Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kenellä Petiitti?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 6: Ajavat ja jäljestävät koirat
Ässä
Ajattelin tällä kertaa kysyä että kuinkas monella on Petit Basset Griffon Vendeen? Meiltä sellainen löytyy. Suloinen karvanaama. wub.gif
wenakko
Ei ikävä kyllä.. Petittiä olen jo kauan haaveillut..
Ässä
Voi harmi...
-inessa-
Kummeilla on ihana petiitti, mua kuukauden vanhempi wink.gif Kennelnimi on muistaakseni Tiny's Talisman wub.gif Aivan ihana herra!

Hanna-Rochas täällä kirjoittelee, Tiia tuossa vieressä. biggrin.gif
Lydia
Puskassa on kyllä ainakin vielä yksi petitin omistaja, pami smile.gif
Itse tykkään grandeistä enemmän...
wenakko
Sitte ku mä ostan Petitin mä ostan sen kennel Nightdreamista. Onko kokemusta kennelistä?
RAMONA
Hieman hitaasti sytytti meikäläisellä....
Siis meilläkin on petittejä, varmaankin moni muistaa yhdestä niistä käydyn keskustelunkin täällä palstalla!!

Kaikki meidän petit on JUNO-JUHEKIN koiria.
Dark Angel, Karpaasi, Huas Hi ja Wei He
koira05
petit87: "kyllähän noita muitakin petitti kasvattajia löytyy. toiset ovat pentutehtailijoita ja pentuja syntyy putkessa mutta toiset satsaavat oikeasti rodun oikeaan ja terveeseen jalostukseen. kannattaa miettiä yhdistelmää mistä pentunsa ottaa".

Mistähän itse petitin hankkisit tai olet jo hankkinut?

HMMMMM ei ne jalostustoimikunnan jäsentenkään tekemiset ole aivan puhtoisia olleet joten... mitäs niistä tuumaat ja mitähän he ovat yhdistelmiä tehdessään ajatelleet. Hmmmmmm tuleeko heillä pentuja putkessa vaikkei joillakin koirilla pentuja tarvitsisi edes tehdä.

stupid.gif joten ole kiltti ja valista minua!
sarianna
Tarkoituksesi petit87 oli ilmeisesti noilla hehkeillä kommenteillasi tulla ainoastaan ilmaisemaan katkera mielipiteesi. Onko toisten MONIEN eri kasvattien menestys alkanut nyppimään? Nuo kommenttisi kuulostavat aivan katkeralta kanssa kasvattajalta. Sori vaan, mutta näin on.
Ja jos olet metsätyyppejä, kuten kommentistasi selviää ja kehumasi kennel on pelkästään siihen lajiin erikoistunut, niin eikös hyvän rodunedustajan kuuluisi ainakin muistuttaa ulkonäöllisesti rotua? Ja mihin tilastoihin perustat väitteesi ko koirien terveemmyydestä? Aika ufo väite, jos on joku tilasto olemassa niin muitakin se varmasti kiinnostaisi.

Ja mikä ihme sinua sieppaa toisten jalostuskäyttäytymisessä?
Oletko katkera, että jollain on jotain mitä sinulla ei ole?
Onko toisten tekemisten ansiosta jotain sinulta pois?
Vai edelleen: onko toisten MONIEN eri kasvattien menestys alkanut nyppimään?
koira05
LAINAUS(petit87 @ 19.11. 2004, 17:08)
ei muiden menestys ole minulta todellakaan pois ja olen iloinen vain menestyksestä, kaikkien petittien menestyksestä. jos on terveet koirat, menestys on ansaittua!  thumbup.gif

Mitäs vikaa menestyneissä koirissa sitten on?
Ja mita sairauksia niissä on? Tai siis sinun mielestäsi niissä MUKA on.

Enpä noin kummallista ihmistä ole tavannu kuin sinä petit87, joka menee kennelnimeltä mainiten ihmisiä mustamaalaamaan. Mitähän asianajajat tästä sanoisivat? Varmaankin syyttäisivät sinua herjauksesta!

Onnea pieneen katkeraan maailmaasi! Toivottavasti sait viikonloppu tyydytyksesi tästä.
Ransu
En ole tainnut ennen selailla puskaradiota näin alas, että olisin tällaisen keskustelun huomannut... oops.gif

Meiltäkin löytyy yksi kappaletta nuita karvanaamabassetteja, Viivi 7 kuukautta...

Olen tainnut missata jonkun viestin tuosta välistä, kun näyttää, etten ymmärrä tämän hetkistä keskustelua tai sitten olen vaan tavallista yksinkertaisempi tapaus biggrin.gif
koira05
LAINAUS(Ransu @ 20.11. 2004, 11:56)
Olen tainnut missata jonkun viestin tuosta välistä, kun näyttää, etten ymmärrä tämän hetkistä keskustelua tai sitten olen vaan tavallista yksinkertaisempi tapaus  biggrin.gif

Et ole tavallista yksinkertaisempi! Enkä minä suinkaan höpöttele itsekseni mielikuvituskavereideni kanssa, mutta Ransu hyvä, eräällä täällä (petit87) kiristää päävärkissä sen verran enemmän, että haluaa tulla tänne muita haukkumaan jopa nimillä. Viestit ovat tallessa, joten hänen sanansa eivät unohdu!

Petit 87 sairastaa perinnöllistätautia nimeltä kateellisuus, sairauteen ei ole valitettavasti vielä keksitty lääkettä. Pelkään pahoin, että hän on ehkäpä ehtinyt käyttää itseään jalostukseen. confused.gif
Ransu
LAINAUS(koira05 @ 20.11. 2004, 17:49)
Et  ole tavallista yksinkertaisempi! Enkä minä suinkaan höpöttele itsekseni mielikuvituskavereideni kanssa

Ransu kiittää tästä, hetken jo mietinkin oman pääkoppani sisältöä... laugh.gif

Toivottavasti täällä ei nyt mitään ilmiriitaa ole ollut... ph34r.gif (tai meidän tenavan kotia puitu maahan huh.gif )

RAMONA, kuinka voisimmekaan unhoittaa "sen keskustelun"... Taisi olla Pielaveden näyttelyn jälkipuinteja... Ne lupsakkaat savolaiset laugh.gif
Ässä
LAINAUS(wenakko @ 9.11. 2004, 18:49)
Sitte ku mä ostan Petitin mä ostan sen kennel Nightdreamista. Onko kokemusta kennelistä?

Veera (Nightdream Belle de Nuit) wub.gif on samasesta kennelistä! Tykkään.
Tippa
Petiittit (ja grand vendutkin) on ihania biggrin.gif Lempi rotuni 6-ryhmästä ^^
pami
En ole pitkään aikaan käynyt täällä, kun tuntuu, ettei täällä ole hirveesti keskustelua koskaan... confused.gif

Meilläkin on Petitti. Nightdream kennelistä wink.gif wub.gif
Rochas
Kummeilta löytyy myös grandi ja tosiaan tämä hurmaava petiittipappa, joka täyttää tänä vuonna hienot 14v !!
Neposka
Meiltä löytyy Nero petitti.
Näyttelyharrastaja
LAINAUS(wenakko @ 9.11. 2004, 18:49) *

Ko. kennel harrastaa päätoimisesti pennutusta, joten raha päällimmäisenä motiivina, viis jalostuksellisista asioista.
Koko ajan pentuja tarjolla ja nykyään kaikki samasta isästä. Ottakaa selvää esim. Kennelliiton jalostustietojärjestelmästä.
wenakko
Olen ko. kommentin kirjoittanut kolme vuotta sitten, kolme vuotta nuorempana, ikää taisi olla 11v. wink.gif Ei ko. kenneliä vastaan mitään, mutta pennun ottamis/rotu -suunnitelmat ovat muuttuneet, ja näin myös käsitykset eri petit kenneleistä. rolleyes.gif blink.gif

Kävin KoiraNetissä katsomassa ja kyllä oli mielenkiintoista katseltavaa. ph34r.gif
Fasciner
Petittiä en omista mutta grandi kylläkin löytyy ja ihana sellainen wub.gif
paoja
Vaikkei täällä kovinkaan paljoa pulista niin kerta itte oon taas tänne eksynyt niin pakkohan mun on Turo mainita!

Siskolla on petit basset griffon vendeen Yavanna's Potter "Turo", joka tuli tänä vuonna Kajaanin KV näyttelyssä muotovalioksi. Turo on 3- vuotias, erittäin itsepäinen tapaus, mutta oikein energinen ja haastava kuitenkin. Mä olinkin Turon kehäkaveri eli mä kehissä kävin näyttämässä sitä ja nyt olisi tarkoitus mejää rueta kokeilemaan ja mahdollisesti kisaamaankin. :3

Ei voi muuta sanoa kuin, että mahtava rotu ja pakkaus kaikin puolin! Just simppelin kokoinen pienemmäksi roduksi, mutta potkua kyllä löytyy ja enpä ole Turoa niin väsyneenä nähnyt etteikö olis valmis touhuamaan jotain.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.