Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Porvoo
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > Näyttelyt
mirka
Laittakaa tuloksia tänne dogrun.gif
mabel
Tuloksia en tiedää, mutta taas on meidän rodun maine tapetissa. Aikuinen narttu kävi pikkupennun päällä, että tuli haavoja angry.gif
mia
Porvoon tuloksia:

Rop Ryp 3 serti Remarkabull Rumour has It
Vsp Rop veteraani fin & S Mva Enjoyabull Extacy for Bar-B

Pn2 serti Fin mva maxinice jolie rogue
Pu2 Fin Mva V-03 Eastacton Banja Luca
Pn3 Fin & Est Mva Bulldale Red Rambler
Pu3 Vara serti Bullcastless Ringo

Kuulin Mabelin mainitsemasta tapauksesta äsken, Ja tuskinpa rodun mainetta on nyt mustattu. Kannattaisi kysyä faktoja ensin asianomaisilta, eikä lähteä asiaa turhaan asiattomasti liioittelemaan täällä palstoilla sad.gif
mabel
Mia, sain puhelu, en oli itse paikkan päällä. Onko se nyt näin että tämä ei tapahtunut??
auri leppä
Pikkupentu oli Anskun tuonti porkku,iän arvioisin olevan 4 kuukautta.En ollut paikalla kun tämä ensimmäinen konflikti tapahtui,haavat näin,antibioottia sai ruiskeena.Tapaus sai jatkoa,Ansku halusi ettei pennulle jää kammoa ,niinpä hän kysyi vieressäni olevalta koiran omistajalta onko koira kiltti,ja voiko pentu tulla lähemmäksi ja näin päästä eroon mhdollisesta kammosta bullmastiffia kohtaan.No koira oli kiltti ,tosin sekin kiltteys loppui muutaman sekunnin kuluttua kuin seinään,mutta haavoja ei tullut.Ansku siinä sitten ihmetteli eikö todellakaan löydy kilttiä bullia,ettei pennulle jää kammoa,Olihan siellä kolme koiraa pari minun uroksista ja Banja,ja jos linjoista halutaan puhua niin molempien narttujen taustalla on ne mainitsemani linjat,ei siis kannata linjoille naureskella.
mabel
Odotaan rauhassa Mian vastaus, paljon minä teen mutta siihen ei kuulu liiotteliminen blink.gif
Eli FAKTA on että tämä on tapahtunut, muutama viikko sitten toinen narttu ampui cockerspanieln kiinni näyttelyssä sad.gif
mia
Ei ollut nyt minun koiristani kyse, mutta asianomainen varmasti vastaa tänne jos katsoo sen tarpeelliseksi. whistling.gif
¨steffy
onnea sannalle ja aatokselle smile.gif HIENOA thumbup.gif
auri leppä
Kun tuolla toisaalla kerrotaan minun harjoittavan jotain henkilökohtaista kostoa ja olisin kateellinen.Kun aihetta on niin voi myös sen sanoa,Onnea Aatokselle,ennen kaikkea ryhmä kolmosesta,Aatos on kaunis koira ja se vielä esiintyy ja esitetään hyvin.
mini
Meillä oli tosiaan mukava päivä tänään Porvoon näyttelyssä, Aatos oli taas reipas ja iloinen poika ja tuo Ryp 3 sija kruunsi kaiken, ollaan kovasti iloisia täällä kotona!

Kasvattaja Sanna näytti Aatoksen kehässä, Jukka kuvasi ja minä toimin seuraneitinä Sylvi bullmastiffille jonka kanssa touhuttiinkin kaikkea kivaa, meillä oli aikas kivaa!!

Näin tuon borkku pennun päälle karkaamisen, pennun omistajalle ilmoitettiin ettei kannata antaa tulla tutustumaan, aikuinen ei välttämättä tykkää hyvää, mutta pennulla pitkä hihna ja omistaja päästi, joten aikuinen koira rähähti pennulle, mistään päälle käymisestä ei toisiaankaan ollut kyse.

Onnittelut meiltä myös muille näyttelyssä sijoittuneille! thumbup.gif
mirka
Uskomatonta,miten joku voi kaunistella asiaa angry.gif

Mabel:Ei koira ollut kokceri vaan sprinkku ja tapahtuman jälkeen viereisen kehän laidalla ihmiset totesivat kovalla ja kuuluvalla äänellä SEHÄN ON NIITÄ TAPPAJA BULLMASTIFFEJA.
Inkeri
Onnea Aatokselle etenkin hienosta ryhmäsijoituksesta! Aatos on hieno "pikkumies" smile.gif

Pennulle sattunut oli ikävä tapaus, jotka soisi aina jäävän sattumatta. Toisaalta parempi olisi että asianosaiset sopisivat keskenään asiansa, näin jäkikäteen tapahtumaa on turha paisutella.

Meille sattui myös ikävä tapaus viime maanantain toko-treeneissä, kun kesken suorituksesta palkkaamisen kentän ohi irti kävelemässä ollut sakemanni hyökkäsi Saran kimppuun. Selän takaa ja ilman että kukaan muukaan mukana ollut huomasi koko koiraa, Sarasta puhumattakaan. Harmittaa vietävästi, mutta en nyt ajatellut kuitenkaan huudella "tappaja-susikoiria". Näitä ei saisi sattua, mutta aina välillä niin käy sad.gif
mabel
Ja tietysti myös onneksi olkoon täältä thumbup.gif
-Alma-
Sen kummemmin kyseisestä tapahtumasta tietämättä - kun en paikalla ole ollut - sanon kuitenkin, että mielestäni silloin on aina kyseessä "päälle käyminen", jos toiselle osapuolelle tulee haavoja ja tarvitaan antibioottia blink.gif . Normaalisti koirat kuitenkin osaavat viestiä toisilleen ilman hampaiden käyttöä - jopa ne epäsosiaalisemmatkin. Ja vaikka hampaat vähän hipaisisivatkin, siitä ei synny haavoja.

Vastuu on AINA AINA AINA AINA omistajalla!! Vaikka olisikin niin, että ko. pennun omistajaa on kehotettu pysymään kauempana, on silti VARMISTUTTAVA, että viesti menee perille. Jos tuntuu ettei mene, on syytä ITSE siirtyä sivumpaan. Siis varsinkin silloin, jos tietää, ettei oma koira pidä toisista koirista.
Itselleni ei tulisi mieleenkään jäädä paikalleen patsastelemaan, jos olen jo asiasta huomauttanut, ja silti vaan toinen osapuoli antaa koiralleen pitkää hihnaa... lookaround.gif
Toki on tilanteita, jossa kaikki tapahtuu valoa nopeammin, mutta.......
kerinkallion pelastaja
thumbup.gif isot onnittelut aatos :tsemp:ja aatoksen tiimi thumbup.gif onnittelut myös muille pärjänneille thumbup.gif
Crista
Hän hehkuttaa. Puolen vuoden näyttely tauon jälkeen palasi Dohvelisankarimme kehään, ja tuloksena AVO ERI 1, PU3 ja VASERT. Meinasi emäntä pomppia rintsikoistaan. Viimeksi kun ollaan käyty saatiin tasaisesti H:ta ja EH:ta. Kyllä oli hyvä laittaa koira ladon taakse kasvamaan vähäksi aikaa tongue.gif
repe
Onnittelut kaikille!

Hyvä Ringo! Kyllä ne sertit alkaa napsua. Kokemuksesta nääs
tiedetään:) kasvaa piti ensin täälläkin!

T: velipoika Repe
Tigru
Oisko jollain luettelon haltijalla aikaa laittaa sharppujen nimet tänne? Tuloksetkin jos löytyy niin kiva olis.
Bonanza
thumbup.gif Onnittelut kaikille thumbup.gif
Iãnus
Moi!

Paikalla olleitten Sharppujen nimet:

Rojal Sappire Magic Touch
Secret Line's Mao Tse Tung
Ave Concorde Chernaya Lala
Ervin's Happy House Viktoria Lilu
(Joku noista oli vieressä ryhmäkehässä, mutta ei jäänyt edes numero mieleen)

Myös Jannu kiittää ja kumartaa onnitteluista ja kannustuksesta kehän laidalla olleita!!! smile.gif
Tigru
Kiitos nimistä, tuloksia vielä odottelen vaikka mulla on kyllä haisu ketä noista ois voinu ryhmäkehässäs ollakin.
Taffinaff
Onnittelut Aatoksen porukalle. Kyllä on poika palkintonsa ansainnut thumbup.gif
*KuolaKeiju*
Mastiffit;pu1, serti ja ROP Hotsand Walker Minotaurus "Dino"
pn1, serti ja VSP Afterstorm "Armi"
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.