Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Seropit
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Seropifoorumi
Sivuja: 1, 2
Pötkylä_
Perhonen^:
Ihan papsun näkönen biggrin.gif

Ihania seroja <33
perhonen^
LAINAUS(Pötkylä_ @ 20.12. 2004, 13:20)
Perhonen^:
Ihan papsun näkönen biggrin.gif

Ihania seroja <33

juu noh, kaikilla mielipiteensä. on sitä luultu vaikka miksi..mm cavalieriksi biggrin.gif

Dora: todella suloinen tuo sinunkin koira! wub.gif
Pötkylä_
Korjaan: ei papsun vaan phalenen. xD Mut joo.

Lisää juttua vaan koiristanne!
ellien
Meilläkin on ollut sekarotuinen(itseasiassa kaksikin,mutta olin ensimmäisen kuollessa vielä tosi pieni),Tupu(nimestä huolimatta tyttö smile.gif ). Tupun roduista ei ole tarkempaa tietoa,emo oli jonkinlainen suomenpystykorvaan viittaava pystykorva,mutta ei ainakaan puhdasrotuinen. Voisin pistää tähän saman kuvan mikä löytyy tuolta toisaaltakin,Tupun pentukuva. Siitä voi joku sitten yrittää arvailla rotuja smile.gif . Tupu oli tosiaan se Elämäni koira,kamala ikävä omaa pikkuista wub.gif . Viimeiset vuotensa Tupu tosin eli siskoni luona,mutta näin sitä silti onneksi todella usein.

anna-mari
DORA, Lunasi on aivan älyttömän söpö wub.gif
*NiPa*
Mulla on seropi! smile.gif
Nipa
Collie/Labbis 3w. wink.gif
Lydia
Meidän perheen ensimmäinen koira oli sekarotuinen Mörri wub.gif
Sen emä oli karjalankarhukoira ja isä luultavasti pk. collie.
Monet luulivat Mörriä suomenpystykorvaksi, mutta se oli vankempiranteinen, väriltään kylläkin punertava (tai punainenhan se oli). Mörri oli mulle todella tärkeä ja varmasti syynä hykyiseen koirahulluteen... sen siitä saa kun koiran kanssa kasvaa (oltiin samanikäisiä)
Mörri muutti meidän mummolaan, kun siskollani puhkesi astma (silloin se oli n. 10v)
ja eli lopulta 16 vuotiaaksi, kunnioitettava ikä koiralle!
Sniper
Mull ei viel oo mitään koiraa kska äitini on ehkä allerginen,mutt mä saan ehk yhen ihunan...!<3 wub.gif
NEvaSKa
Me saadaan seropi jossa on huskya-rottweilerii ja karhukoiraa...Saadaan se 1.4.2006 biggrin.gif biggrin.gif Heh
Kaptah
LAINAUS(Mon@ @ 29.8. 2004, 11:08)
Toi ava on mun ihan eka ava mikä oli kc:ssä ja mä otin sen yhestä kuvasta. En tajunnut pienentää vaan aina piti leikata ja leikata nii jäi vaan silmät ja nenä jäljelle biggrin.gif

ootko sä menny vaihtaan avan?
Jos minä oikein muista, niin se vanha silmä-nenä yhdsitelmä oli avana paljon kivempi kuin tämä nykyinen. Se puolestaan on hauskana valokuvana ohan kiva.
cool.gif
Tää nyt vaan on mun mielipide!
takkutukka
Meiltä löytyy sakun ja pystykorvan sekoitus wub.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.