Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Lunnikoiria?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 5: Pystykorvat ja alkukantaiset koirat
Sherel
meillä on 9kk vanha lunnikoirauos, Skreppengs Rapp. Olisi mukava tietää, onko kellään puskalaisella samanrotuista koiraa? myös jos henkilö haluaisi alkaa mailikaverikseni, niin oli todella muksaa. blush.gif
Sylppa
Ainakin KaisaH.lla on lunnikoiria.
Häntä ei tosin vähään aikaan ole täällä näkynyt. Mutta kotisivun osoite on tässä.
http://koti.mbnet.fi/cuu-ukko/
isaliini
Täältä löytyy tuhatvarvas wub.gif ja haukkumaton wub.gif excl.gif
Minulla on kymmenvuotiaan basenjiherran kaverina 1,5vee lunnikoira, aikamoinen poikavintiö whistling.gif
Voin kyllä mailailla, mikäs siinä, mutta mulla ei ole kotonani nettiä vaan täällä töissä ( whistling.gif ) käyttelen...ja töidenkin jatkumisesta tulevaisuudessa ei ole vielä varmuutta, joten en kovin usein välttämättä pääse mailejani lukemaan/vastailemaan, mutta voin toki yrittää useammin!
KaisaH
Kuten Sylppa jo mainitsikin, täällä on! smile.gif
Meillä siis majailee tällä hetkellä 2 lunnikoiranarttua, ja yhteisomistuksessa on yksi uros.
Toinen näistä lunnitytöistä onpi astutettu jokin aikaa sitten, ja pentuja kovasti odotellaan viikolle 38! wub.gif Massu on jo kovasti pyöristynyt, ja Saana-mamma on niin tiine niin tiine... rolleyes.gif
Kotisivullamme voi meitin porukkaan tutustua lisää.
Sherel
LAINAUS(KaisaH @ 26.8. 2004, 09:20)
Kuten Sylppa jo mainitsikin, täällä on! smile.gif
Meillä siis majailee tällä hetkellä 2 lunnikoiranarttua, ja yhteisomistuksessa on yksi uros.
Toinen näistä lunnitytöistä onpi astutettu jokin aikaa sitten, ja pentuja kovasti odotellaan viikolle 38! wub.gif Massu on jo kovasti pyöristynyt, ja Saana-mamma on niin tiine niin tiine... rolleyes.gif
Kotisivullamme voi meitin porukkaan tutustua lisää.

Tutkinkin tässä vajaa viikko sitten näitä suomalaisten kasvattajien sivuja, ja huomasin että teillä oli tulossa pentue. onnea.

teillä on muuten sivuillanne aivan ihania kuvia. wub.gif tulimme katsoneeksi kaikenmoisia valokuvia silloin, kun olimme vasta hankkimassa lunnikoiranpentua, pentukuvat ovat varsinkin todella suloisia. <33

meidän pojulla on sivut työn alla, mutta nyt se on jäänyt kauaksi aikaa paikalleen kun Rappista ei ole montaakaan julkaisukelpoista kuvaa tietokoneella. pitäisi kai ottaa muutama tuolla epäselvällä webkameralla.. mutta monia mahdollisia skannattavia kuvia meillä kyllä olisi, jos isä nyt jaksaisi niitä skannata. blink.gif
KaisaH
Sherel, kiitos kaunis kuvakommenteista ja pentuonnituksista. smile.gif smile.gif
tuunanen
Kaverilla on lunnikoira, 7kk vanha poika.. wub.gif Kuvia voisin laittaa kun jaksan.. wink.gif
Ammi
Minulla on täällä seuranani eräs maailman ihanimmista Lunnikoira herroista. Kolmas vuosi taitaa herralla olla jo mittarissa. Ikuinen ylienerginen lapsihan tämä yhä on ja aina ollaan siellä missä minä ja tunkemassa kainaloon TV:n katsomisseuraksi. Aivan mahtavan upea ja ihana rotu kyseessä. smile.gif Täällä ei ole tullut vastaan yhtäkään toista Lunnikoiraa, olisi ihan kiva jos Helsingissä voisi päästä muitakin Lunnikoiria moikkaamaan.
Tässä on minun silmäteräni.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.