Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Tipsut...onko niitä täällä?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
Charmy
Hejppa kaikille...olisi kiva alottaa tämmönen keskustelu ku oon viel uusi täällä...eli keskustelun aiheena olisi rakkaat tipsut...mulla on niitä 5 kpl ja oma "suosikkini" on norjan tuonti Yotisha´s Shere-Khan alias Leevi... wub.gif Olis nyt sitten TODELLA kiva tietää et onko kellään muulla tätä raksu rotua....Kirjotelkaapa tänne ja ÄLKÄÄ ujostelko laugh.gif ...kuten mä ujostelen aina.... thumbup.gif

dogrun.gif
Lydia
Juu, mun luona asustelee piakkoin 11 vuotta täyttävä tipsu-herra Riku wub.gif
Riku on todella pirteä vanhus, jota ei ikä todellakaan paina.
Hilde!
Avon äidillä on vanharouva Dooris, ikää 11 vuotta. Meijän entinen hoitokoira. Entinen siksi, ettei Dooris tykkää tippaakaan meijän nykyisestä hauvelista.

Dooris on sellainen rapsutuspakkaus, hieman liian paksu, makkaraa rakastava ja laiskimus. biggrin.gif
Charmy
blink.gif JOku oli vastannut mulle...siis kunnon tuuletukset.... biggrin.gif ...
Hii...nyt pitäis sitten valmistautua koira näyttelyyn... sleepy.gif Onko kukaan tulossa teistä Kaivopuiston näyttelyyn smile.gif Minä olen tulossa karmeen tipsu-lauman kanssa eli tulkaa siis kehän laidalle nauramaan... biggrin.gif Onko Lydia Riku käynyt koskaan näyttelyissä..ja mistäs kennelistä tämä vanha herra oikeen on??? cool.gif
MuruNaku
missi ei näemmä ole tähän vastannut, sillä kun niitä tipsuja on! smile.gif
missi
LAINAUS(MuruNaku @ 19.8. 2004, 14:06)
missi ei näemmä ole tähän vastannut, sillä kun niitä tipsuja on! smile.gif

hei, en oo kerenny! on ollu niin pirun moinen kiirus joka paikkaan ja samaan aikaan laugh.gif ja sitä paitti, threadi on aloitettu maanantaina, jolloin mää oon ollu viel ööö Tanskassa -> tulossa Ruottin puolelle... nly-matkalta.

Joo, mulla on muutama wink.gif tipsu... kotona niit on 4 + 1 coton, x-anoppilassa "hoidossa" koht 14-vuotias kantanarttuni "Missi".
Kotisivuilta näkyy koiruuteni.... ja vuoden lopulla määrä saattaa lisääntyä 2:lla pikku tipsulla jos kaikki menee niinkuin on suunniteltu...
Lydia
Charmy: Arundina-kennelistä Riku on kotoisin ja on se jonkin verran näyttelyissäkin käynyt... nyt vanhalla iällä enemmän.
Fitzgo
LAINAUS(Lydia @ 19.8. 2004, 16:41)
Charmy: Arundina-kennelistä Riku on kotoisin ja on se jonkin verran näyttelyissäkin käynyt... nyt vanhalla iällä enemmän.

Lydia: Onko Riku Arundina Goffini? Nimittäin mä on viemässä sitä junnuihin wink.gif Anne lupasi mulle Rikun syysnäyttelyyn lauantaiksi smile.gif ja mä oon tulossa varmaan Kaivopuistoon töihin ja tipsukehän haluan ainakin kattoa! Mulla ei ole tipsua,mutta mun kamulla on 2 tipsu hoitokoiraa,ja ollaan isona tipsukennukin perustamassa wub.gif rolleyes.gif
-inessa-
Jeah!! Eli siis mä hoidan aina joskus kahta tipsua wub.gif Ne on kyllä niin ihuna rotu!! wub.gif rolleyes.gif
Mistäs kennelistä ne sun tipsut on kotosin? smile.gif Tietääkö kukaan Millan kenneliä?
unsure.gif
PikkuMyy
Heips! Me ollaankin keskusteltu aiemmin aiheesta koirta.comissa. eli mulla on 10v tipsu-uros Allu.
-inessa-
Onkos jollain kuvia netissä omista tipsu-kullista? wub.gif
missi
LAINAUS(hoffi-92 @ 22.8. 2004, 11:07)
Onkos jollain kuvia netissä omista tipsu-kullista? wub.gif

Miulla on omilla kotareillani..., samoin on Lydian sivuilla Rikusta nähtävissä muutama kuva.
Fitzgo
LAINAUS(missi @ 22.8. 2004, 10:37)
Miulla on omilla kotareillani..., samoin on Lydian sivuilla Rikusta nähtävissä muutama kuva.

Ja ihunia onkin wub.gif
-inessa-
Oli kyllä kieltämättä aivan ihunia!! wub.gif
Missi: voisinkos joskus viedä siun koissuja näyttelyihin? Tai no, junnuihin? rolleyes.gif
missi
Pitää kattoo... Mira jää vuoden loppupuolella mammalomalle blush.gif , Gerin lainauksesta pitää kysyä Annelta (=kasvattajalta), Hania pystyn lainaan, Akua en anna! Mertsi... hmm... en tiijä miten menee, ku kehässä ei ole paljoo pyörinny, Akun poikaa Joonasta (Jonathan) pystyn lupaamaan lainaksi -omistajan lupa blush.gif . Missi -mummo liian vanha -kohta 14v, toimii herkuilla laugh.gif . Kahtellaan siis. Tiedoksi etukäteen, en tule näyttelykehiin saatikka -paikalle ennen messaria jalkaleikkauksen takia (meen osastolle aivan kohta).
-inessa-
LAINAUS(missi @ 22.8. 2004, 15:24)
Pitää kattoo... Mira jää vuoden loppupuolella mammalomalle blush.gif , Gerin lainauksesta pitää kysyä Annelta (=kasvattajalta), Hania pystyn lainaan, Akua en anna! Mertsi... hmm... en tiijä miten menee, ku kehässä ei ole paljoo pyörinny, Akun poikaa Joonasta (Jonathan) pystyn lupaamaan lainaksi -omistajan lupa blush.gif . Missi -mummo liian vanha -kohta 14v, toimii herkuilla laugh.gif . Kahtellaan siis. Tiedoksi etukäteen, en tule näyttelykehiin saatikka -paikalle ennen messaria jalkaleikkauksen takia (meen osastolle aivan kohta).

Ookkei! rolleyes.gif Ilmottele sitten kun käy... wink.gif
-inessa-
LAINAUS(Charmy @ 16.8. 2004, 16:38)
Hejppa kaikille...olisi kiva alottaa tämmönen keskustelu ku oon viel uusi täällä...eli keskustelun aiheena olisi rakkaat tipsut...mulla on niitä 5 kpl ja oma "suosikkini" on norjan tuonti Yotisha´s Shere-Khan alias Leevi... wub.gif Olis nyt sitten TODELLA kiva tietää et onko kellään muulla tätä raksu rotua....Kirjotelkaapa tänne ja ÄLKÄÄ ujostelko laugh.gif ...kuten mä ujostelen aina.... thumbup.gif

dogrun.gif

Onkos sulla kuvia netissä? Tai siis kuvia sun koirista? wub.gif
Olis kiva nähä! wink.gif
Ootteko ollut näyttelyissä? (kysyn siis kaikilta)
Ja voisinko joskus lainata jonkun tipsua junnuihin? wub.gif blush.gif
-inessa-
Eikös täällä enää ole ketään? unsure.gif
Taisin pelotella kaikki pois... blush.gif Kertokaapas omista näyttelyistänne tipsujen kanssa? vaikka ekasta näyttelystä? (jos siis kukaan enää uskaltaa tulla tänne) rolleyes.gif
Katja72
Meillä kotona on tipsuja smile.gif Siis äitee niitä kasvattaa. Tällä hetkellä meillä on täällä astutusreissussa yksi tipsu

Lisää tipsujen kuvia löytyy täältä
Charmy
Hei Missi!!!!!!!!!!!!!!!!!Olitko tipsujen erkkarissa Kuopiossa...Mä olin tämän ROP-koiran esittäjä biggrin.gif ..ROP oli siis Ingefal´s I´m On Fire alias Osku..Oskuhan tais olla ja olikin viime erkkarissa Orimattilassa VSP....Sun kennel-nimes oli tuttu....oon tainnu nähä joskus sun koirias joissain... laugh.gif
Ei me settenkää oltu Kaivarissa koska meille tuli karmeet sotkut silloin joten jätettiin väliin... blush.gif Miten muut pärjäsi.....Hauskaa ku immiset on vastaillu tänne näin runsaasti... biggrin.gif
missi
LAINAUS(Charmy @ 30.8. 2004, 12:30)
Hei Missi!!!!!!!!!!!!!!!!!Olitko tipsujen erkkarissa Kuopiossa...Mä olin tämän ROP-koiran esittäjä biggrin.gif ..ROP oli siis Ingefal´s I´m On Fire alias Osku..Oskuhan tais olla ja olikin viime erkkarissa Orimattilassa VSP....Sun kennel-nimes oli tuttu....oon tainnu nähä joskus sun koirias joissain... laugh.gif
Ei me settenkää oltu Kaivarissa koska meille tuli karmeet sotkut silloin joten jätettiin väliin... blush.gif Miten muut pärjäsi.....Hauskaa ku immiset on vastaillu tänne näin runsaasti... biggrin.gif

Heippa Charmy! Olin erkkaris, ryhmikses, drive-inissä ja intis.... Aku oli joka nly:ssä, Geri 2.ssa ja Mira 2:ssa.
Nyt olin sit Tallinnassa: Mira PN-1 SERT CACIB ROP! Ja nyt sit pidetään taukoa ja ootellaan et pääsee leikkuupöydälle, siirty kk:lla eteenpäin.
Charmy
LAINAUS(hoffi-92 @ 22.8. 2004, 15:46)
Onkos sulla kuvia netissä? Tai siis kuvia sun koirista?
Olis kiva nähä! wink.gif
Ootteko ollut näyttelyissä? (kysyn siis kaikilta)
Ja voisinko joskus lainata jonkun tipsua junnuihin?

Joo..meidän koirista löytyy kuvia Päivi Aittamaan sivuilta...Omistetaan sen kaa niinku ne osa-omistuksella..Junnuihin..kyllä niitä voipi käyttää..itse olen käyttänyt vaikka ei hyvää tulosta oo tullu..(taitanee johtua minusta eikä koirista) Ilmoittele et milloin olis tarvis niin kahtotaan että ollaanko me tullossa kenties samoihin näyttelyihin.. tongue.gif Ootko tulossa kenties Porvoon näyttelyyn?? Sinne me ainaski ollaan tulossa...ja messariin tietty..muista en oo vielä ihan varma... teehee.gif
Laita mulle vaikka mailia: sunice@luukku.com
Niin...mites muilla on menny...Onko kukaan muu kenties harrastanu tipsujensa kaa TOKO:ssa ja/tai agissa??? Tai kenties jossain muussa harrastuksessa....

dogrun.gif
~Niina~
Meillä oli tipsu silloin kun olin ihan pieni. "Ben" jouduttiin antamaan kuitenkin aika pian takaisin mummolaan allergian vuoksi. Ben oli siis mummoni ja pappani oma kasvatti.
~Niina~
Nykyään mulla on siis kaksi bichon friseä ja bichon on mun lempirotu. wub.gif
Mummolla ja papalla ei ole enään yhtään tipsua.
Charmy
*Huokaus*
Mä en oikeen tajua tota meidän Leviä....Se meni syömään meidän kukka laudan ja kaivo mun sohvan nurkasta kaikki pehmusteet ylös ja oli vielä tyytyväinen tähän rolleyes.gif (Meidän äiti suuttui siiitä... sad.gif )Ja sit ku se oli tehny tän kaikken niin uni maittoi sohvan sisällön päällä ( sleeping.gif ) Se ei taida koskaan opia... biggrin.gif
Onko kellään ollu tämmöstä ongelma(toi sana ei kyl oikeen ollu oikea sana kuvaamaan tätä kyseistä yksilöä,koska eihän niin söpölle karvapallolle voi olla vihainen tongue.gif )että tykkää tehä kaikkea ilkeetä...
Fitzgo
Ootteko jo ollu Charmy näyttelyissä Levin kanssa? smile.gif
-inessa-
Emma varmaan haluu ite kirjottaa ( tongue.gif ) mut kerron nyt kuitenki... Emma oli siis tänään Tuomarinkylässä junnuissa 5!! wub.gif Siis tipsun kanssa wub.gif Se oli Emman eka virallinen junnu-kisa smile.gif mä en ite ollu millään mut sain viedä yhtä hoffia kasv. kehään kun oli 4 koiraa ja 3 handleria unsure.gif
Charmy
LAINAUS(bichon-91 @ 3.9. 2004, 18:20)
Ootteko jo ollu Charmy näyttelyissä Levin kanssa? smile.gif

Joo..Ollaan oltu monesti ja niin hyvin on pärjätty että on oltu 2 tai 3 kertaa ROP-pentu ja nyt on useita paras-uros sijoituksia..onhan me yks serttikin poimittu sieltä... biggrin.gif Nyt sillä on turkki niin kauheassa kunnossa et kehään ei oo ollu asiaa paitsi ens viikonlopun lauantaina ollaan tulossa junnuihin Porvooseen.. whistling.gif
Toivotaan et siellä menis hyvin... laugh.gif
Charmy
LAINAUS(hoffi-92 @ 22.8. 2004, 18:44)
Eikös täällä enää ole ketään? unsure.gif
Taisin pelotella kaikki pois... blush.gif Kertokaapas omista näyttelyistänne tipsujen kanssa? vaikka ekasta näyttelystä? (jos siis kukaan enää uskaltaa tulla tänne) rolleyes.gif

Eka näyttely.. jaa-a..se oli kyllä iki muistoinen..oltiin Kertun kanssa silloin näyttelyssä ja saatiin heti kp...tokalla kertaakin tuli kp ja oltiin ROP-pentu..se oli myös kivaa...ei ton Kepsun kanssa enään oikeen näyttelyitä voi harrastaa kun se ei oikeen tykkää olla siellä...haukkuu kaikille ja näyttää semmosta ilmettä et : Anteeks ku oon olemassa sleepy.gif .. Ja sitä naamaa ei kukaan jaksa katsoa... Tarmonki kanssa on menny ihan hyvin...meidän herralla vaan ku ei oo tota karvaan kyllä koskaan ollutkaan..sillä on sama ongelma ku sen isällä Reinolla..Karva on vasta parhaimmillaan noin 5wee...sitten me tullaan ja vallataan kaikki kehät... thumbup1.gif ... Sipsu on jo siis ruottin muotovalio ja nyt ootellaan häntä sieltä kotia.. dogrun.gif
Mitens muilla on näyttelyissä mennyt???
-inessa-
Noh... Mä en tunne ku 2 tipsua ja toisen kanssa oon ollu näyttelyssä.. tai siis match showssa mutta vaan 1 kerran... sillon me oltiin SIN 4!! Se oli siis mun eka näyttely (tai siis mätsi, miten sen nyt ottaa) rolleyes.gif Nyt se on jo 12 vuotias vanha pappa... biggrin.gif No eikai... Mutta niillä on kyllä toinenki koissu mutta en oo vielä sitä vieny ku ne sanoo että se on "riiviö"... biggrin.gif wub.gif
-inessa-
LAINAUS(Charmy @ 7.9. 2004, 13:17)
Joo..Ollaan oltu monesti ja niin hyvin on pärjätty että on oltu 2 tai 3 kertaa ROP-pentu ja nyt on useita paras-uros sijoituksia..onhan me yks serttikin poimittu sieltä... biggrin.gif Nyt sillä on turkki niin kauheassa kunnossa et kehään ei oo ollu asiaa paitsi ens viikonlopun lauantaina ollaan tulossa junnuihin Porvooseen.. whistling.gif
Toivotaan et siellä menis hyvin... laugh.gif

Onnea teille! wub.gif Ootteko menossa nyt lähiaikoina jonnekkin? tai tuutteko vaikka messariin? rolleyes.gif * ei ole mitään taka-ajatuksia * biggrin.gif
Charmy
LAINAUS(hoffi-92 @ 7.9. 2004, 15:30)
Onnea teille! wub.gif Ootteko menossa nyt lähiaikoina jonnekkin? tai tuutteko vaikka messariin? rolleyes.gif * ei ole mitään taka-ajatuksia * biggrin.gif

Ollaan me tulossa porvooseen ja tietty messariin..ja varmaan seinäjoellekkin ja ties minne...näyttelyitä tulee näin vaan ravattua.... biggrin.gif
Oon semmonen näyttely narkomaani... stupid.gif
HoneyDream
Minulta löytyy tipsu! Poikamme on 4,5-vuotias ja kaikkien rakastama wub.gif
On ollut jo jonkin aikaa kamala pentukuume ja varmaan vuoden päästä täälläkin tallustelee tipsun pentu tongue.gif . Täytyy vaan odottaa että pommi kasvais tosta isommaksi... biggrin.gif
Charmy
Hii..tässä on nyt näitä porvoon kuulumisia... biggrin.gif oltiin siis junnuissa mut ei sijoituttu koska Leevi nukkui (taas) kehässä ja meille sanottiin et kontakti oops.gif
Mut sitten seuraavana päivänä oltiin Talman koulun Matc-Show:ssa ja oltiin punaisten ykkösiä ja BIS-kehässä ei kyl sijoituttu...Tuomarina oli Sirpa Berk... biggrin.gif
Mites muilla on menny mätsäreissä?? Onko kukaan käynyt??
Lydia
Charmy: Me oltiin samassa mätsissä biggrin.gif
Jos muistat sen punaisen uroksen, joka myös sai punaisen, se oli mun Riku smile.gif
Fitzgo
Mun kamu oli sen ekassa mätsissä (koira oli ollut näyttelyssä viimeksi about 10 vuotta sitten) ja ne oli sin 4 smile.gif
-inessa-
Onkos täällä ketään tipsua joka olis tulossa 19.9. Tuomarinkyläs näyttelyyn? se on siis ryhmis... smile.gif
Ettisin myös jotain tipsua jota vois joskus viedä vaikka junnuihin kun on vähän koirapulaa... unsure.gif Tai noh... ei nyt koirapulaa mutta tipsu-pulaa... biggrin.gif Tai siis kun en ole ikinä tipsua vienyt kehään... Paitsi Kamu-pappaa... sillon vuos sitten... smile.gif
-inessa-
LAINAUS(HoneyDream @ 10.9. 2004, 17:06)
Minulta löytyy tipsu! Poikamme on 4,5-vuotias ja kaikkien rakastama wub.gif
On ollut jo jonkin aikaa kamala pentukuume ja varmaan vuoden päästä täälläkin tallustelee tipsun pentu tongue.gif . Täytyy vaan odottaa että pommi kasvais tosta isommaksi... biggrin.gif

Ootteko te ollu näyttelyissä? Tai mätseissä? smile.gif
-inessa-
uppia uppia!! wink.gif
Charmy
LAINAUS(Lydia @ 13.9. 2004, 18:37)
Charmy: Me oltiin samassa mätsissä biggrin.gif
Jos muistat sen punaisen uroksen, joka myös sai punaisen, se oli mun Riku smile.gif

Aijaa..nythän mä sut sitten tunnistan.. biggrin.gif Eikös Riku saannutkin punaisen...onnea siis teille... teehee.gif Ja oonhan mä rikun monesti junnu-kehienkin laidalla nähnyt... biggrin.gif Ja suurimmassa osassa mätsäreistä..
Ja sulle Hoffi-92. Meiltä saat junnu-koiraa lainaan jos sulla on tarve..Milloin ja mihin vaan haluat niin katotaan et oonko paikan-päällä..
Lydia
LAINAUS(Charmy @ 16.9. 2004, 11:28)
Aijaa..nythän mä sut sitten tunnistan.. biggrin.gif Eikös Riku saannutkin punaisen...onnea siis teille... teehee.gif Ja oonhan mä rikun monesti junnu-kehienkin laidalla nähnyt... biggrin.gif Ja suurimmassa osassa mätsäreistä..

Joo punaisen Riku sai smile.gif
Teillähän hyvin meni... onnea! flowers.gif
Charmy
LAINAUS(Lydia @ 16.9. 2004, 16:37)
Joo punaisen Riku sai smile.gif
Teillähän hyvin meni... onnea! flowers.gif

Niin meni..ja teilläkin meni todella hyvin!!Onnea myös teille..se teidän vanha herra Riku on hurmannut minut...se on niin SÖPÖ!!
Me varmaan sit näkyillään tyuolla mätsäreissä ja virallisissa.. teehee.gif
Lydia
LAINAUS(Charmy @ 17.9. 2004, 15:30)
Niin meni..ja teilläkin meni todella hyvin!!Onnea myös teille..se teidän vanha herra Riku on hurmannut minut...se on niin SÖPÖ!!
Me varmaan sit näkyillään tyuolla mätsäreissä ja virallisissa.. teehee.gif

Heh, Riku on kyllä sellainen hurmuri laugh.gif
Eiköhän me jossain näkyillä, vaikka nyt pidetäänkin hiukka näyttelytaukoa.
Enää Messariin meinaan Rikun ilmoittaa, mutta mätseissä käydään, jos sopivia sattuu tulemaan wink.gif
HoneyDream
Näyttelyt ja mätsärit... Varmaan sanoin jo että poikamme on leikattu joten virallisiin ei ole asiaa biggrin.gif . Sen kokokin on aikas suurta luokkaa rolleyes.gif . Mätseissä ja junnuissakin käydään tongue.gif .
-inessa-
Keitäs tipsuja on tulossa huomenna 19.9 tuomarinkylän 2&9 ryhmikseen? Mä oon tulossa mutta ilman koiraa kun en ehtinyt ilmottautua... sad.gif Mutta mulla kyllä on mukana kääpiövillakoira Iines kun se on meillä hoidossa...smile.gif Tulkaa ihmeessä juttelemaan!
-inessa-
LAINAUS(Charmy @ 16.9. 2004, 10:28)
Ja sulle Hoffi-92. Meiltä saat junnu-koiraa lainaan jos sulla on tarve..Milloin ja mihin vaan haluat niin katotaan et oonko paikan-päällä..

Oih! En huomannutkaan että oot kirjustellut tänne... huh.gif Nyt kun vasta selailin niin näin ton sun viestin... smile.gif
Olis tosi ihanaa jos voisit lainata junnukoiraa mulle jonnekki... smile.gif Asut siis varmaankin Hesan lähellä...?
-inessa-
LAINAUS(hoffi-92 @ 19.9. 2004, 20:09)
Oih! En huomannutkaan että oot kirjustellut tänne... huh.gif Nyt kun vasta selailin niin näin ton sun viestin... smile.gif
Olis tosi ihanaa jos voisit lainata junnukoiraa mulle jonnekki... smile.gif Asut siis varmaankin Hesan lähellä...?

Niin! mulla ei ole koiraa 16.17.10. olevaan erkkareihin... tai siis toiseen on kääpiövillis ja toiseen yritän saada yhden isovilliksen, mutta kun eräs typpi ei suostu antamaan sen numeroa enkä ole nähnyt sitä missään niin... confused.gif Että jos en saa sitä sinne niin olisi aivan ihana viedä sun tipsua sinne kun en ole ennen tipsuja esittänyt paitsi mun omassa ekassa mätsissä jossa olin SIN 4! tongue.gif
Jasu
Täällä kans yks kasvattaja ilmoittautuu jonon jatkoks rolleyes.gif wink.gif
Charmy
LAINAUS(hoffi-92 @ 20.9. 2004, 13:22)
Niin! mulla ei ole koiraa 16.17.10. olevaan erkkareihin... tai siis toiseen on kääpiövillis ja toiseen yritän saada yhden isovilliksen, mutta kun eräs typpi ei suostu antamaan sen numeroa enkä ole nähnyt sitä missään niin... confused.gif Että jos en saa sitä sinne niin olisi aivan ihana viedä sun tipsua sinne kun en ole ennen tipsuja esittänyt paitsi mun omassa ekassa mätsissä jossa olin SIN 4! tongue.gif

Missäs päin tää erkkari on..mä asun järvenpäässä eli todella lähellä helsinkiä biggrin.gif
Mä voisin lainnata Leeviä tai Tarmoa..Mut onko se villiksien erkkari??saako siel esittää tipsuja?? Meidän tuttujen isovillistä en voi luvata mut Tarmon tai Leevin saat jos haluat ja jos se ei oo kovin kaukana.. laugh.gif
-inessa-
LAINAUS(Charmy @ 22.9. 2004, 14:42)
Missäs päin tää erkkari on..mä asun järvenpäässä eli todella lähellä helsinkiä biggrin.gif
Mä voisin lainnata Leeviä tai Tarmoa..Mut onko se villiksien erkkari??saako siel esittää tipsuja?? Meidän tuttujen isovillistä en voi luvata mut Tarmon tai Leevin saat jos haluat ja jos se ei oo kovin kaukana.. laugh.gif

Järvenpäässä?!?! Mun mummikin asuu siellä! Ihan lähellä keskustaa ja mä käyn niillä aikas usein wink.gif
Ei ole villisten erkkari vaan toinen on Suomen Noutaja Järjestön ja toinen on Suomen Spanieli Liiton....smile.gif
Hmmm... Onkos se isovillis featuring golden gun? Tai tunnetkos sellasta?
Mutta olisi aivan mahtavaa lainata jompaa kumpaa! wub.gif Juu eli siis hyvinkäällä
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.