Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: huh, enkö olekkaan ainoa?
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2
Joy.
Tässä muutamia outoja tapoja:
1.Mun on pakko pitää aina kännykkää oikeessa taskussa.
2.Kun lähtee johonkin on pakko tarkistaa kaikki monta kertaa.
3.Kun tuun kotiin huudan melkein aina moi vaikkei ketään ois kotona. wink.gif
Jettis
1. Aina kun lähden jonnekin pitää sanoa koriile "Hei, hei tytöt! Olkaa nätisti, nähdään pian!"

2. Mettässä juttelen aina ittekseni,j oskus laulan tai muuta typerää! Ja joskus oon jääny siitä kiinni, eikä se ole kivaa...

3. Salaatti pitää syödä aina ruuan jälkeen! Paitsi ravintoloissa...

4. Kännykkä oikeassa ja huulirasva vasemmassa!
Varga
Puhun ittekseni ja koirille esim. lenkillä blush.gif Sanon koirille aina moikka kun lähden kotoa. En syö makkaraa.
takkutukka
LAINAUS(¨steffy @ 11.9. 2004, 14:04)
en tiedä onko tää mitenkään outoa, mutta mulla on aina tapana pistää ketsuppia melkein kaikkiin ruokiin esim. hernekeittoon,lihakeittoon ja pasta ruokiin lookaround.gif whistling.gif

Mä laitan kans innocent.gif
Taco.
Mulla on nuita outoja tapoja vaikka kuinka paljon, en jaksa edes listata kaikkia.
Mutta esim:
- Penaali pitää aina olla tietyssä reunassa pulpettia, ei voi muuten tehdä mitään
- Kännykkä pitää olla oikeassa taskussa
- kirjastokortti vasemmassa taskussa
- oikea kenkä pitää aina ensin laittaa jalkaan
- matot pitää olla aina suorassa
- jos julisteet on tippunu seinältä tai juliste/taulu vinossa ne voi nukkua ennen kun
se on hyvin
- pianon kansi pitää olla auki
- pianon telineellä pitää olla joku kirja

Ja tuohon tyyliin^^ xDD
toffeetassu
en tiedä onko tämä outoa, mutta
kun minulla ei ole muuta tekemistä rupean syömään. biggrin.gif
sitten tungen aina suuhuni kaiken maailman tavaroita ja imeskelen niitä. o.O
tuunanen
LAINAUS(Ebony @ 15.4. 2006, 12:25)
Lisäksi kun minulla on tylsää, olen joko koneella tai kierrän jääkaapin ja kuivakaapit läpi useaan kertaan, vaikka mitään syömistä ei löytyisikään ja ei olisi edes nälkä.

Sama juttu! laugh.gif Ja jos on oltu vaikka mökillä tms. niin on pakko heti kotiin tultua koluta keittiön kaapit.. rolleyes.gif
Nelet
LAINAUS(tuunanen @ 27.4. 2006, 15:38)
Sama juttu! laugh.gif Ja jos on oltu vaikka mökillä tms. niin on pakko heti kotiin tultua koluta keittiön kaapit.. rolleyes.gif

Minulla on sama homma. biggrin.gif
phard
hmm. näitähän riittäis. tässä yks esimerkki
- kun avaa uuden juustopaketin, niin niitä ensimmäisiä siivuja ei voi syödä, ne pitää antaa koiralle. Tää on ärsyttävää, enkä pääse siitä eroon biggrin.gif
Wupsu
taas pari uutta tapaa huomasin itselläni...

-kun otan jääkaapista jotain, mitä on monta yhdessä pakkauksessa, esim vaikka kinkun siivuja, niin en vo iikinä ottaa ensimmäisiä siivuja, van otan jostain puolivälin paikkeilta.. x)

- nukkumaan mennessäni miun pitää tarkistaa sängynalunen.. ent ei msitä on jääny.. o_O.. ei siellä ole ikuna ollu mörköjä.. xD

- jos miulla on kaulassa joku koru, niin jos siin on tarpeeksi kireä se ketju, niin miun on pakko laittaa se koru sillee jännästi nenän päälle et se pysyy siinä.. xD

oki.. ei tällä kertaa tullu muuta mieleen.. wink.gif
Cuba
LAINAUS(villis. @ 27.4. 2006, 21:24)
kun avaa uuden juustopaketin, niin niitä ensimmäisiä siivuja ei voi syödä, ne pitää antaa koiralle.

Mä teen kans aina näin!
ja sit kännykkä on aina oikeessa taskussa ja mun on kans pakko tarkistaa kaikki moneen kertaan ennen ku lähen johonki.. tongue.gif
Quéta
- Minulla on ärsyttävä tapa purra alahuulta esim. elokuvissa, ja elokuvien jälkeen huuli on turvonnu.. lookaround.gif
- Avatessa juustopaketin en voi koskaan syödä ensimmäisiä paloja, ne pitää aina leikata pois... ja tämä pätee myös kun otan juustoa avatusta juustopaketista, aina ensimmäiset palat pitää leikata pois, ennen kuin voi itse ottaa! laugh.gif
- Suojatiellä kävellessä molempian jalkojen on osuttava yhtä monta kertaa valkoisiin viivoihin.. blush.gif
- Jäätelön syötyä tikku on aivan pakko purra aina ihan palasiksi.
- Höpötän lenkillä yksikseni, kuvittelen keskustelevani jonkun kanssa tms.
- Aina nukkumaan mennessä kännykkä pitää laittaa toisen tyynyn alle, ei yöpöydälle.
- Jos hanan päällä on saippuaa, siihen on pakko roiskuttaa vettä päälle. Ja jos hiuksia pestäessä vaahtoa menee seinään, siihenkin on heti vettä roiskutettava... rolleyes.gif

Noo, nyt ei tule muuta mieleen.. mutta lisäilen jos jtn hoksaan.. shifty.gif laugh.gif
annamurr
LAINAUS(Melon @ 11.4. 2006, 17:28)
Jos rapaisen vahingossa vaikka pöytää,mun on pako silittää sitä.En tiiä kyllä miks lookaround.gif

Mulla täysin sama juttu lookaround.gif biggrin.gif
Lazer
Hmm... lisään tänne hyvin hyvin hyvin omituisen tavan jota harrastin vielä pari vuotta sitten..
Aina kun mie stressasin jotain, kävin ostamassa kaupasta tavallisen pesusienen ja sitten kastelin sen kun menin suihkuun ja purin sitä niin kauan kun olin suihkussa ja sitten stressi vähän helpotti... bag.gif oops.gif
onnicoton
Tuli taas yksi outo tapa lisää mieleen. laugh.gif Jos tää nyt niin outo on..

Aina lenkillä mietin jotain mitä oon puhunut joskus päivällä tai mitä olisin voinut puhua. Tulee niinku mieleen joku "vuoropuhelu", minkä on käynyt tai sitten kuvittelen jonkun tilanteen ja mitä kaikki sanois siinä. Sitten yhtäkkiä lenkillä havahdun, kun ilmeilen jotain tyhmää tai suu vaan käy, kun leikin puhuvani... oops.gif laugh.gif
---
LAINAUS(neruska @ 10.4. 2006, 01:00)
mie höpöttelen itestäni joskus.. englanniksi! kuvittelen aina kaikkia tilanteita, esim. jos jonku leffan on nähny niin sit kuvittelee että ite ois siellä näyttelemässä, varsinkin aiemmin oli toi. ja sit kun pienenä alle kouluikäisenä leikin niin leikin nukkejen kanssa myös englanniksi välillä. opin telkasta jotain enkkua.

Sama tapa. ph34r.gif
Ja kanssa tulee hyräiltyä englanniksi jottain omakeksimää kappaletta lookaround.gif

Sitten...
Jos olen jossain edessä, mun pitäisi puhua. Tai kuiteskin, jos olen kaikkien nähtävillä, tuijotan käsiini ja naksuttelen sormia. Tuntuu muista aika oudolta, kun yksi immeinen vaan naksuttelee sormiaan biggrin.gif

Ja sitten on pakkomielle yskiä ja kirkua. Välillä molempia biggrin.gif
KöhIIKköhköhIIK w00t.gif
Lempo
Onpas täällä outoja ihmisiä rolleyes.gif (paraskin puhuja)
-pureskelen kyniä. Monesta lyijytäytekynästä on päät ihan rikki, sitten viälä syön sitä muovia( lookaround.gif ) Ostin juuri vähän aikaa sitten 4 uutta kynää ja lupasin käsi sydämmellä etten näitä pureskele, ihme kyllä en olekaan! monta kertaa ne on käyny suussa mutta oon huomannu, tai kaverit on huomauttanu.
-Joskus kun tuntuu tosi rumalta(esim. aamulla) niin vääntelen peilin eessä naamaa ihan hirveellä tavalla. sen jälkee hymyilen nätisti. alkaa heti tuntuu paremmalta laugh.gif
-kun tuun kotiin huudan esim. moi! Jos kukaan ei vastaa alan puhua siansaksaa. Esim. kerran aloin huudella kaiken maailman nimiä leijonakuninkaasta tunnettuihin ihmisiin laugh.gif
Dryyty
- Lenkillä kuunnellessani mp3'sta laulan äänettömästi, joka näyttää varmasti aivan huippu järkevältä.
- Elektroniikka oikeassa taskussa, kaikki muu vasemmassa tai povarissa.
- Kun aamulla astun ulos ovesta, pitää linja-auto kortti kaivaa ensimmäiten askelien aikana taskusta. Ihan varmuuden vuoksi.
- Aina jos tietokone pöydällä on jokin limsa pullonkorkki tms, rupean aina järsimään sitä huomaamattani.
- Rupean joskus ajattelemaan englanniksi huomaamattani.
- En juuri koskaan ajattele ennenkuin puhun. Huono tapa.
- Puhun itsekseni (no kehenkä muuhunkaan voisin luottaa?)
Replica
Mä puhun itsekseni. Tai koiralle.
Koiralle on aina pakko sanoa, kun lähden jonnekin, että ole nätisti, mä tulen kohta takaisin. Aivan sama olenko poissa 10 minuuttia vai puoli päivää.
Sängystä pitää nähdä ovelle (liikaa kauhuelokuvia ja liian hyvä mielikuvitus).
Aamulla on pakko ihan ensimmäiseksi keittää kahvia. Tai laittaa kahvinkeitin valmiiksi ja käyttää koira ja sitten lyödä keitin päälle. Jos ei keittiössä tuoksu kahvi, aamu on pilalla.
Lukiessani heilutan toista jalkaani. Yleensä oikeaa.
Ömm... siinä ne taisi kai ollakin... Mä niin outo ole... kai.... blink.gif
Ai niin, auton pitää olla Citroen (mielellään valkoinen) ja vanha, tai en suostu ajamaan sillä. thumbup.gif
Paimenkoirat
Koirille puhuminen on se jota harrastan joka päivä. Niin ja puhun joskus mitä kuvittelen koirieni ajattelevan... blink.gif
Swi
No, koirille puhuminen ainakin (eihän se ole outoa thumbup.gif !)

Sitten tapa jota yleisesti ihmetellään: kun en saa unta, menen lattialle nukkumaan, ja saan usein koiraseuraakin smile.gif . Se vaan auttaa, en tiedä miksi.
iiris_
Mulla on kans aika lailla outoja tapoja:
- kun tulen kotiin, huudan aina "moi!" "onko täällä ketään?" vaikka ketään ei olisi kotona.
- kun avaa avaamattoman juustopaketin, siitä ei voi syödä ensimmäisiä siivuja
- kun paahdan vaaleaa leipää, voi pitää aina saada levitettyä ennen kuin leipä jäähtyy, jotta voi sulaa siihen päälle.
- puhun joskus( tai no, useinkin) itsekseni ja ajattelen joskus ääneen.
- ja jos pitää jossain tilaisuudessa lukea jotain ääneen yms. luen niitä yksikseen kotona ääneen.
ja olen myös aika taikauskoinen. Esim. Joka kokeeseen pitää laittaa etunimen lisäksi sukunimi ja luokka, vaikka meidän koulun kutosissa ei ole muita saman nimisiä kuin minä, joten nimi ja luokka riittäisi, mutta aina on tullut parempi numero kun laittaa koko nimen. lookaround.gif
Kettis
Puhun itsekseni englanniksi.
-p1njja
Mulla on aina ihan hirvee tapa huutaa aina kun tuun kotii. "Moi! Miten menee? Onks kukaan kotona?"
Henna-
Ihan ekana tulis mieleen, että
-Aina kun mulla on koulureppu selässä, pitää moneen kertaan kysyä kavereiltä "Nii onhan mulla kaikki taskut kii?" Vaikka tiedän, että ne on kiinni.
-Juttelen miun marsulle. Sille pitää kertoo mistä aineesta tuli läksyä. Aina ohimennessäni kerron sille mitä teen seuraavaksi, tai minne olen menossa. Koulupäivän jälkeen haukun marsun kanssa jonkun open joka on menny antaan läksyks sellasia tehtäviä mitä en kerennyt tunnilla tehhä.
-Ja itellekki pitää puhua. Hoilaan myös itseni kanssa.
-Ja ennen nukkumaanmenoa pitää juoda vettä.
-Paahtoleivän pitää olla niin lämmin, että voi sulaa päälle. Muuten ei kelpaa.

Lissää tulee kun huomaan rolleyes.gif
Lapanen
- vessan ja kylpyhuoneen ovien on pakko olla aina kiinni, jos nään että ne on auki meen oitis sulkemaan ne
- arkiaamuina mulla on tietty järjestys missä vaiheessa minkäkin asian (pukeutuminen, syöminen, koiran lenkkeilyttäminen jne) teen ja kauanko siihen saa mennä aikaa. mikäli en sitä järjestystä noudata menee jostain syystä aina koko aamu pilalle :D
- pakkomielle aina pitää kännykkää vasemmassa taskussa ja oikeassa taskussa avaimia, jos ne ovat toisten päin ei elämästä tule yhtään mitään
- sillon kun on lähössä kotoota on pakko ilmottaa koiralle mihin oon menossa ja millon tuun takasin vaikka tiedän, että koira ei sitä ymmärrä
- ku oon menossa antamaan koiralle ruokaa pakko aina hokea samalla koiralleni et "kuka saa ruokaa?"

(muokkaus/ päivitin vähän tota listaa ku ei muutakaa tekemistä oo.. : D)
Anna^^
- kännykkä aina oikeassa taskussa
- puhun älyttömästi itsekseen ja koirille..
- tietty rytmi illalla
- kiroan englanniksi
- kuuntelen samoja biisejä putkeen 3 viikkoa jonka jälkeen otan uuden biisin mitä aloitan jankkaamaan..
- vihkojen ruutuihin piirrän aina tiettyä kuviota, eli rajaan leveydeltään kaksi ruutua ja korkeudeltaan yleensä koko sivun. sitten aloitan värittämään niitä sillein symmetrisesti ylössuuntaisesti ja joka toinen leveyssuunnassa..
- repun järjestys on tarkka. päivän lukujärjestyksen näen kirjoista.
Nomy's
Enpä nyt tiiä kuuluuks tää tänne mutta en voi MITENKÄÄN nukkua sängyn sisä reunassa(seinän vieressä). En vaa pysty!!!:DTämmöne kummallisuus nii ja sit puhun koirille:D
Wupsu
- puhun itsekseni ja koirille ja kaikille elukoille mitä vastaan tulee biggrin.gif
- pitää yleensä aina kuulua jotain ääntä, kun menen nukkumaan(yleensä laitan radion päälle)

ei niitä tämän enempää mieleen juolahda tällä hetkellä biggrin.gif
pikopiko
Tykkään kiljaista suureen ääneen MOI, kuten topicin aloittajakin, ja muutama muu tapa löytyy. Minun on puheltava joko itsekseni tai koiralleni jos kotona ei ole ketään ja on vaikkapa pimeä ja ankea ilma. Tämä siksi etten tuntisi itseäni yksinäiseksi biggrin.gif

Toinen juttu on etten voi iltaisin katsoa kun valot sammuvat. Minun on laitettava silmäni kiinni ja avaan ne vasta kun olen sammuttanut valot. En sitten tiedä miksi tällaista teen.

Suihkussa laulan... Mutta se nyt on ihan yleistä teehee.gif
BellaLuna
No mä puhun koirille, enimmikseen kun oon yksin ja aina talvella ku meen autoon mulle tulee kylmätväreet biggrin.gif Ei nyt tuu muita mieleen mut kirjotan ku tulee mieleen.
NooorA
-Puhun koirilleni AINA kun tulen kotiin tai jos olen yksin.
-En pysty aina ottamaan todellista asiaa tosissani.
-Minun on PAKKO sanoa joka ilta kaikille jotka ovat kotona hyvää yötä ^^,
-Ensimmäistä juusto siivua en itse pysty syödä,se pitää antaa koiralle.
- Aina kun lähden pitää tarkistaa reppu/laukku ainakin 1000 kertaa että kaikki on varmasti mukana : DD
-En halua olla riidoissa muuten tulee huono omatunto

Eipäs tuu nyt muuta mielee rolleyes.gif
juuni
No aina ennen jottain näyttelyitä mun on pakko Syödä Jottain kovaa xD
- Sut ku tuun kotiin ni huudan ihan täysil Jottain et Duffyyyyyyyyy Moooiiii haauva vaauva. se on ärsyttävää : D
- Sit Aina kun meen tallille ni mun on pakko soittaa jollekkin ja sen jälkeen mennä sanoo Fellulle moi tai ennen Tupulle mut joo xD
- Aina kun tuun ulkoot ni mun on pakko harjata hiukset : D
- Ainakun meen agi hallille pakko käydä eka Siel ''kahvilas''

Ois niit enemmänki mut tos nyt jottain
essiww
- kännykkä aina oikeassa taskussa
- jos olen lähdössä reissuun, kirjoitan aina listan tavaroista, ja vedän viivan tavaran yli sitä mukaa kun se on repussa/laukussa
- kamera lähes aina laukussa
- puhun koiralleni
- kun kävelen yksin jonnekkin, kuuntelen aina musiikkia, niin matka tuntuu siltä kuin se kuluisi nopeammin
- eli edelliseen liittyen, puhelimen kuulokkeet aina mukana

tässäpä yleisimmät, on muitakin tapoja, mutta ei tule mieleen.
-p1njja
- aina, jos olen varmasti yksin tallilla alan tallitöitä tehdessäni laulelemaan ja tanssahtelemaan ympäri tallikäytävää whistling.gif

- jos olen yksin tallissa huoltamassa koulutettavanani olevaa ponia, otan taskuihin porkkanoita ynm. ja annan sen käyskennellä vapaasti karsinassaan, yleensä istun jossain karsinan reunalla ja jos olen ajamassa/taluttamassa poneja, niin puhun yleensä jonkun kanssa puhelimesssa

- puhelin mullakin melkeen aina oikeessa taskussa, jos se on vasemmassa, nii en ikinä ymmärrä, mitä se siellä tekee innocent.gif

- Yksin kotona ollessani saatan laulaa ja tanssia ympäri kämppää ihan ajatuksissani

siinä nyt joitain x)))
Alice
Mulla on:
-Aina tietokoneella puren kynsiä....
-Tarkistan ainakin tuhat kertaa että onko kaikki tavarat/kännykkä yms. mukana...
-Huudan aina kotin tullessa moi, vaikka tiedän ettei kukaan ole kotona....
-Kännykkä oikeessa taskussa.

On niitä muitakin.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.