kieltä neiti näyttää tuomarille laugh.gif biggrin.gif thumbup1.gif

No jee!!!!!!!!!Saatiin sininen ja ei sijoituttu ku sijoitettiin vaan 1.. Esitys meni todella hyvin..vaikka ekaks se riehuikin kehässä ympäri ämpäri.. biggrin.gif
Jee..kiva nähdä sukulaisia (Wiltsun)
Charmy
No nyt selkis mikä Leevillä on..Välilevyn pullistuma..se sai kortisooni piikin ja saa torstaista lähtien särkylääkkeitä.. sad.gif Nyt ei hyppimistä ja pomppimista piiiiiiiiiiiiiitkään aikaan... sad.gif Herra meni just nukkumaan kuulemma omaan snoopy petiinsä..
Lydia
Voih! Pikaista paranemista Leeville.

Me ollaan menossa tänä vuonna enää Messariin, kun Jyväskylään ei yli 10v pääse ilmatteeksi confused.gif
-inessa-
Mä oon menossa messariin junnuihin ja viemään kehään mitteleitä ja hoffeja... wub.gif
Junnuihin oon kans menossa mutta koirasta ei oo vielä tietoa... wink.gif
-inessa-
LAINAUS(Charmy @ 27.9. 2004, 15:39)
No nyt selkis mikä Leevillä on..Välilevyn pullistuma..se sai kortisooni piikin ja saa torstaista lähtien särkylääkkeitä.. sad.gif Nyt ei hyppimistä ja pomppimista piiiiiiiiiiiiiitkään aikaan... sad.gif Herra meni just nukkumaan kuulemma omaan snoopy petiinsä..

Voi Leevi raukkaa... sad.gif Ei varmaan sitten ehdi sinne 16/17 päivä... unsure.gif Mutta pikaista paranemista Leeville wub.gif
Charmy
Kiitos kaikille.. Leevi paranee ja sit on taas kaikki kunnossa.. Mä oon messariin viemässä meidän tipsuja ja yhtä isovillakoiraa.. tongue.gif Junnuihin meen tän ison villiksen kanssa.. joten mut löytää varmaan tipsu-kehän laidalta tai junnuista.. laugh.gif
-inessa-
LAINAUS(Charmy @ 28.9. 2004, 07:09)
Kiitos kaikille.. Leevi paranee ja sit on taas kaikki kunnossa.. Mä oon messariin viemässä meidän tipsuja ja yhtä isovillakoiraa.. tongue.gif Junnuihin meen tän ison villiksen kanssa.. joten mut löytää varmaan tipsu-kehän laidalta tai junnuista.. laugh.gif

Niin paraneeko se siihen 16/17 päivä mennessä? smile.gif
Ja kumpi päivä sorisi sulle paremmin? Asut muuten bichon91 äidin naapurissa wink.gif
Charmy
LAINAUS(hoffi-92 @ 28.9. 2004, 18:34)
Niin paraneeko se siihen 16/17 päivä mennessä? smile.gif
Ja kumpi päivä sorisi sulle paremmin? Asut muuten bichon91 äidin naapurissa wink.gif

Joo..asun kuulemma. tongue.gif
Enpä usko että se paranee, mutta meillä on tämä Tarmo ja Kerttukin mitä voin lainata.. laugh.gif
Tarmo vaan saattaa joskus olla hankala..riippuu päivästä biggrin.gif
En usko että leevi tervehtyy siihen mennessä..vai oliko se n:ly 16-17.11??
Jos on niin silloin meidän leevi kyllä irtoaa.. biggrin.gif
Meidän rakas ( wub.gif ) poika makoileee nyt pedillään ja nukkuu...piiiiiiiiitkään.. smile.gif
Onko kukaan tulossa Seinäjoelle?? Mä en ole koiraa ilmoittanut mutta taidan kumminki tulla paikan päälle katsomaan meininkiä ja kannustamaan suosikkejani.. thumbup.gif
Lydia
Harrastaako joku jotain muuta tipsunsa kanssa kuin näyttelyitä?

-------------------------------------------------------------------------

Rikun lempilaji oli agility, mutta nyt se on jäänyt ajanpuutteen ja Rikun iän takia vähemmälle. Riku osaa myös (vanhojen sääntöjen) tokon alokasluokan liikkeet smile.gif
Fitzgo
Lydia muuten; Mihins mätseihin te ootte suuntaamassa? smile.gif ois ihuna nähä taas Rikua wub.gif
Lydia
bichon-91: Näillä näkymin ei olla menossa minnekään... tai en ole huomannut, että sopivia mätsejä olisi lähiaikoina.
Charmy
LAINAUS(Lydia @ 29.9. 2004, 18:23)
Harrastaako joku jotain muuta tipsunsa kanssa kuin näyttelyitä?

-------------------------------------------------------------------------

Rikun lempilaji oli agility, mutta nyt se on jäänyt ajanpuutteen ja Rikun iän takia vähemmälle. Riku osaa myös (vanhojen sääntöjen) tokon alokasluokan liikkeet smile.gif

Siskoni harrastaa TOKO:a Sipsun kanssa ja Leevin kanssa olen suunnitellut Flybool:ia kun herra näyttää niin rakastavan palljoja wub.gif
Kyllä mä raunioitakin olen miettinyt kun herrän nenäkin tykkää tehdä töitä teehee.gif
-inessa-
LAINAUS(Charmy @ 30.9. 2004, 10:00)
Siskoni harrastaa TOKO:a Sipsun kanssa ja Leevin kanssa olen suunnitellut Flybool:ia kun herra näyttää niin rakastavan palljoja wub.gif
Kyllä mä raunioitakin olen miettinyt kun herrän nenäkin tykkää tehdä töitä teehee.gif

Alottakaa ihmeessä! wink.gif thumbup.gif
-inessa-
LAINAUS(Charmy @ 29.9. 2004, 10:38)
Joo..asun kuulemma. tongue.gif
Enpä usko että se paranee, mutta meillä on tämä Tarmo ja Kerttukin mitä voin lainata.. laugh.gif
Tarmo vaan saattaa joskus olla hankala..riippuu päivästä biggrin.gif
En usko että leevi tervehtyy siihen mennessä..vai oliko se n:ly 16-17.11??
Jos on niin silloin meidän leevi kyllä irtoaa.. biggrin.gif
Meidän rakas ( wub.gif ) poika makoileee nyt pedillään ja nukkuu...piiiiiiiiitkään.. smile.gif
Onko kukaan tulossa Seinäjoelle?? Mä en ole koiraa ilmoittanut mutta taidan kumminki tulla paikan päälle katsomaan meininkiä ja kannustamaan suosikkejani.. thumbup.gif

Juuh eli ens kuussa... siis 10... wink.gif Onkos Kerttu sheltti vai tipsu? wub.gif niin voisinkos vaikka sitte tulla jossain vaiheessa harjoittelemaan...? wub.gif
-inessa-
Juu juu... eli siis tipsu se on! biggrin.gif
Oon nyt mummilla, mut siis lähen huomenna... smile.gif Isukki kyllä varmaan joku v-loppu vois tuoda mut... smile.gif jos siis saan jompaa kumpaa lainata... smile.gif
Charmy
LAINAUS(hoffi-92 @ 1.10. 2004, 16:54)
Juu juu... eli siis tipsu se on! biggrin.gif
Oon nyt mummilla, mut siis lähen huomenna... smile.gif Isukki kyllä varmaan joku v-loppu vois tuoda mut... smile.gif jos siis saan jompaa kumpaa lainata... smile.gif

Ai meinaat Tarmoa tai Kerttua?!?! Kyllähän niitä saa mutta niistä kumpikaanc ei oo helpommasta päästä.. biggrin.gif
Rupesin tässä äsken miettimään että mitä mieltä te olette jos tipsun nimestä otettais toi spanieli pois ja muutettais nimi joksikin muuksi.. Itse en tykkää yhtään ajatuksesta, mutta enhän minä sitä voi päättää... teehee.gif
Rochas
LAINAUS(Charmy @ 4.10. 2004, 10:58)
Rupesin tässä äsken miettimään että mitä mieltä te olette jos tipsun nimestä otettais toi spanieli pois ja muutettais nimi joksikin muuksi.. Itse en tykkää yhtään ajatuksesta, mutta enhän minä sitä voi päättää... teehee.gif

Nyt en kyllä tänne kuuluisi, mutta kommentoimaan tätä.. Oon itsekkin tollasia aina välillä miettinyt, esim. tiibetinterrieri ja tipsu just. Ei oo kyllä kovin terrieri eikä tipsu spanieli biggrin.gif Että voisi kyllä jotain muuta olla, tai sitten olla eri ryhmässä (joka ei kyllä olis sekään oikein kun eihän niitä nimen mukaan jaotella vaan käyttötarkotuksen jne) wink.gif Tipsusta voisi tulla vaikka Tiibetinkoira. No okei, muita ehdotuksia? biggrin.gif
Charmy
tiibetinkoira ei oikeen kuulosta kivalta... biggrin.gif
Ehkä joku muu olis kivempi... *nauraa*
-inessa-
LAINAUS(Charmy @ 4.10. 2004, 10:58)
Ai meinaat Tarmoa tai Kerttua?!?! Kyllähän niitä saa mutta niistä kumpikaanc ei oo helpommasta päästä.. biggrin.gif

Joo tai siis ihan mikä vaan käy wink.gif
Charmy
Joo..no jos sä vaikka Tarmon ottaisit.. smile.gif Huomasin et tää meidän "palsta" oli hypänny kakkos sivulle( huh.gif ), joten olihan se pakko saada pois sieltä ja takasin kaikkien nähtäväksi. biggrin.gif
Rochas
LAINAUS(Charmy @ 5.10. 2004, 15:08)
tiibetinkoira ei oikeen kuulosta kivalta... biggrin.gif
Ehkä joku muu olis kivempi... *nauraa*

No ei kyllä. biggrin.gif Mutta ei kyllä tule parempaakaan mieleen, vai?
-inessa-
LAINAUS(Charmy @ 7.10. 2004, 13:13)
Joo..no jos sä vaikka Tarmon ottaisit.. smile.gif Huomasin et tää meidän "palsta" oli hypänny kakkos sivulle( huh.gif ), joten olihan se pakko saada pois sieltä ja takasin kaikkien nähtäväksi. biggrin.gif

Juuh otan mielelläni... Mutta en ehi sitten varmaankaan harjottelemaan muuta kun paikan päällä ellei viikolla sitten käy...?
-inessa-
LAINAUS(hoffi-92 @ 9.10. 2004, 20:31)
Juuh otan mielelläni... Mutta en ehi sitten varmaankaan harjottelemaan muuta kun paikan päällä ellei viikolla sitten käy...?

Niin ja että kumpio päivä sulle mielummin kävis?
Charmy
LAINAUS(hoffi-92 @ 10.10. 2004, 12:02)
Niin ja että kumpio päivä sulle mielummin kävis?

Mä en ole kotona muuten kuin tortai iltana ja perjantaina..eli?? Onko se n-ly nyt viikonloppuna?? Mä oon hiukan pihalla tästä asiasta..
laugh.gif
-inessa-
LAINAUS(Charmy @ 11.10. 2004, 09:02)
Mä en ole kotona muuten kuin tortai iltana ja perjantaina..eli?? Onko se n-ly nyt viikonloppuna?? Mä oon hiukan pihalla tästä asiasta..
laugh.gif

Juu eli siis 16 on lauantaina ja 17 on perjantaina biggrin.gif
Charmy
Ei ole kukaan muu kirjoittanu tänne kun minä ja hoffi tässä lähi aikoina! MISSÄ TE MUUT OIKEEN OLETTE??? Pulinaahan täällä pitäisi olla mutta ei voi pulista jos täällälä on vaan 2 vakkari kävijää... ohmy.gif
Fitzgo
LAINAUS(Charmy @ 11.10. 2004, 16:26)
Ei ole kukaan muu kirjoittanu tänne kun minä ja hoffi tässä lähi aikoina! MISSÄ TE MUUT OIKEEN OLETTE??? Pulinaahan täällä pitäisi olla mutta ei voi pulista jos täällälä on vaan 2 vakkari kävijää... ohmy.gif

Mäkin voisin alkaa täällä käymään vakiona. jos teitä ei haittaa...? tipsuista olen niiiin hirviästi kumminkin kiinnostunu! wink.gif
-inessa-
LAINAUS(bichon-91 @ 11.10. 2004, 19:17)
Mäkin voisin alkaa täällä käymään vakiona. jos teitä ei haittaa...? tipsuista olen niiiin hirviästi kumminkin kiinnostunu! wink.gif

Ei kyllä haittaa! Käy ihmeessä wink.gif Kun täällä ei muita tipsu-ihmisiä tällä hetkellä ole tongue.gif
Rochas
No, ei ole tuolla terriereissäkään mitään pulinaa oikeastaan... Niin voisin minäkin välillä täällä kirjoitella, jos jotain kirjoittamista on biggrin.gif Kun yritän niitä turhia viestejä silti välttää. Tai no turhimpia.

Minäkin nään sitten sunnuntaina Tarmon wub.gif Kun Tiia tulee sillä sinne noutajien junnuihin.
Lydia
Vai ei ole tipsuista juttua riittävästi whistling.gif
No kysytään mikä tipsuissa viehättää tai miksi olet ajautunut rodun pariin?
Charmy
Ai mikäs tipsussa viehättää?? Itsepäisyys..ja rotu tuli meille siksi että äitini valitsi aikoinaan tämän rodun... biggrin.gif
En kyllä kadu pätkääkään että tähän rotuun ollaan päädytty.. smile.gif
Vierailkaapa juuri valmistuneilla kottareillamme.. smile.gif
-inessa-
Mulla ei siis tipsua ole mutta tipsu on mun ehdottomasti lempparirotu wub.gif
Ne osaa kyllä olla tosi itsepäisiä biggrin.gif mun hoitokoira on tipsu smile.gif
Tipsu on vaan niin ihunainen! En vaan tiedä miksi smile.gif
Näyttelyissä olen tipsua esittänyt vain ja ainoastaan 1 kerran ja se oli eka mätsini... Oltiin upeasti SIN 4! wub.gif Kiitokset Kamulle!
-inessa-
Mulla ei siis tipsua ole mutta tipsu on mun ehdottomasti lempparirotu wub.gif
Ne osaa kyllä olla tosi itsepäisiä biggrin.gif mun hoitokoira on tipsu smile.gif
Tipsu on vaan niin ihunainen! En vaan tiedä miksi smile.gif
Näyttelyissä olen tipsua esittänyt vain ja ainoastaan 1 kerran ja se oli eka mätsini... Oltiin upeasti SIN 4! wub.gif Kiitokset Kamulle!
Ja siis lauantaina menen tipsulla ekaan viralliseen junnu-kisaan... Kiituskhia Charmy smile.gif
sarakuliremi
LAINAUS(Lydia @ 12.10. 2004, 17:08)
Vai ei ole tipsuista juttua riittävästi  whistling.gif
No kysytään mikä tipsuissa viehättää tai miksi olet ajautunut rodun pariin?

Tipsustahan löytyy kaikki, mitä koiralta voi toivoa laugh.gif . Kaunis ulkomuoto, kätevä koko sekä ihanan ylpeä luonne. Sopii kotikoiraksi, näyttelyyn, tokoon, agilityyn ja vaikka mihin muuhun. Pitää pitkistä ulkoilulenkeistä, mutta tyytyy myös vähempään liikuntaan. Siis sellainen jokaiselle jotakin-rotu.

23 vuotta tässä on jo tipsujen kanssa yhdessä oltu, enkä usko enään ilman pärjääväni biggrin.gif .
Lydia
Mulle tipsujen pariin joutuminen oli silkkaa sattumaa biggrin.gif
ja täytyy todeta, ettei tipsu ihan mun rotu ole.
Ihania ne silti on ja haastetta ainakin löytyy wink.gif
-inessa-
LAINAUS(sarakuliremi @ 13.10. 2004, 20:16)
Tipsustahan löytyy kaikki, mitä koiralta voi toivoa laugh.gif . Kaunis ulkomuoto, kätevä koko sekä ihanan ylpeä luonne. Sopii kotikoiraksi, näyttelyyn, tokoon, agilityyn ja vaikka mihin muuhun. Pitää pitkistä ulkoilulenkeistä, mutta tyytyy myös vähempään liikuntaan. Siis sellainen jokaiselle jotakin-rotu.

23 vuotta tässä on jo tipsujen kanssa yhdessä oltu, enkä usko enään ilman pärjääväni biggrin.gif .

tipsut kyllä on sellasia jokaiselle-jotain rotua wub.gif ihana luonne, ja siis ihan kaikkea mitä minä ainakin koiralta voin toivoa wub.gif
-inessa-
uppia uppia... miks täällä ei käy yhtään porukkaa... unsure.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.