Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuulutko SSKS - yhdistykseen?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Seropifoorumi
Annuli
Suomen Sekarotuisten Koirien Seura ry kotisivut

Me liityimme tänä vuonna kun Jehu muutenkin rekisteröitiin, jotta se pääsisi agilitykisoihin. Koska kannatamme rotukoirien rotuyhdistystä, niin miksi emme sitten sekarotuisia biggrin.gif
Eden
En kuulu, mutta saa nähdä, liitynkö. Juuri vasta liityin kennelliittoon ja rotujärjestöönkin (tällä hetkellä SSKY) voisin harkita liittyväni smile.gif
Pulina
Oon harrastellu sekasten kanssa nyt jo yli 6 vuotta mätsäreitä pääasiassa.. SSKS:ään oon kuulunu jo monta vuotta.. SM-kisoissa oon käyny koirineni vuodesta -99 lähtien ja koirillani on esimerkiks tittelit SM2-02, SM3-03 & SM veteraani-03 ja SM4-04.. smile.gif Koirat on myös pärjänny jotenkuten Näyttelytähti-kilpailussa..
SSKS:n julkaisusta Sekaisemme löytyy myöskin kaikkia kivoja juttuja.. smile.gif
TtT
Kyllä kuulun. Liityin juuri muutama kuukausi sitten.
iikku
mä en kuulu...
Joskus harkitsin liittymistä, mutta se sitten jäi johonkin. Meidän seropi on perhe/sohvakoira, jonka kanssa ei oikein olla harrastettu.
Mon@
En oo liittyny vaikka olishan se ihan kivakin smile.gif
Ongelma on vaan noi vanhemman... rolleyes.gif
hannaj
Olen kuulunut jo useamman vuoden. smile.gif
wenakko
En oo liittyny...

KErtokaa vähä mikä se ees on xD
Mon@
LAINAUS(wenakko @ 17.9. 2004, 13:52)
En oo liittyny...

KErtokaa vähä mikä se ees on xD

käy tuolla sivulla lukemas smile.gif
wenakko
En taida liittyä..
kimmy
En ole vielä liittynyt, mutta olen kyllä vakavasti harkinnut asiaa.
Annuli
SSKS ry olemassa olo loppuu vuoden 2005 jälkeen. Ei riitä aktiivisia ihmisiä järjestelemään juttuja ja ylläpitämään seuraa. sad.gif Tällein luki viime viikolla tulleessa lehdessä.

Sekarotuisethan on liittyneet paikallisseurojen jäseniksi ja varmaan siitäkin syystä ei liitytä enää "rotuyhdistykseen" ja taitaa olla kuitenkin suhteellisen vähän sellaisia ihmisiä, joilla on useampi sekarotuinen eikä lainkaan yksirotuista koiraa. Kuulun itsekin tähän jälkimmäiseen blush.gif

Eikä varmaan monet yhden seropin omistajista edes tiedä koko seuran olleen olemassa, sillä monethan pitävät seropeja ihan vain kotikoirina jotka eivät harrasta muuta kuin kävelyä ja oleilua ymv.
-Hansu-
LAINAUS(Annuli @ 18.12. 2004, 08:00)
SSKS ry olemassa olo loppuu vuoden 2005 jälkeen.

Ai nyt yhdistyskin lopettaa? Palstalla oli vain siitä, että keskustelu ja sivut lopettavat. No se on harmi, mutta kuten sanoit, monet eivät edes tiedä ssks:n olemassaolosta. Itsekin löysin sen ihan vahingossa muutama vuosi sitten. Enkä siis ole jäsen, harkinnut kyllä olen, mutta olen kuitenkin jo monessa muussa.
Tarja
En kuulu enää.
ellien
Kuuluin ennen,mutta sitten se jäsenmaksu jäi ja ei ole tullut uudestaan liityttyä. Todella harmi jos tosiaan yhdistys lopettaa,kun on ainoa(ainakin tietääkseni) tuollainen sekarotuisten oma sad.gif ...
Verdana
Enpä kuulu. wink.gif
Ransius
Kuulun, mut en mitenkään erityisen aktiivisesti.. Sekaisemme-lehti kyllä tulee aina silloin tällöin. happy.gif
hannaj
Hieman aiheesta poiketen, mutta... tosi harmi kun tuolta SSKS:n sivuilta on keskustelupalsta (ainakin väliaikaisesti) poistettu. confused.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.