Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: parsonit
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 3: Terrierit
parsonjunnu

heipsistä kukkuu koko porukalle!

eli nyt on aika kerätä parsoni tai no miksei muitakin russelliharrastajia keskustelemaan ja kertomaan esim. omasta parsonistaan.
tämmöinen aika tylsäkin keskustelu saattaa syntyä, mutta katsotaan tongue.gif

kuviakin voi tänne vaikka laittaa, niin näkisi millaisten russelleiden omistajia täälläpäin liikkuu(?)
no eikun viestiä laittamaan, toki tännekin saa muutkin kuin russelliomistajat/harrastajat kirjustella.
jos esim. tulee kysyttävää!

teehee.gif

tässä esittely mun parsonista:

LAINAUS
nimi: Amarillon Cordita "elli"
synt. 4.1.04
sukup. narttu
väri: valkoinen-ruskea
kotisivut: täällä!
kuva: siinä se, copy: julkku
australianpaimenkoira
mulla itellä ei oo parsonia mut mun sedällä on ja se on varmaan maailman suloisin koira wub.gif excl.gifmäkin oon vähän ajatellu hankkivani parsonin jos vain iskä antais luvan hankkia!!!ihana kuva parsonista!!! teehee.gif
Emma Watson=Hermione=Minä
IHANA kuva wub.gif Mä haluisi sellasen tavallisen Jack Russellin terrierin, mut isi ei anna mun ottaa dry.gif (äiti kyl antais blink.gif )
Emma Watson=Hermione=Minä
P.S. Toi kuvan Russeli on myös aikas ihanan värinen dogrun.gif
pips_a
Ihania otuksia nuo parsonit wub.gif

itsellä ei ole... mutta hyvällä kaverillani on parsoni ja kyllä se on ihana vaikkakin sillä on juuri tuollainen tyypillinen_terrieri_luonne rolleyes.gif
itselleni en usko ikinä ottavani tälläistä rotua, mutta ainahan sitä saa ihastella niitä ja varsinkin kun kaverilta sellainen löytyy. Veikeitä otuksia ovat kyllä ja ihana tuo laittamasi kuva smile.gif

biggrin.gif Pikkusisko nähtyään kaverini parsonin ekan kerran höpötti pitkään äidille kuinka haluaa meille samanlaisen koiran, mutta minä ja äiti pysyttiin siinä kannassa että meille ei kyllä parsonia tule vaikka kuinka ihania ovatkin ja eihän nuo lapset kun ne jonkun ihanan koiran näkee niin yhtään enempää ajatellen vaan ovat sellaista haluamassa heti teehee.gif
^ssara
Ensiksi tässä, että ihan toi Elli. wink.gif Mutta siis itsekkin omistan parsonin joka on viralliselta nimeltään: Tervaturvan Snow White ja kutsumanimeltään Netta. Näyttelyt ja junior handler on se meidän juttu. Toko koiraa Netasta ei tule, mutta hurmaava persoona se siltikin on. 1 serttikin on jo näyttelyistä tullut ja junior handler kisoissakin olemma ihan hyvin menestyneet tähän asti. Olisi mukava jos täällä alkaisi käydä kunnon keskustelu sillä näyttää hieman hiljaista olevan. Kulkevatko muuten teidön parsoninne jos omistat niin nätisti hihnassa ? Meidän Netta vetäää vähän alussa alku intoaan pois, mutta rauhoittuu sitten. Olisi todella mukava saada tänne lisää keskustelua näistä varmasta maailman suloisimmista vietikoista. Rotuhankkeemme alkoi, kun olimme ottamassa minulle "omaa" koiraa siis minulle ja is'lleni yhteis omistukseen. Katselimme kenneleitä ja päädyimme tervaturvan kenneliin johon oli syntymässä juuri toinen pentue. Emä ja isä miellyttivät joten soitimme heille. Varasimme narttu pennun jos sellainen syntyisi. Onneksemme syntyi kaksikin. Pentueessa oli 3 urosta 2 narttua. Valitsimme siis Netan, joka pisti alun alkaen hyvin silmään ja taisi olla vähän sakin hulivili ja oli vähän komentelemassa muita. Mutta en nyt taida enää pölistä omasta parsonimme hankinnasta enenpää, kun kouluunkin pitää joutua joskus..
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.