Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuinka monta Seropia sinulla on?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Seropifoorumi
Sivuja: 1, 2
milkyjoe
Kuinka monta Seropia on? huh.gif
Siinäpä vasta kysymys... laugh.gif
Ja eikun vastailemaan... cool.gif
Mon@
Yksi rakas seropi Mona löytyy wub.gif
iikku
yksi löytyy minultakin. Briardin ja irl.susikoiran sekoitus
TtT
Kaksihan niitä täältä löytyy. Vanhempi narttu (belgi-karhukoira-sakemanni) Tellu 3½v ja urospentu (porokoira-malinois) Ransu, kohta 5kk.
milkyjoe
Niin... Ja viittisittekö laittaa myös kuvia omista seropeistanne jos löytyy... wink.gif
Olis kiva nähä... wub.gif
Mon@
Monasta on jo kuva tuossa seropit palstalla, katsokaa sieltä. Ihan ekalta sivulta löytyy... smile.gif
Pulina
Perheestämme löytyy 3 seropia kultaisen noutajan lisäksi..
Danassa on samojedia,hirvikoiraa ja huskya. Pellassa lhasa apsoa ja japaninpystykorvaa. Seccissä on isoa villakoiraa ja pk collieta. Lisäksi jaloissani pyörii välillä nykyään yhteisomistajuudessa oleva welsh corgi/papillon Vikke. Kaikki paitsi Pella ovat jo veteraani-ikäisiä, mutta ei Pellakaan kaukana ole.. smile.gif
Winifred
Yksi. Mutta se ei oo miun vaan Mummoni ja Ukkini^^
IIRIS
Yksi seropi meiltä löytyy... Lisäksi kaksi bullmastiffiä. rolleyes.gif
Eden
Yksi löytyy. Toista en lähde etsimään, mutta jos "sopiva" sekoitus tulee vastaan, silloin kun olen koiraa etsimässä, niin laitan sen mukaan harkintaan.
Mon@
Tossa kuva Monasta ku se istuu mun vierellä smile.gif

Kaptah
Yksi on ! Nabun emä on mastiffi ja iskä on Leonberginkoira. Yhdistelmä on minusta aika harmooninen, molemmat isoja rotuja ja Leonberginkoirahan on alunperinkin useamman koirarodun jalostuksen tulos. Pentuja oli 7 ja puolet oli äitinsä näköisiä, vaaleampia ja lyhyt karvaisempia ja puolet hiukan tummenpia ja pitempikarvaisia.
Omaani ei edes eläinlääkäri meinannut uskoa seropiksi.
Poika on nyt 5 v ja kai parhaassa iässä. emä kuoli 8 vuotiaana viime vuoden lopulla, oli kai joku kasvain! Surullistahan tuossa on, että nuo isot koirat eivät elä koviin vanhoiksi. Yritän itse pitää Nabun oikein hyvässä kunnossa. Siitä kiitokseksi se on toiminut henkilökohtaisena TYKY (työkyky) ohjaajanani ja tahtoo välttämättä viedä minut aamuin ja illoin metsälenkille (1/2 tuntia + 1.5-2 tuntia)
Jos ei pääse, niin se kai hajottais talon.

Kuviin laitoin linkin jo aikaisemmin:

http://groups.msn.com/Isotkoirat/nabujasenystvt.msnw?Page=1

dogrun.gif dogrun.gif
wenakko
1 Löytyy
kimmy
Tällä hetkellä on vain tuo Jojo-poika kun emä kuoli aivokasvaimeen toukokuussa sad.gif
Zola
Yksihän meillä.. Lhasa apson ja japaninpystykorvan sekoitus, ikää semmoset 6,5 vuotta eli melkein veteraani-ikäinen kotihauva.
[WaLLu]
Yksihän mulla. Havanaisin ja cottonin sekotus, Wallu... wub.gif

Pötkylä_
Yksi mixteri kanssa. :>
Karpalo
1 löytyy tällä hetkellä, 3 muistoissa.
Liana
1 löytyy. Itälaikan ja Suomenpystykorvan sekotus.... ja lisäksi löytyy Corgi.
*Sanni
LAINAUS([WaLLu)
,15.10. 2004, 17:26] Yksihän mulla. Havanaisin ja cottonin sekotus, Wallu... wub.gif

Aiva ihana! Lutunen ,pikku hömpsönpömpsö wub.gif wub.gif
Mon@
LAINAUS([WaLLu)
,15.10. 2004, 17:26] Yksihän mulla. Havanaisin ja cottonin sekotus, Wallu... wub.gif

Hihii.. Wallulla ei oo pitkää karvaa täs biggrin.gif whistling.gif
Nanna*
Kaksi. biggrin.gif Nanna (täysin sekarotuinen) ja Ulfur (Labbis-Ajokoira). Nanna on 6kk ja Ulfur kohta 10v. wub.gif
Pötkylä_
LAINAUS(Mon@ @ 25.9. 2004, 20:25)
Tossa kuva Monasta ku se istuu mun vierellä smile.gif

wub.gif tosi ihanasti hakee kontaktia <3
Verdana
Itselläni ei ole, mutta ystävälläni on ihana 'coctail' Pyry. smile.gif
~PeiKko~
miullapa ei oo valitettavasti yhen yehtäää
Verdana
LAINAUS([WaLLu)

Ihana coktail. wub.gif
Fowy
Meillä on kolme seropia.

Bella(samojedinpystykorva+kultainennoutaja)
Retu(berni+norjan harmaanhirvikoiran, kultaisennoutajan ja lapinkoiran sekoitus)
Padi(roduista ei tietoa)

Bella on 9 vuotta, Retu 5 vuotta ja Padi kolme vuotta wub.gif wub.gif
Fowy

Retu

Padi

Ja Bella wink.gif
Jippo
Yksi löytyy ja se riittänee rolleyes.gif
Tästä etiäppäin otan vain puhdasrotuisia paperillisia koiria (näyttelyt ym. toiminta kiinnostaa sen verran että välillä onpi tullut mietittyä että kunpa tuollakin olisi paperit)

unsure.gif unsure.gif
maastonakki

Yksi tuollanen karvapallo löytyy,siinä collieta,kultastanoutajaa ja saksanpaimenkoiraa.Hiukan on energinen pakkaus,mutta silti aivan mahtava wub.gif
Merian
Minun elämäni aikana (kohta 15v) meillä on ollut 3 seropia, mutta tällä hetkellä vain 1, Sissi nimeltään smile.gif Ikää on 1v.
Piiparilli
Kaksi seropia on smile.gif
Heli
Meiltä löytyy kaksi seropi poikaa wub.gif
Nemi
Yksi seropi narttu löytyypi wub.gif
Classy.Casanova
Täältä löytyy suomenpystykorvan/labradorinnoutajan sekoitus. 3vuotias Rasmus. happy.gif
Xenju
Yksihän meillä melkeinpä 5,5 vuotta vanha narttu ( kuva allekkirjoituksessa)
Kituli
Itse omistan yhden, mutta samassa taloudessa asuu koirani veli (äitini koira).
Faile
Yks seropi on nytte, mutta oon mää aatellu hamassa tulevaisuudessa toisenkin ottaa. Tosin se on vielä todellakin se hama tulevaisuus, koska nyt on ihan rotukoira tulossa ainakin ensin. : )
Kati
Meiltä löytyy kaksi seropi poikaa happy.gif
Kati
LAINAUS(Jippo @ 7.3. 2005, 19:39) *
Yksi löytyy ja se riittänee rolleyes.gif
Tästä etiäppäin otan vain puhdasrotuisia paperillisia koiria (näyttelyt ym. toiminta kiinnostaa sen verran että välillä onpi tullut mietittyä että kunpa tuollakin olisi paperit)

unsure.gif unsure.gif

Voithan käydä mätsäreissä, tokossa ja agilityssä samallalailla ku puhasrotusen kanssa mutta kummiskaan missän virallisissa et voi tietenkään kisata.
Minusta tämä on vähän epäreilua dry.gif
bellie
One love... wub.gif
Adela
Yksin kappalein ja tällä mennään nyt eteenpäin. Edellisiä kompaten taidan siirtyä rotukoiriin, vaikkei tässä miehessä koirana mitään vikaa olekaan wub.gif
Yenn
Samoin. Perheessä on nyt 3sekarotuista ollut, tosin ensimmäisen ollessa olin niin pieni, etten muista yhtikäs mitään.

Jo Lakua hankkiessa oli puhetta sakemannista, mikä kuitenkin rahanpuutten vuoksi jäi.

Sekarotuiset ovat kaikin puolin mukavia, ei mitään vikaa tai mitään, mutta kansainväliset näyttelyt ja PK-lajit kiinnostaa sen verran, että seuraava taitaapi olla jokun rotu, jolla on PK-oikeudet.

Mutta pahaa sanottavaa sekaisista ei, ei ole, upeita ovat. (:
Bitey
Yksi seropi löytyy ja yksi on sitä ennen ollut. Tämän jälkeen jatketaan varmaan ihan puhdasrotuisten kanssa kuitenkin, vaikka onkin Maailman Paras Koira tuo Luna.
Nugaa
Yksi seropinarttu meiltä löytyy. Emä oli seropi, isä lapinkoira. Luonteensa on kyllä tuolta lapinkoiralta perinyt: esim. paimennusvietti oli nuorempana kova. Saivat lehmät kyytiä, kun piti niitä laitumelta hakea biggrin.gif Sekarotuisia perheessä on ollut ainakin 1 lisää, Ressu, mutta vanhempien vanhasta koirasta en tiedä, että oliko puhdas sakemanni vai sekarotuinen. Todennäköisesti oli seropi.. Kaikki kokemukset seropeista on ollut positiivisia: koirat ovat olleet tosi fiksuja ja oppivaisia. Tämä nykyinen esim. puhuu ihan hirveästi. Kamalat vinkunat ja jupinat pitää aina ja erittäin selkeästi tulee sanan "anna". Kukaan ei vaan tahdo tuota uskoa ja sitten kun kuulevat, naurua piisaa.
NooorA
Meiltä löytyy yksi pieni nuuskia ! rolleyes.gif Tänään se lähtee uuteen mökkiimme. cool.gif
Ava
2 kpl, Nasvinissa on saksanpaimenkoiraa ja suomenlapinkoiraa, Röllissä taas luultavasti, ehkä perhoskoiraa, muista roduista ei tietoa.
Indy
Kaksi löytyy smile.gif
Epsa
Yksi pieni villakoiran ja cavalierin sekoitus poika löytyy. Mortti nimeltään ja oikein hellyyttävä ja touhukas hurtta. Neljä vuotta kohta ja virtaa näyttää tulevan joka vuosi lisää.

Siskolta löytyy myös seropi. Karvainen otus lapinkoiran, noutajan ja pystykorvan sekoitus rakki. Poika tämäkin ja Tauno nimeltään. Hellittely nimeltään Taneli. Energiaa tältä pojalta löytyy ja melkoinen hotko. Syö melkeen mitä vain ja siinä asiassa täysin vastakohta Mortille.

Mun profiilista löytyy kuva
Ärrä
Yksihän meiltä löytyy. <3 Ja rotuinahan ovat Suomenlapinkoira&Samojedi. Allekirjoitusta klikkaamalla pääset kyseisen koiruuden blogiin.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.