Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: huh, enkö olekkaan ainoa?
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2
shadow
Eli kertokaas onko teillä joitain outoja/pinttyneitä tapoja tai muuta sellaista? tongue.gif esim. se kun tulee kotiin, nin on pakko huutaa "moi" kovaan ääneen, vaikka tietää ettei siellä kuitenkaan ole ketään tongue.gif tai ruokatottumuksia, kuten miulla ei paahdetun paahtoleivän päälle voi ikinä laittaa makkaraa blink.gif
¨steffy
en tiedä onko tää mitenkään outoa, mutta mulla on aina tapana pistää ketsuppia melkein kaikkiin ruokiin esim. hernekeittoon,lihakeittoon ja pasta ruokiin lookaround.gif whistling.gif
Varda
No mulla on jääny ala-asteen kutoselta yks tapa, joka liittyy kouluun. biggrin.gif Joskus sillon kutosella piirsin yhen matikankokeen niihin reunoihin ihan hirveesti kaikkia mahdollisia kukkia ja kun kokeesta tuli 10 niin siitä lähtien oon joka kokeeseen tunkenu kukkia. laugh.gif

Ja onhan noita muitakin. tongue.gif Ei vaan tuu nyt just mieleen, kirjottelen lisää kun keksin. teehee.gif
Palsternakka
Saatan välillä tervehtiä seinilläni olevia kuvia (siis kuvien tyyppejä) : "Hi, Anthony. Hi, Munky. Hi, Wes. jne." tietenkin tyyppien omalla äidinkielellä, aivan kuin odottaisin paperin alkavan puhumaan whistling.gif
Ja kun kehun koiraani, joskus pelkästään haukun sitä ja kiroilen sille, mutta sellaiseen lässytilässyti-äänensävyyn niin että se luulee sitä kehuttavan lookaround.gif
deeh
Minulla on aina koneella ollessani jotain syömistä, tälläkin hetkellä jogurttia smile.gif.
reppulainen
mun on ihan pakko syödä lauantaisin karkkia biggrin.gif (karkki päivä laugh.gif wink.gif) se on vain jääny ja kun oon aina joskus karkkilakos niin on tosi vaikeeta päästä lauantaista ilman karkkii smile.gif
.summer.
Hmm...
Riittäähän niitä mulla iha hirveesti, mut just nyt ei muistu mieleen.

Mutta en tiä onko tää outoo, mutta aina [siis AINA] kun oon koneella ni mun on pakko kuunnella musiikkia. Ja jos en kuuntele ni alan hyräileen jotain tai sit mun päässä vaan alkaa soimaan joku biisi.
Ja sitteeen...
No, ei mul ny sit tuu oikee mitää muuta mieleen. blink.gif

Ainii.. Ja ku oon koneella ni mä aina nyplään alahuultani vasemmalla kädellä ja välillä heiluttelen jalkojani jotenki.
>tinja<
mä oon kans ketsuppiaddikti tongue.gif
ja sit mä oon kauheen tarkka mun avaimista/kännystä, aina kun lähen kouluun niin pitää miljoona kertaaa tarkistaa et ne varmasti on mukana..
maawara
AIna kun ollaan lähdössä johonkin tarkistan kymmeniä kertoja että kaikki on varmasti mukana xD.
chin.fani
LAINAUS(>tinja< @ 11.9. 2004, 21:43)
ja sit mä oon kauheen tarkka mun avaimista/kännystä, aina kun lähen kouluun niin pitää miljoona kertaaa tarkistaa et ne varmasti on mukana..

Mulla on toi sama juttu lookaround.gif..
candy
Minä myös haluan aina syödä jotain koneella. biggrin.gif
Nyt en ihme kyllä, syö mitään. Ajattelin juuri mennä tyhjentämään jääkaappia. wink.gif

Onkohan niitä muita?
Ei ainakaan tule mieleen.
Epsu
Aina kun mä tuun kotiin mun on pakko pimpottaa ovi kelloa vakka kukaan ei oo kotona paitsi meijän milli kissa ja kun pimpotan sitä nii milli herää päivä unilta ja tulee kattoo kuka tääl meluaa... ainii ja sit mun aina pakko rummuttaa pöytiä ja äiti on ihan hermona ja mun isoveliki kun rummut meijän ruoka pöytää....
siin ne tais olla whistling.gif
[WaLLu]
Mulle on kans äskettäin tullut sellanen outo tapa, et usein kun mä kävelen, alan yhtäkkiä naksutteleen sormillani...

Sitte on sellanen, et kun laitan pyykkiä narulle, niin jos laitan esim. paidan, niin molempien pyykkipoikien pitää olla saman värisiä, ettei toinen tuu yksinäiseksi, koska punaiset pyykkipojat puhuu samaa kieltä, siniset samaa jne... Mistähän tälläinenkin tapa on tullut? huh.gif
ansku
Jes, en oo ainoa joka laittaa ketsuppia moneen ruokaan ja tarkistaa miljoonaan kertaan onko puhelin, rahat ja avaimet mukana aina kun lähen johonkin!
Arcturus
Itse pureskelen aina kaikkea. biggrin.gif Kun syön tikkujäätelöä, jäätelön syötyäni saa se puutikku kyytiä. Sama juttu tikkareissa. Jos ei ole mitään muuta pureskeltavaa, menevät kynnet. blush.gif *katsoo järsittyjä kynsiään*
Susanna
Mä teen kaiken aina samallalailla (ja se on huono tapa smile.gif ).
shadow
Mulla on aina pakko olla purkkaa pureskeltavana... whistling.gif

nii, ja ahmis sulatejuustoa sulatejuuston kanssa blush.gif
Meri89
Mä kipristelen varpaita sillee että ne naksuu teehee.gif
Ja sitte toi sama vimma tarkistaa sata kertaa että onko ne avaimet/känny/leffalippu mukana. Voikohan tollanen periytyä, koska mun isä on ihan samanlainen...
neruska
mie höpöttelen itestäni joskus.. englanniksi! kuvittelen aina kaikkia tilanteita, esim. jos jonku leffan on nähny niin sit kuvittelee että ite ois siellä näyttelemässä, varsinkin aiemmin oli toi. ja sit kun pienenä alle kouluikäisenä leikin niin leikin nukkejen kanssa myös englanniksi välillä. opin telkasta jotain enkkua.

yleensä lauleskelen/viheltelen/hyräilen jotain... veljen vaimon kanssa kun joskus on pelattu skibboa niin kumpikin tekee sitä että jos on hiljaista niin viheltelee tai jotain. niin ei oo hiljaista hetkee, kun toinen lopettaa nin toinen alkaa. ja mun siskoa se ärsyttää.

ai kamala mitä just muistin! tää on kyllä niin outoo, en mä varmaan oo ees tajunnu et mä teen tätä, mut ennen nukkumaanmenoa, hävettää kyl vähä kirjoittaa tätä whistling.gif tarkistan ihan automaattisesti kaappini ja sängyn alustan!! oon jo 20v mut se on jotenki jääny. biggrin.gif biggrin.gif (kaappi tosin pitää tarkistaa jokatapauksessa niin että työntää vaatteet sisemmäksi niin että ovi pysyy kiinni, mut tänään katoin sängyn alle wacko.gif ) en tiiä ehkä se on ku yhessä vaiheessa oli ovi niin ettei se ollu lukossa, ja täällä kuuluu hirveesti äänii.

tarkoitus oli huomenna kahdeksalta lähteä käyttämään koira lenkille ja sitten kymmeneksi kouluun, ja kirjoittelen tässä yöllä netissä kello 2:00, on sekin jonkinlaista hulluutta! happy.gif
Liisa
LAINAUS(¨steffy @ 11.9. 2004, 15:04)
en tiedä onko tää mitenkään outoa, mutta mulla on aina tapana pistää ketsuppia melkein kaikkiin ruokiin esim. hernekeittoon,lihakeittoon ja pasta ruokiin lookaround.gif :wihii:

Mulla on ihan sama, ja sillon kun jaksaa niin vielä leivän päällekkin. lookaround.gif Mutta se on oikeesti hyvää. biggrin.gif

Ja sitten minunkin on myös 'pakko' huutaa kotiin tultuani 'moi' vaikkei siellä ole ketään.
Lazer
LAINAUS(shadow @ 11.9. 2004, 14:53)
kuten miulla ei paahdetun paahtoleivän päälle voi ikinä laittaa makkaraa blink.gif

EI ikinä paahtoleivän päälle makkaraa!! Varsinkaan meetwurstia!! Tai en voi esim. syödä leipää minkä päällä on meetwurstia jos juon teetä samaan aikaan tongue.gif
_berni_
LAINAUS(>tinja< @ 11.9. 2004, 20:43)
mä oon kauheen tarkka mun avaimista/kännystä, aina kun lähen kouluun niin pitää miljoona kertaaa tarkistaa et ne varmasti on mukana..

sama juttu mulla smile.gif
Flavia
Noita outoja tapoja riittää..

Aina kun kirjoitan, ja aitan hymiön, mun on pakko vääntää naama samalla lailla.
koirien kanssa pihalla ollessani kuvittelen että kävelen jonkun Tv haastattelijan kanssa.. Tai sit että törmään opettajaan, niinku tässä paripävää sitte tapahtuki, mun bilsan ope tuli vastaan kun olin tuola mettässä kävelemässä, ihmettelin et mihi koirat katon, ja sit vislasin ne takasi ja kävelin mettästä tohon yhelle pikkutielle ja se ope sit pätsästeli mua vastaan.. Juteltiin siinä sitte hetki (kyseessä on mukava ope) ja sit käppäilin sen kans pätkän kunnes käännyin polulta takas kotiin päin...

Puhun koirille kaikkee mikä painaa mieltä ja mitä en halua muille kertoo. Kuvittelen joskus että ne lukee ajatukset ku ne on niin myötätuntosen näkösiä...

rolleyes.gif rolleyes.gif olen vähän vajaa rolleyes.gif rolleyes.gif
Avispa
Mun on aina pakko sanoo moi kun tuun kotiin vaikkei kotona oliskaan ketään. Ja jos on mä toistan sitä moi sanaa että toinen varmasti kuulee ja reagoi että olen kotona. laugh.gif thumbup.gif
Liisa
Jo luen jotain kirjaa ja siinä lukee vaikka: "Ja lähti pois silmiiän pyötäyttäen" Niin mun on pakko pyöräyttää silmiä.
sahku
Mun traditiot..hmm... Koeviikolla on aina tietyt traditiot ja jos niitä ei noudata, niin kokeesta tulee armotta 4, esim. jos seuraavana päivänä on koe, pitää kirjat laittaa tyynyn alle, niin se tieto "imeytyy" päähän ja pystyn menemään kokeeseen. Ennen oli myös sillain, että jos laitan jakson ekana päivänä korun, niin sitä on sitten pidettävä koko jakso ja koeviikko, mutta luovuin siitä viime jaksossa, oli liian rankkaa.

edit.

-kokeessa en voi lähteä ensimmäisten joukossa, koska se tuottaa huonoa onnea
-kun tulen kotiin, niin tervehdin ensin koiraa ja sitten vasta muita, sillä muut ovat aina huonolla tuulella tai alkavat huutamaan, joten turha niille on morjestaa
-kun imuroin, nin imuroin vain ne vakio huoneet, mitkä aina imuroin
-aamulla mulla on tietty järjestys, missä teen asiat, muuten päivästä ei tule niin hyvä kuin siitä voisi
Dilli
Mun on aina pakko kokoajan nyplätä jotain.
ja aina koneella olessa pitää syödä jotain, oli se sitten kynä, kynnet tai leipä. biggrin.gif
Wupsu
yks mikä tulee mieleen on se, että aina, kun lähden kouluun ja äiti on lähtenyt töihin (se menee töihin seittemäksi)nii mun on ihan pakko kertoo/sanoo aina koiralle, et koska kukakin tulee kotiin ja ja sanoo si sil viel et kuka tulee ekana jos molemmat pääsee suurinpiirteis samaan aikaan.. xD
((en kyl tajua miks on pakko sanoo se koiralle, mut se on vaan jääny jostain..))

sit miulla on sellanen ihme tapa, et kun näen jonkun suomalaisen leffan ja ne tyypit puhuu murteella siin ((esim. pitkä kuuma kesä)) nii mä alan puhuun samalla murteella ja voin puhua sitä murretta vaikka kuinka kauan..
((outoa?))

sitten on se itsekseen puhuminen.. sillon kun meillä ei oo ketään kotona, nii miun on pakko puhua yksikseni.. ph34r.gif
välillä puhun yksikseni niin kuin olisin jossain televisio ohjelmassa, missä seurataan miun elämääni ympäri vuorokauden.. xD
((kyllä.. mie olen hieman outo.. innocent.gif ))

eipä tule muuta mieleen.. sleepy.gif
gwyneth
- nukun joka yö korvatulpat JA kuulosuojaimet päässä, koska en pysty rentoutumaan muuten kuin täydellisessä hiljaisuudessa.
- pyörittelen oikeaa rannettani ja niskojani koko ajan.
- en tykkää jääkaapissa säilytetystä ruuasta (paitsi kaupan mikroateriat). jos tekee ruokaa, se on syötävä heti.
SuperMarjo
Aina kun alotan lukemaan uutta kirjaa, mun pitää lukee sen viiminen lause. vaikkei se mitään paljastaiskaan mikä on loppuratkaisu niin silti. Ja VAIN se viiminen lause, ei mitään muuta tongue.gif
Jos oon yksin ja mun pitää lukee kokeisiin tai läksyjä niin luen niitä ääneen mun koiralle... lookaround.gif
Sitte joskus lenkillä saatan "kehua" koiraani korkealla äänellä "Huono koira, huono koira" ja koira luulee että sitä kehutaan.. Joku muukin taisi harrastaa tätä biggrin.gif
Talvisin ja iltaisin kun tulen kotiin ja huone on pimeä, mun pitää ensin käydä laittaa stereoista radio tai joku cd soimaan ennenku laitan huoneeseen valot. Sen takia mulla on usein kaukosäädin oven vieressä pöydällä.
Joskus kun kuuntelen sellasta kappaletta, mihin mulla on nuotit niin mun on pakko kuunnella kappaleen alkusävel ja ettii sitte sen nuotit ja kokeilla pianosta lähteekö se laulu samasta sävelestä kun nuotissa.. rolleyes.gif

Onhan näitä vaikka mitä mutta ei voi kaikkea muistaa.. whistling.gif
Dilli
LAINAUS(Wupsu @ 10.4. 2006, 21:00)
sitten on se itsekseen puhuminen.. sillon kun meillä ei oo ketään kotona, nii miun on pakko puhua yksikseni.. ph34r.gif
välillä puhun yksikseni niin kuin olisin jossain televisio ohjelmassa, missä seurataan miun elämääni ympäri vuorokauden.. xD
((kyllä.. mie olen hieman outo.. innocent.gif ))

eipä tule muuta mieleen.. sleepy.gif

Ai kato mullon sama. teehee.gif
Melon
En voi ikinä sanoa äidille mitä vaatteita haluaisin heittää pois.
Äiti kysyy jostain paidasta,et entä tää?
Mä vastaan aina että kyl mä sitä käytän.
Pelkään aina että äiskälle tulee paha mieli.

Jos rapaisen vahingossa vaikka pöytää,mun on pako silittää sitä.En tiiä kyllä miks lookaround.gif
-Emmi-
No miul on mm sellasii et miu on pakko pukee vaatteet ain samas järjestykses; alusvaattet, sukat, t-paita, farkut/muut housut/hame ja päälli paita. Päälli paitaa ei missään nimessä voi laittaa enne farkkuja/housuja/hametta! laugh.gif

Salaatti pitää aina syödä enne pääruokaa, ei milloinkaa sen aikana!
Vettä/muuta juomaa ei voi olla suussa ruuan kanssa samaan aikaa.
Ei keittoa ja leipää samaa aikaa suuhun.
Hernekeittoo aina sinappia, maistamatta! tongue.gif

Jos olen illalla yksin kotona koko talossa kaikki mahdolliset valot päällä, myös päällä kun menen nukkumaa.

Kun olen yksin kotona saatan itkeä ja huutaa suoraa huutoa! Sekä "laulaa", epävireisesti ja kovaa! thumbup.gif
riiT
Miullaki on toi, et kotii tulles sanon/huudan ain moi, vaik ei olis kettää... Varmistan vaa et onks joku koton..
Sit jos illal/pimeel oon yksin koton, miul on yleensä kaikki maholliset valot[mm. olohuone, keittiö oma huone] päällä, riippuen missä oon.. Ja sit kuuntelen jotain musaa tai telkkari on päällä.. En vaa jotenki voi olla ihan hiljases pimeel yksi.. :/
Aamul ku lähen kouluu, ni huudan ain heipat/moikat + mä meen ny. se vaan on jotenki tapana, et ihmiset huomaa et lähen...
Mutta, empäs ny keksi muuta.. Lisäilen jos mieleen tulee.

// miulla on melkeenpä sanoisinko aina tapana korjata toisten puheita jos joku on sanonut jotenki väärin, aikusiaki... en ny sentää opettajia paitsi jos niillä on taulul joku väärin... innocent.gif
~keiko~
Tota näitä riittää! biggrin.gif

1. En VOI syödä jääkaappikylmää jugurttia tai banaania. Joqurttia lämmitän aina 5s mikrossa ennen kuin syön sen.

2. Minulla on pakkomielle ruveta väittelemään asioista sillä minähän olen aina oikeassa!
Joskus myös väittelen itse itseni kanssa.

3. Laitan aina kellon herättämään esim. 06.03 en koskaan voi laittaa sitä herättämään esim. 06.00 tai 06.05

4. Aina iltaisin on pakko katsoa sänkyni alle ennen nukkumaan menoa, ties mitä mörköjä siellä on ohmy.gif

5. Vääntelen aina kummallisia ilmeitä jos keskustelen ihmisten kanssa. Varsinkin jos en keksi mtn vastattavaa niin väännän jonkun erittäin viisaan ilmeen vastaukseksi. Teen tätä myös jos keskustelen koneella, vaikka tiedän että se toinen ei välttämättä nää ilmeitäni. Tästä syystä harvoin pidän camia päällä biggrin.gif

6. Jos ostan kaupasta karkkeja. Avaan pussin syön ehkä 3 tai 4 karkkia jonka jälkeen ei enää teekkään mieli niitä ja syötän ne äiteelle tai isille. Tämä käy minulle joka kerta..

7. Puhun erittäin paljon yksinäni. Varsinkin ulkona on kiva pöpöttää yksinään.

8. Ehkä tylsin tapa on kynsien järsiminen. Se on selvä refleksi minulle joka laukeaa jos stressaan ja jännitän jotakin sleepy.gif

että sellasta..
Melon
Itselläni on myös tuo valot-ja-kaikki-mahdollinen-päällä-kun-olen-yksin-kotona-juttu

On niin pelottavaa olla yksin kotona ja valot pimeenä,vaan tellkari päällä ph34r.gif
Ehei,mie laitan aina jokasen kattolampun päälle,vessaankin.Sitten telkkari niin kovalle että kuuluu kaikkiin huoneisiin innocent.gif
Sanne-
Näitä on muutamia...

1. Paahdettua leipää(vaaleeta) EI voi syödä kuumana. Tai jos se syödään kuumana niin reunat pitää repiä pois rolleyes.gif

2. Aina ennenku lähen jonnekkin siis pois kotoo pitää kattoo peiliin, kattoa et on kännykkä ja avaimet JA KAULALIINA!!!

3. Nukkuessa sängyssä pitää olla vähintään 5 tyynyä. biggrin.gif

4. Mulla on aina kauhee hinku seisottaa kaikkia koiria mitä mä nään tai oon koira puistos jne... Ni aina mun pitäs kaikkia seisottaa ja juoksuttaa sleepy.gif stupid.gif

En keksi enempää...
sa-an-ri
Hienoa huomata etten ainoa jolla outoja tapoja biggrin.gif

1. Ennenku lähtee kotoa on tarkistettava että on avaimet, kännykkä ja huulirasva mukana. Ja sama tehdään heti uudestaan kun ovi on lyöty kiinni rolleyes.gif

2. Töissä kaikkea on laitettava esim. höyryyn parillinen määrä, PAITSI jos laittaa nakkeja vaan vähän, niin niitä on laitettava 7 (täydellisyyden luku).

3. Kotoa lähdettäessä koiralle on huudettava heihei.

4. Sormia, nilkkoja ja olkapäitä pitää naksutella lookaround.gif

5. Koiralle laitan yleensä yhden ja saman pannan, mikä oli kerran kun meni näyttelyissä hyvin.

6. Näyttelyihin/kisoihin lähdettäessä pitää varmistaa ainakin 3 kertaa että kaikki varmasti mukana. Erityiseen koiran paperit, numerolappu ja rahapussi.

7. Kun on lähdössä jonnekkin "pidemmälle" känny pitää ladata niin että akkua on varmasti. Syystä että nykyinen puhelin, joka tosin huollossa oikeastaan koko ajan, sellainen ettei akku kestä mitään...

8. Autolla ajaessa taustapeliin on pakko vilkuilla koko ajan että näkee onko takana ketään ja kuinka kaukana ne on. Ja tänään meinasin ajaa ojaan kun jäin kattomaan oliko se naapuri joka ajoi perässä oops.gif

9. Salaatti syödään aina ennen pääruokaa.

10. Leivät pidetään pöydällä oikein päin, ei pohja ylöspäin. Syystä että vanha kansa näin sanoo laugh.gif

11. Kaikki "suuripiirteiset asiat" pitäisi pystyä ainakin jotenkin tekemään kummallakin kädellä. Ei siis kirjoittamista ja muita pikkutarkkoja hommia.

Ainakin tollasia... Tosin 2, 3 ja 5 olen päässyt jo eroon ettei niitä aina tarvii tehä... Välillä vaan baa.gif
Fitzgo
No mä en nyt tiedä, mutta mulle tulee sellaisia hirveitä pakkomielteitä, esim.jos kävelen kaupassa jossa on lattiaruudut, niin pitää aina astua jotenkin vaikka jokatoiseen tai sitten aina sivuttain tai jotenkin ihmeellisesti. biggrin.gif Ja juuri maanantaina kun olin kaverin kanssa Helsingissä siellä oli sellasia matalia tolppia niin meiän piti pitää kädestä kiinni ja sillein mennä aina joka toiselta puolelta, se oli varmaan aika fiksun näköistä. biggrin.gif
Avispa
Mulla myös toi yksin puhuminen, kotona ja koulussa. Tunneilla täytyy välillä matikkaa ääneen laskea. Ja sillonku on koe niin tuskaa tekee pysyä hiljaa jos osaa ne laskut. ja ei edes ääneen saa tuskailla jos ei osaa. w00t.gif
Jo siinä on parikertaa luokkakaverit vähän hermostunu ku mä lasken... whistling.gif
Melon
En voi palauttaa esim. koetta ennen kuin joku muu on palauttanut omansa whistling.gif
Hiipivä Siiseli
Puhun itsekseni kun laitan tiskejä koneeseen. Minulla on myös pakkomielle putsata hana saippuasta kun olen pessyt käteni, eli roiskautan hanan kädensijaan vettä biggrin.gif Suihkussa ravistan shampoon kädestäni seinälle ja huuhdon sen sitten pois.
Kun olen yksin kotona ja menen nukkumaan, juoksen portaat ylös kun olen laittanut alakerran valot kiinni. Tai jos en juokse, hipsutan tosi lujaa.
Laulan ollessani koiran kanssa lenkillä (ei fiksua, pari kertaa joku on tullut takaani tai jostain puun takaa, jolloin hän on varmasti kuullut "lauluni" blush.gif ) laugh.gif

Ei nyt oikein tule muita mieleen.
onnicoton
Mullakin on välillä toi, että täytyy tarkastaa monta kertaa, että kaikki on varmasti mukana. Tai jos lähden kotoa viimeisenä, niin pitää tarkastaa monta kertaa, että onko kaikki valot sammutettu ja tuleeko ovi varmasti lukkoon.

Mulla on toi sama, kuin Hiipivällä Siiselilläkin, eli mun pitää aina roiskauttaa vettä hanan päälle jos siihen on jäänyt saippuaa. biggrin.gif Tai suihkussa, jos jää saippuaa johonkin, niin täytyy pestä ne pois.

Ei nyt tuu muita mieleen, mutta niitä kyllä varmaan on vielä monta, mitkä ei nyt tullut mieleen! biggrin.gif Lisäilen jos tulee mieleen...
Sandra
1. Kun joudun odottelemaan jotain, naputtelen sormiani pöytään, joko sillä tavalla "tasaisesti" tai sitten yhden biisin tahtiin (ja se on aina se sama).
2. Kun tulen kotiin, huudan aina "moi", vaikka ketään ei olisi kotona.
3. Jos koira jää yksin kotiin, sille on pakko sanoa, että "Otto jää nyt kotiin vahtikoiraksi" tongue.gif Samoin, jos lähden kouluun ja on jonkun muun vuoro viedä Otto ulos, niin sanon lähteissä, että "Miika vie Oton" (isoveljeni) ja tuo koirapa vielä ymmärtää ja lähtee etsimään Miikaa.
4. Kun mikro piippaa, vihellän samaan tahtiin (en ihan aina, mutta melko usein)
5. Kaikkiin ruokiin, keittoja lukuunottamatta, pitää laittaa puolukkahilloa.
6. Kun lähden ulos, kokeilen aina, onko bussikortti taskussa, vaikka en olisi edes menossa bussilla mihinkään.
7. Kännykkä on pakko pitää oikeanpuoleisessa taskussa, ei missään nimessä vasemmalla!
8. Ruisleivän päällä on pakko olla kinkkua ja vaalean leivän, esim. paahtoleivän päällä ei missään tapauksessa saa olla kinkkua.
9. Kokeesta ei voi lähteä ensimmäisenä.
sa-an-ri
Kännykkä pidetään vasemmassa taskussa, avaimet ja huulirasva oikeassa. Ja kaupan eteen jätettäessä koiralle pitää sanoa että odottaa siinä.
Pauliina
en mä nyt kauheen outo oo smile.gif

1. Mua häiritsee kauheesti jos pöytäliina on vinossa. se on siis pakko suoristaa. matot saa melkeempä olla kuinka vinossa vaan smile.gif

2. Jos otan kaapista mukin tai vaikka lautasen on minun pakko puhaltaa mukiin tai pyyhkäistä vähän sormella lautasta. ei hajuakaan mistä se tulee. pitää varoa ettei mee vaikka roskaa suuhun.

3. Jos kävelen yksin pimeällä ulkona on pakko tarkastaa koko ajan taakse ettei sieltä tule ketään tai ettei kukaan seuraa. voi johtua siitä et oon kattonu liikaa kauhuelokuvia.

4.Tanssin peilin edessä, musiikin tahdissa, siis vain silloin kun olen yksin. sit kokeilen kaikkia kivoja vaatteita samalla kun tanssin wink.gif

5.tykkään näplätä tai miten sen nyt vois sanoo kosketella jonkun muun hiuksia tai vaikka omianikin. poikaystävän hiukset on kaikista parhaimmat wink.gif välillä saa kyllä kommenttia et "rauhotu nyt välillä lähtee kohta kaikki hiukset pois" biggrin.gif
onnicoton
Sitte jos mulla on farkut, niin kännykkä on aina oikeessa taskussa ja huulirasva vasemmassa. Jos on toppahousut tai verkkarit, niin molemmat on aina oikeessa taskussa ja namit vasemmassa. biggrin.gif
Ebony
LAINAUS(Lispet @ 10.4. 2006, 15:22)
Jo luen jotain kirjaa ja siinä lukee vaikka: "Ja lähti pois silmiiän pyötäyttäen" Niin mun on pakko pyöräyttää silmiä.

Sama tapa. Se on varsin huono juttu, jos lukee ihmisten ilmoilla jotain vähän erikoisempaa kohtausta 8D

Lisäksi kun minulla on tylsää, olen joko koneella tai kierrän jääkaapin ja kuivakaapit läpi useaan kertaan, vaikka mitään syömistä ei löytyisikään ja ei olisi edes nälkä.
WeKKu
LAINAUS(Pauliina @ 14.4. 2006, 12:10)
3. Jos kävelen yksin pimeällä ulkona on pakko tarkastaa koko ajan taakse ettei sieltä tule ketään tai ettei kukaan seuraa. voi johtua siitä et oon kattonu liikaa kauhuelokuvia.

Sama tapa..Hrr.. innocent.gif
maantiekiitäjä
Mulla on sellainen tapa että syön välillä koko ajan vaikka ei olisi edes nälkä. Ja sitten mulla saattaa mennä ravintolassa kolmekin pihviä... Muut naureskelevat aina kun minun lautanen on ekana tyhjä vaikka minulla olisi isoin pihvi... blush.gif Olen oikea suursyömäri... bleh.gif shifty.gif

Muuten, mäkin katselen välillä kun tulen kotiin pimeällä että seuraako joku. Silloin puhelen itsekseni että muka osaisin judoa ja karatea tosi hyvin ja päihitin jpa ison miehen... Toivottavasti salaperäiset hiipparit pelästyvät.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.