Isäntäni kanssa kun keskusteltiin, niin ilmoitin haluavani tyttöystävän. Syön aina normaalisti n. ämpärillisen päivässä, mutta kun olen jonkun nartun takia rakastunut, olen viikon ihan sujuvasti syömättä ja öisin olen nukkunut hyvin rauhattomasti. Isäntäni on viisaasti antanut minun pitää pallini, vaikka aina joskus ärhentelen vastaantuleville samanikäisille uroskoirille. Vanhentuessani olen myös oppinut paljon kuuliaisuutta ja muutenkin huomannut, että riittää kun on tarpeekis iso: ei tarvii aina turhista rähistä! Pennuista ja tyttökoirista olen aina pitänyt. Ihmiset ovat kiitelleet rauhallisuuttani ja moni täti on työntänyt märät huulensa melkein kirsuuni ja hokenut: "Voi miten komea koira!"
No on siinä hyvätkin puolensa; aina saa hiukan päivittäisestä rapsutus- ja silityskiitiöstä täytettyä.
Mutta asiaan; onko minulla mahdollisuuksia? Terve, sopivan ikäinen, komea kuin mikä ja ennenkaikkea pallit tallella. Tunnetko sinä mistään pääkaupungin suunnalta ihanaa minuntapaistani koiraneitoa, joka ei olisi heti kyselemässä, että : "Ihan kiva muuten, mutta missäs paperit?" Vaan pitäsi seurastani oman itseni takia ja olis valmis hoitamaan ainakin ensimmäiset 10 viikkoa mahdollisia yhteisiä pentujamme.
Ystävänne koiraherra Nabucco (Nabu vaan!)