Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kassalla
Puskaradio > Puskis > K-18
sipa
Mikä ihme saa ihmiset aina niin tumpeloiksi kupan kassoilla.. ohmy.gif Eilenkin kun olin laittanut tavarat hihnalle niin menin heti pakkaamaan kassit kun jonoa oli takana enkä jäänyt siihen eteen seisomaan niinkuin eräät, edellä olijat tekivät. Ja kun viimeiset tavarat oli kassa saanut läpi menin maksamaan eikä jonoa näin ollen kerinnyt syntymään. Sitten nappasin kassini ja lähdin kaupasata ja meinasin törmätä jonkun jättämiin ostoskärryihin.. angry.gif Ne oli jätetty keskelle käytävää ihan ulosmeno oven kohdalle. Vaikka niiden paikka on parin metrin päässä sivulla.. blink.gif Joku ei siis ole jaksanut viedä kärryjään paikalleen vaan jättänyt ne jonkun muun vietäväksi ja se joku muuhan on yleensä kassa. Ja se ei varmaan kuulu heidän työhönsä ja koska kerkiivät ruuhkassa hyppimään kassalta kärryjä siirtämään. Että mua taas kerran sapetti ihmisten ajattelemattomuus, eikö ne ajattele kuin itseään.
Arissa
Mua ihmetyttää kans minkä takia niitä ostoksia ei voi ripeästi pakata kasseihin ja ne kärryt jätetään toisten tielle. Ja aika ärsyttävää on myös, kun kassajonossa takana tuleva tulee kärryjensä kanssa suurinpiirtein kintuille. sneaky2.gif Sitten kun hieman vilkaisee taaksepäin niin kärryt hieman liikahtaa taaksepäin.
Sylppa
Joo se on melko stressaavaa olla kaupan kassa jonossa.

Ensin mätät hirveellä kiireellä tavarat liukuhihnalle, rahat pitää olla valmiina maksamaan eikä siinä ole aikaa mitään tasa rahaa etsiä eikä kolikoita. Sitten tosi kiireellä pakkaat kassisi.
Mä en voi sille mitään että markettien kassalla on välillä sellainen olo kuin olisi tuli takapuolessa.
sipa
Sylppa Ei ole kivaa jos noin tuntee kassalla, mutta vielä kamalampaa on se hidastelu ja eikö sen voi tehdä rauhallisesti mutta joustavasti ilman näitä sumia, Sillä ei kaikilla ole aikaa seistä jonossa tuntitolkulla kun toiset alkavat kaivamaan korttejaan vasta sen jälkeen kun kassa ilmoittaa summan, voi sen lompakon ottaa valmiiksi käteen ja pakata kassinsa siinä välissä kun tavarat ovat hihnalla tulossa.
Mulla ainakin tulee ihan tuskanhiki siinä seistessäni ja jonotan ja jonotan omaa vuoroani joka ei tunnu tulevan koskaan kun jono ei yhtään liiku.. ohmy.gif Ja mikä siinäkin on kun menen aina siihen hitaanpaan kassajononoon.. angry.gif
Tuuli83
Eikös se ole aina niin. että se kassa missä on lyhin jono, on myös se HITAIN kassa? Sen takia minä ainakin melkein tietoisesti usein valkkaan sen pisimmän jonon biggrin.gif
Mansku
sad.gif Täällä maalla se vasta kivaa onkin. Joka perjantai tuo linja-auto peräkylän mummot ja vaarit kauppaan..Ei tunnu olevan kiire kellään, juorutaan kaikki sairaudet ja peräkylän jutut, samoin sukulaisten ja ystävien...Päivitellään maailmanmenoa ym.. sad.gif Miksi ne pitää kassalla kertoo...jokainen perätysten..?? sleepy.gif Sitten katsotaan rahat yksitellen, ettei vaan tuu väärin annettua. Eihän sitä tiedä vaikka kassaneiti/rouva ei tarkista onko rahaa riittävästi ja saako takaisin oikein! ohmy.gif Siinä sitten jos on kiire ja muutama ostos ja pyydät saada mennä ohi, saat kyllä kuulla olevasi röyhkeä ja ymmärtämätön sekä kylmä muita kohtaan oops.gif Pikkukylän kaupassa kun ei oo kuin 1-2 kassaa..Lihatiski jossa vielä palvellaan on kanssa sellainen porinabaari ettei paremmasta väliä...Halutaan maistaa onko joku hyvää, että voiko sitä ostaa vai ei huh.gif Olen koittanut tehdä ostokset vauhdilla ja mennä ennen perjantaita kyläkauppaan whistling.gif
Riikka
Mua nyppii se jos joku päättää siitä jonosta lähteä vielä noutamaan jotain unohtunutta tavaraa (yleensä kaupan toiselta laidalta) ja varaa kuitenkin niillä kärryillään itselleen paikkaa jonossa. sneaky2.gif Ja se et kun valitaan kaupan kylmätiskistä minkä merkkistä kermaviiliä sitä tänään ottais ja samalla tukitaan hyllynedusta kärryillä niin ettei kukaan muu sieltä mitään saa. sly.gif

Huomaatteko miten paljon aggressioita yks kaupassakäynti voi aiheuttaa !?! laugh.gif
Tim
Joo ja jos joku lähtee kassalta punnitsemaan omenoitaan, kun ei ole muistanut niitä punnita ja taas jono seisoo... sly.gif
toiskan muori
ja miksi ne kärryt pitää laittaa takaisin (silloin kun laitetaan) siihen kaikista pisimpään kärryjonoon, joka pian tukkii koko ulosmenotien.

ollaankohan me kaikki tänään vähän jostakin syystä kärttyisiä innocent.gif

minulla kun on ollut vähän tuota verenpainetta, niin yritän muistaa niitä, jotka oikein hankalassa kokouksessa aina muistuttavat minulle: marja muista verenpaineesi.
silloin vähän yrittää ajatella niitä positiivisia ajatuksia ja vain hieman kiroille mielessään.

Mutta juuri nuo samat asiat aina vaan harmittaa, ei siitä mihinkään pääse stupid.gif
Cee
Älkäähän nyt parjatko kaikkia!
Aikanaan ku exän kans erottiin, niin mä sen jälkeen olin suunnilleen ekaa kertaa hoitaas mun yhden hengen perheen ruokaostoksia.. Mä sit päätin ostaa mun perheelle jotain suolakurkkuja tms. ja ladoin niitä pussiin sopivan määrän..
Kassalla se kassatyttö sanoi, kun ei löytänyt pussista tarraa, että sun pussista on varmaan tarra irronnu kärryyn tai johonkin. Sit se katteli mun kärryä että olisko siellä irronnut tarra.
lopuks sanoin näppäränä sille tytölle, että aika turhaa sä mitään etit sieltä kärryistä, koska siinä pussissa ei taatusti ollut tarraa kun sen siitä rullasta repäsin... Sit sanoin vielä viisaasti, että ei siinä koko rullassa mitään tarroja ole...

Se tyttö kateli mua hämillään ja kysyi, etttä siis mitä? Mä sanoin että otin pussin samasta rullasta kuin muutkin, ja taatusti mitään tarroja ei ollut mulla eikä muillakaan... Ainakaan mun käsittääkseni...

Sit se likka kysyi, että punnitsitko sä siinä vaa-alla ton pussin? mä sanoin että en..

Ja sitte kuin salamana entisestä elämästäni muistin, että eksähän tapas aina viedä ne pussit sinne puntariin ja sai sieltä tarrat biggrin.gif

No mutta eihän sitä nyt kaikkea voi muistaa kun joutui yksin kauppaan...

Ja taas jono seisoi.

Cee
-älkää syyttäkö syytöntä-
happy
vitsit CEE juttus sai nauramaan laugh.gif no kaikkee sattuu..

mua kyllä ärsyttää kassoilla ihmiset jotka ei viitti venaa sen vertaa että sais maksettua patukkansa ennen kun sen syä ja sitten ne menee ja antaa kassalle tyhjän paperin minkä se sitten vasta sen syötyään maksaa..

tai kun jos kerran on jonoo ni vois sen yhden limpsapullonkin silti siihen hihnalle laittaa, et takana olija sais ruveta purkaa kärryää. kasssaki menee aina ihan sekasin ku ei tiä ottaako tavaroit hihnalt vai onk sil edes olevalla jotn..
sannukka
Mä en kans voi ymmärtää miks kaupassa ei ikinä muista ostaa kaikkea mitä piti. Aina unohtuu joku harvemmin ostettava, kuten leivinpaperi. Sen yleensä muistaa just ehkä siin kassalla, mut ainakaa mä en enää viitti lähteä hakemaan kaupan toiselta puolelta mitään.
justiina
Ihanaa, kun asiakkaita ärsyttää samat asiat kun meitä kaupassa töissä oleviakin.
Lohduttavaa !
sipa
Verenpaineet siinä nousee varmaan jokaisella.. Niin kassa neideillä kuin muilla asiakkaillakin.. blink.gif
Mutta Manskulla se kivaa onkin, ei käy katteeks.. innocent.gif On varmaan turhauttavaa kuulla joka kyläläisen sairaudet vaikka ei haluaisikaan.. huh.gif
Ceellä taas on viellä paljon oppimista.. biggrin.gif Tai en mä tiedä kuinka kauan sä oot jo kaupoissa yksin juossut ja mikä virtuoosi susta on tullut, mutta varmaan aika monelle käy juuri noin.. Ei ollut tarroja pusseissa.. laugh.gif
Malin
Joopa joo...suosittelen S-marketin Express-linjaa sleepy.gif.
Cee
LAINAUS(sipa @ 26.10. 2004, 06:51)
Verenpaineet siinä nousee varmaan jokaisella.. Niin kassa neideillä kuin muilla asiakkaillakin.. blink.gif
Mutta Manskulla se kivaa onkin, ei käy katteeks.. innocent.gif On varmaan turhauttavaa kuulla joka kyläläisen sairaudet vaikka ei haluaisikaan.. huh.gif
Ceellä taas on viellä paljon oppimista.. biggrin.gif Tai en mä tiedä kuinka kauan sä oot jo kaupoissa yksin juossut ja mikä virtuoosi susta on tullut, mutta varmaan aika monelle käy juuri noin.. Ei ollut tarroja pusseissa.. laugh.gif

Mä kyllä nykyään hallitsen sellaset asiat, mitkä mun kaupassa pitääkin..
Mutta yhdenkään naisen mielestä en varmaankaan ole mikään virtuoosi, koska en edelleen osaa:

- Näpelöidä ja kosketella KAIKKIA vaatetelineissä olevia tarjousvaatteita aikomattakaan ostaa niitä.
- En osaa ottaa tomaattilaatikon jokaista tomaattia yksitellen käteen ja käännellä niitä kaikkia varsin keskittyneesti ja lopuksi valita 2 tomaattia.
- Kuin yllä, koskien KAIKKIA irtojuureksia, -vihanneksia ja -hedelmiä.
- En saa millään kulumaan yhden jäätelön valitsemiseen 7 minuuttia.
- En jaksa lukea tuoteselosteita joka ruokatuotteesta.
- En tarvitse kauppalappua.
- En osaa jäädä juttelemaan tutun kanssa kaupan käytävälle kuin ihan hetkeksi(5-10 sekuntia).
- En ymmärrä suklaiden eroja niin hyvin, että päiväni olisi pilalla, jos lempisuklaani olisi loppu. Ostaisin sen tilalle jotain muuta suklaata.
- En osaa lukea lehtiä kaupassa.
- En ymmärrä avata kehonhoitotuotepurkkeja kaupassa haistellakseni niitä.
- jnejnejne(lista on loputon)...

Eli kaiketi kaukana virtuoosista, mutta pärjään kyllä jo yksin jotenkuten kaupassa smile.gif

Cee
sipa
No täytyy Cee myöntää että en minäkään osaa yhtäkään noista sun listassa luettelemista asioita tehdä.. laugh.gif Ja jos joku siihen pystyy niin se on todellakin supermega virtuoosi siinä hommassa.. laugh.gif
Cee
Ai, oletko säkin ottanut eron naisesta jokunen vuosi sitten, kun et noita osaa biggrin.gif

Cee
sipa
Cee Tähän sellainen kielennäyttö hymiö.. laugh.gif Ja nyrkillä päähänisku hymiö laugh.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.