Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Fieldien ystävät..
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 8: Noutajat, ylösajavat koirat ja vesikoirat
Pulina
Että jotta onkos täällä aivan ihanien fieldspanielien ystäviä..?
Zola
Minä.. teehee.gif
Winifred
Suorastaan rakastan Fieldspanieleita ja toki siinä mukana muitakin spanieleita smile.gif En kylläkään omista moista "turrea", mutta kun olen tarpeeksi "vanha" ja "iso" ostan kyllä ehdottomasti Fieldsin. wub.gif
jasmina
En myöskään omista fieldsispanielia, mutta on niitä näyttelyis nähnyt useampaankin otteeseen ja aivan älyttömän ihania, niinkuin jenkitkin wub.gif
Lydia
Täällä on myös yksi fieldien ihailija wub.gif
Pulina
LAINAUS(Fiifix @ 15.1. 2005, 20:14)
Täältä löytyy yksi fieldin omistaja biggrin.gif !

Mikä sun fieldin nimi on ? virallinen siis..
australianpaimenkoira
kyllä täältä sellainen löytyy!!en omista fieldsiä confused.gif mut ne on söpöjäexcl.gif wub.gif
henkkui
Minä olen ihanien fieldien ystävä wub.gif Itse ostin fieldin uudenvuoden aattona, tai no hää on sijoituksessa... Nimeltään Mandolic Kehäkukka..... Nuppu hurmasi minut ihanalla luonteellaan tongue.gif Vaikka no välillä nuppu lähtee hajujen perässä mehtään dry.gif ... ja siletä sitten juostaan Nuppiu hakemaan...Nuppu vaan kahtoo ihanilla silmillä, että oonko mä tehny jotain pahaan... ei fieldeille voi olla vihainene, kun niillä on niin ihana katse wub.gif
Lydia
Mä suosittelin mun tutuille fieldiä, kun miettivät ottavansa toisen cockerin.
Saas nähä meneekö ehdotus läpi ja onko pentuja saatavilla shifty.gif
Quéta
Täällä myös yksi vannoutunut fieldi ihailija! laugh.gif

Tutullani on kolme fieldiä, joista yhden kanssa olen päässyt mätsäriin harjoittelemaan mahd. tulevia junnu koitoksia varten.. rolleyes.gif wink.gif
Sundae
LAINAUS(henkkui @ 7.7. 2006, 12:24)
Minä olen ihanien fieldien ystävä wub.gif Itse ostin fieldin uudenvuoden aattona, tai no hää on sijoituksessa... Nimeltään Mandolic Kehäkukka.....

Mun kaverilta löytyy sun koiran puoliveli (sama emä), joka on siis myös Mandolic-kennelistä smile.gif Aivan ihana otus wub.gif Koiran kotisivut löytyvät tuolta -> http://www.wikkeweb.net/
Lazer
Mie kanssa tykkään fieldeistä wub.gif
Mein lähellä asuu kaks fieldiä, ja toisella kisasin yhessä vaiheessa aika paljon junnuissa, mokella meinaa (Quibbles mimas) smile.gif
shelt..
Täältäkin löytyy yksi fieldi ihailija. Ehkä joskus vielä sellainen omakin tulee, tällä hetkellä ei ainakaan tiedossa ole. Aivan ihania otuksia :>
henkkui
LAINAUS(Sundae @ 13.7. 2006, 09:51)
Mun kaverilta löytyy sun koiran puoliveli (sama emä), joka on siis myös Mandolic-kennelistä smile.gif Aivan ihana otus wub.gif Koiran kotisivut löytyvät tuolta -> http://www.wikkeweb.net/

Joo tiedän.... Onhan Wikke Nupun velipuoli... ja tiedän pari muutakin Nupun sisarpuolta smile.gif biggrin.gif Me oltiin Nupun kanssa mätsärissä..... viime tiistaina va oltiin ihme kyllä BIS-1... siellä oli about satakunta koiraa, että ihan hyvin myö ollaan pärjätty wub.gif biggrin.gif
Gordons
Tässä linkki mun kotareille josta löytyy paljon kuvia b&t fieldistä ja kahdesta gordonista.
http://www.kolumbus.fi/fingordons/
lhasa apso
vähän nostoa...
Äsken pihalla törmäsin 8 viikkoa vanhaan field neitiin,todella suloinen tapaus wub.gif kotiin tullessa muistin että olisi pitänyt kysyy mistä kennelistä pentu on(perus kysymys jos näkee koiran happy.gif )
pikkuinen
Minäkin olen vannoutunut fieldien ystävä.

Omaa en omista vielä, mutta naapurin urosta Elmoa (Goloworez Thriller) olen taluttanut ja olisi ehkä joku kaunis päivä ideana viedä kehässäkin. Tosi komea poika on. Yhtä sertiä ja noutajien taipumuskoetta vailla muotovalio.

Itse pidän rotuna todella paljon ja Elmo yksilönä on hurmaava.

Sillä vaan nyt on sellanen murrosikä taas, että on välillä vähän rasittava. rolleyes.gif

Muuten, tuli just mieleen, että Wikkewebissä on kans aik rutkasti fieldi-kuvia, ja löytyypä sieltä Elmostakin kuva.
Osoite on wikkeweb.net.
kesy
Kävin viime viikolla katsomassa 2 viikkoisia fieldin pentuja, olivat aika ihania wub.gif
Ehkä muutaman viikon päästä voisi mennä uudestaan, kameran kanssa, kun ovat ulkona sitten jo smile.gif
Cerasi
LAINAUS(Appenzellinpaimenkoira @ 28.7. 2008, 12:12) *
Yhtä sertiä ja noutajien taipumuskoetta vailla muotovalio.

Jos nyt kuitenkin spanielien taipumuskoe... wink.gif
pikkuinen
Joo, olin vähän puoliunessa ja ajatukset täysin muualla, kun kirjoitin tuota.

Eli kyllä, kyse on spanielien taipumuskokeesta.
Varmaan vaikutan kaikkien mielestä toosi fiksulta. stupid.gif
pikkuinen
Minne kaikki fieldi-ihmiset ovat kadonneet?

Kerron vähän Elmon kuulumisia. Sillä on kennelyskä ja se on ihan surkeana. Lisäksi se oli toissapäivänä ihan varma, että eräällä leikatulla nartulla on juoksut. Fiksu koira.
didilcomshen
LAINAUS(pikkuinen @ 27.9. 2008, 14:16) *
Minne kaikki fieldi-ihmiset ovat kadonneet?

Kerron vähän Elmon kuulumisia. Sillä on kennelyskä ja se on ihan surkeana. Lisäksi se oli toissapäivänä ihan varma, että eräällä leikatulla nartulla on juoksut. Fiksu koira.

Ei kait sitä kadonneita olla eli täällä ollaan.
Meillä on siis tuo M. Kehäkukka ja tarkoitus olisi astuttaa tuossa huhtikuussa Elmon veljellä smile.gif Toivotaan kesäpentusia
henkkui
Juup ei me mihkään oo kadottu. Niin tosiaan Nuppu (Mandolic Kehäkukka) teki kaks pentua muutama viikko sitten. Hain tuossa maaliskuussa uuden fieldin keravalta goloworez kennellistä ja uuden tulokkaan nimi on Goloworez Ylva-Li tutummin Mocha smile.gif Mocha on pirtee nuori tyttö ja tykkää levitellä lelut ympäri huushollia smile.gif
Mea
Fieldit ovat ihan totaalisesti vallanneet sydämen wub.gif Tällä hetkellä meillä on 9 kuukauden ikäinen fielddi, Bailandos Belo Bento eli Nuba ja ensi kuussa perheemme saa uuden jäsenen Mussukan kennelistä wub.gif
didilcomshen
Pitkästä aikaa täällä smile.gif Eli meillä on nyt kaksi fieldiä ja tällä hetkellä Nupulla myös viimeiset pennut. Tuo nuori uros on tuotu Hollannista. wub.gif
Lydia
^Kuvia?
henkkui
LAINAUS(Lydia @ 23.10. 2011, 18:22) *
^Kuvia?

Kuvia löytyy jonkun verran hänen blogistaan http://didilcoms.vuodatus.net/ =) Itse olen Uroksen onnellinen esittäjä näyttelyissä =) Aivan ihana uros! =)
Lydia
Söpöjä lapsosia wub.gif
henkkui
LAINAUS(Lydia @ 27.11. 2011, 12:23) *
Söpöjä lapsosia wub.gif

Jep ne on kyllä söpöjä =) Fieldit on aina pentuina ihana lutusia. Oma narttuni on kantavana ja tällä viikolla nartullani on laskettu aika, niin jänskäilen täälä jo valmiiksi, että millonkas pennut syntyvät =))
Lydia
Mitä värejä on odotettavissa?
Kyllähän kaikki pennut on lutusia, spanieleilla on ne isot korvat.
(Onneksi ei ole yhtään pentukuumetta whistling.gif )
henkkui
LAINAUS(Lydia @ 29.11. 2011, 20:40) *
Mitä värejä on odotettavissa?
Kyllähän kaikki pennut on lutusia, spanieleilla on ne isot korvat.
(Onneksi ei ole yhtään pentukuumetta whistling.gif )

Maksanvärisiä syntyi kuusi kipaletta neljä tyttöä ja kaksi poikaa wub.gif On ne kyllä niin söpö. Nyt ovat jo viikon ikäisiä pikkuisia smile.gif tässäpä kuva pikkuisista =)
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.