Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kyllä mä olen hullu!
Puskaradio > Puskis > K-18
Eden
20.9. olin Whitesnaken keikalla Helsingin jäähallissa, oli niin hyvä keikka etten ole koskaan ollut vastaavassa! Yleisö oli täysillä mukana ja oli ihan mieletön meno - en saa päähäni pienintäkään hetkeä, jolloin olisi ollut vaisu tunnelma! Yleisöä laulatettiin pitkään Ain't No Love In The Heart Of The City-biisin tahdissa ja en ole missään kuullut niin mukanaolevaa kuulijakuntaa!!

Itsellä tietenkin seisomapaikka ja meno mahtava - on vieläkin! Vain bändi puuttuu enää biggrin.gif

Siispä päätin korjata tuon puutteen ja varasin liput, kun tulevat marraskuussa Ouluun!

Tosin oli pieni hätä, että onko niitä paikkoja enää, kun nämä helsingin keikan liput menivät reilussa tunnissa kaikki (myöhemmin tuli tosin 400 uutta lippua myyntiin). Sain kuitenkin seisomapaikkalipun. Nyt sitten vaan mietin, että millä ihmeen ilveellä pystyn kustantamaan ton lipun, melkein kaikki rahat menevät nyt ell kuluihin ja velanmaksuihin!

Ei mulla kyllä paljon järki päätä pakota, mutta olenkin aina ollut enemmän tunne, kuin järki-ihminen! oops.gif
sipa
Noniin sitä on taas toimittu ennen kuin on ajateltu.. biggrin.gif Eikä sulla ole paljoo aikaa edes kerätä lippurahaakaan kun kohta on lokakuu ja sitten marraskuu.. Nyt järki käteen Eden ja peruutat sen lippuvarauksesi ei siinä muu auta.
Arissa
Eden, asioilla on tapana järjestyä ja onhan tässä vielä tätä kuuta ja lokakuu aikaa hankkia rahaa. Joskus vaan on niin, että jotkut asiat pitää tehdä ja toteuttaa olipa ne järkeviä tai ei. smile.gif
abc
Mitenkäs sitä sanotaankaan, että nuoruus ja hulluus... laugh.gif . Mutta mitenkäs on, eikös sen lipun lisäksi pitäis vielä olla matkustusrahaakin ohmy.gif , jos keikkojen perään lähtee etelän ja pohjoisen väliä matkusteleen whistling.gif .
abc
Nyt tuntuu minustakin, että minä olen hullu ohmy.gif , mutta eri syistä kuin Eden.

Mitenkä noita vapaana, ei hallinnassa olevia koiria nyt on ilmaantunut niin, että ei enää tiedä missä voisi liikkua ilman, että iso ötökkä ryntäilee kohden huh.gif . Tämän päiväinen tapaus oli varmaan kiltti ja olisi tullut muutoin vain moikkaamaan, vaikka ehdin sitäkin ensin säikähtämään, kun oli niin tuoreessa muistissa edellinen tapaus. Mutta, mutta..., kun ei katsota missä koira pidetään vapaana ja kuinka kauas se voi ohjaajastaan irrota, niin se meni taas yli minun ymmärrykseni. Eli taidan olla hullu, kun en ymmärrä.

Käveltiin jalkakäytävää, leveä ajotie ja sen toisella puolella nurmikenttää, mihin olisi saanut rakennettua vielä ainakin kaksi yhtä leveää liikenneväylää, kuin minkä jalkakäytävällä me kuljimme. Ja siellä kaukana koira hönkäili, eikä omistajaa näkynyt ohmy.gif . Koira kekkasi meidät, kun näkyvyys sille oli hyvä ja ei kun juoksuun ja meidän luokse, niin kiireellä tuli, ettei vilkaissutkaan ajotietä ylittäessään sen enempää vasemmalle kuin oikeallekaan, että mahtaiskos autoja tulla lookaround.gif , onneksi pääsi ehjin nahoin yli ja vielä hienompaa, että oli kuitenkin hyväntapainen ja kuunteli, kun sille nätisti sanoin, ettei tulisi luoksemme (en siis karjunut kauhusta), ja me lähdettiin jatkaa matkaa ja koira toiseen suuntaan haistellen jalkakäytävän reunassa olevan nurmen tuoksuja.

Omistaja ilmaantui näkyville sieltä kaukaa puiden ja pensaiden takaa vasta siinä tilanteessa, kun koira oli ajotietä ylittämässä. Sieltä kaukaa emäntä koiraansa kerran kutsui, mutta kuuroille korville meni, kun ääni ei oikein niin kaukaa kantautunut. Ja hyvä, ettei kantautunut, sillä juuri oli pari autoa tulossa ja omistaja ei omalta paikaltaan olisi sellaista nähnytkään, kun taas meidän puolella oli molempiin ajosuuntiin hyvä näkyvyys. En tiedä kuuliko omistaja, mutta kovaa kuitenkin huusin, että ei käskisi koiraansa nyt, kun autoja oli tulossa. Koira sitten hetken päästä lähti taas kadun yli, mutta vielä oli omistajaan etäisyyttä ja koira päättikin, että lähteekin ajoreunaa pitkin etenemään kauemmaksi. Tässä vaiheessa tuli koiran ja omistajan välille taas näköeste puskan muodossa ja silloin vasta sai omistaja jalat alleen ja kiiruusti koiran perään. Onneksi taas, että koira oli enemmän nurmikon hajuista kiinnostunut, kuin himosprintteri ja omistaja sai koiransa kiinni ja laittoi sen TALUTTIMEEN blush.gif ja sitten lähtivät lönköttelemään yhdessä vastaikkaiseen suuntaan.

Ja koska näitä sattumia on ollut nyt sen vertaa tiheään, niin olen alkanut epäilemään, että minäkö se olen se hullu, kun en anna oman koirani juoksennella ympäriinsä vaaraksi itselleen ja muille. Olen todellakin kuvitellut, että olen vanha ja viisas wink.gif , mutta päivä päivältä selkenee totuus, olen vain vanha sleepy.gif ja hulluus seurauksena, etten ymmärrä koirien rajoittamatonta vapautta kaupunkialueella.
throls
Eden asiolla passaa olla molemmat puolensa,mutta eiköhän kaikki järjesty...ajallaan,näin minä ainaskin olen huomioinut viime aikoina .

Abc heh,tuskinpa sinä nyt hullu vielä olet ja turhan vanhakaan...epäilen. Ja tämä on ihan kohteliaisuudella sanottu.Hullumpiakin ajatuksia luettu ja kuunneltu,usein minäkin ihmettelen ja mietiskelen koirien outoa kaipuuta vapauteen ja toki sitä remmin toisen pään vastuuttomuutta.
Cee
oliko Whitesnake alkup. kokoonpanossa?

Cee
Eden
LAINAUS
Nykyisin 6-jäsenisessä
Whitesnakessä ovat Coverdalen ohella mukana Doug Aldrich (kitara), Reb
Beach (kitara), Timothy Drury (koskettimet), Marco Mendoza (basso) ja
Tommy Aldridge (rummut).
Cee
Ok..
oli varmaan siis keikka... en koskaan mikään ylifani whitesnakille ollut, mutta muutama tosi hyvä niillä kyllä on...

Cee
sipa
a.b.c Ethän se sinä mikään hullu ole.. Vaan sen irti olevan koiran omistaja joka on täysi idiootti.. angry.gif Vaarantaa koiransa hengen tuolla tavalla, ja tietysti autoilijoiden yhtä lailla. Aivan käsittämätöntä käytöstä koiraihmiseltä.. ohmy.gif Jos joku haluaa pitää koiransa irti niin luulis lähistöllä olevan koirapuistoja tai metsää jossa ei ole autotietä lähellä. Että mua sapettaa vastuuttomat ihmiset. angry.gif
abc
Eihän toi minun juttuni tänne sivustolle olisi kuulunut, mutta kun otsikossa oli toi hullu sana, ja rupesin jo ihan vakavissani epäilee, että vikaa on minun näössä tai kallossa, kun alvariinsa alkaa noita LIIAN vapaasti liikkuvia koiria vastaan tulee.

Ja mitä tulee vanhuuteen, niin sen oivaltaa parhaiten itsekin sitten, kun hoksaa, ettei tiedä noista nykybändeistä mitään, muistaa vain niitä nimiä, joista nuoremmilla puolestaan on vain hämäriä kuvia, jos sitäkään laugh.gif .

Mutta niinkuin Eden nyt, niin kyllä ennenkin haluttiin joihinkin tapahtumiin päästä oli rahaa tai ei biggrin.gif .
Eden
Ja Abc:lle vielä, sinä et ole hullu vaan nuo toiset koiranomistajat. Vapaana saa pitää, jos pitää huolta koirastaan, mutta että vaarantaa oman koiransa, liikenteen sekä kanssaulkoilijat - se on jotain ihan uskomatonta! ohmy.gif ohmy.gif
Eden
baa.gif Pakko tulla vielä tännekin hehkuttelemaan sitten niillä keikkatunnelmilla whistling.gif

Juu, siis piti mennä jonottamaan ovelle jo kuuden aikaan, mutta pääsin sinne vasta 20 vaille 7 - jonoa oli jo sen verran, että meinasin sanoa jo so long eturivin paikoille. Ihme kyllä ei tarvinnut, vaan pääsin suoraan keskelle eturiviä!

Tunnelma räjähti taas kattoon heti kun bändi astui lavalle ja itse David sanoi, että minun nimeni on ongelma cool.gif !! (Erään laulun sanat menevät näin: "When I first saw you baby, You took my breath away, I knew your name was Trouble, But my heart got in the way")

Davidin ääni ei ollut ihan parhaimmillaan, mutta siltikin oli huikea meno ja illan saldona mulla on 2 Mendozan plektraa ja 1 Aldrichin pleku (tuotiin vartavasten mulle thumbup.gif ) sekä Aldridgen rumpukapula (tuosta sain taistella, että kenelle järjestysmies antaa sen..) ja keikkapaita.

Niin, ja mikäli vierustoveri pitää lupauksensa, niin kuviakin tulossa vino pino cool.gif thumbup.gif

Aah, nyt sitten vain odottamaan turun ja Tampereen keikkoja - olen siis hommannut noihinkin keikoille liput! whistling.gif
sipa
Eden biggrin.gif Varmaan oli mahtava keikka.. thumbup.gif ja niinhän kunnon fanit tekevätkin että kiertävät joka keikalla mukana. thumbup.gif Koita nyt kuitenkin palata tänne maanpinnalle vähäksi aikaa, kerkiit sitten nauttia seuraavasta keikasta täysin siemauksin. biggrin.gif
Eden
^ No arvaapa vaan! wink.gif Mä oon soittanu joka hereilläolosekunttini noita livekappaleita, mitä mulla on ja imutan kokoajan koneelleni lisää! tongue.gif laugh.gif
Eden
thumbup.gif Äsken tuli vino pino kuvia tuolta Oulun keikalta! kyllä mä olen nyt onnellinen! blush.gif
Cee
LAINAUS(Eden @ 8.11. 2004, 06:36)
thumbup.gif Äsken tuli vino pino kuvia tuolta Oulun keikalta! kyllä mä olen nyt onnellinen! blush.gif

Kansa vaatii kuvia nähtäväksi!!

Cee
sipa
Niin, missä ne kuvat on.. rolleyes.gif Tulee nyt kehumaan siihen että kuvat tuli, mutta ei näytetä kuitenkaan meille.. sneaky2.gif
Eden
Odottelen lupaa siltä kuvien ottajalta, että saan julkasta ne innocent.gif Voi ette tiedäkään kuinka haluaisin lätkästä ne samantien kaiken maailman nähtäville whistling.gif
sipa
Kyllä tiedetään.. laugh.gif Yhtä malttamattomana me niitä odotetaan, kun sinä odotat että saat laittaa.. laugh.gif Toivottavasti lupa irtoaa äkkiä..
Eden
whistling.gif joku on lähdössä TÄNÄÄN Tampereelle! Kuuntelin jo eilen pari livekonserttia mp3-muodossa koneeltani laugh.gif

Hiukanko oon nyt täpinöissään cool.gif Tervetuloa, WS! thumbup.gif

Edit: Enkä osaa edes kirjoittaa rolleyes.gif
sipa
No kyllä se Akka lentää.. laugh.gif Taas konserttiin menossa.. Johan sulla pää on kohta ihan sekaisin.. blink.gif Mutta hyvää konserttipäivää.. thumbup.gif ja nautihan taas kerran. biggrin.gif
Mansku
tongue.gif Täältä kans toivotetaan Nautinnollista konserttia.. whistling.gif
Kehäkettu
Juu, huuda ja riehu ja tanssi ittes tärviölle Eden! smile.gif
Eden
^Sen teen wink.gif

Palaan 18.11. takaisin ja kerron kuulumiset molemmilta keikoilta ja Tampereella koitan selviytyä samaan baariin jatkoille. TOIVOTTAVASTI pääsen bongaamaan nämä herrat vielä lentokentältäkin whistling.gif Pistin pari kuvaa eteenpäin, että saadaan niistä väritulosteet, joihin pyydän sitten nimmarit cool.gif cool.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.