LAINAUS(sipa @ 26.10. 2004, 06:51)
Verenpaineet siinä nousee varmaan jokaisella.. Niin kassa neideillä kuin muilla asiakkaillakin..
Mutta Manskulla se kivaa onkin, ei käy katteeks..

On varmaan turhauttavaa kuulla joka kyläläisen sairaudet vaikka ei haluaisikaan..
Ceellä taas on viellä paljon oppimista..

Tai en mä tiedä kuinka kauan sä oot jo kaupoissa yksin juossut ja mikä virtuoosi susta on tullut, mutta varmaan aika monelle käy juuri noin.. Ei ollut tarroja pusseissa..

Mä kyllä nykyään hallitsen sellaset asiat, mitkä mun kaupassa pitääkin..
Mutta yhdenkään naisen mielestä en varmaankaan ole mikään virtuoosi, koska en edelleen osaa:
- Näpelöidä ja kosketella KAIKKIA vaatetelineissä olevia tarjousvaatteita aikomattakaan ostaa niitä.
- En osaa ottaa tomaattilaatikon jokaista tomaattia yksitellen käteen ja käännellä niitä kaikkia varsin keskittyneesti ja lopuksi valita 2 tomaattia.
- Kuin yllä, koskien KAIKKIA irtojuureksia, -vihanneksia ja -hedelmiä.
- En saa millään kulumaan yhden jäätelön valitsemiseen 7 minuuttia.
- En jaksa lukea tuoteselosteita joka ruokatuotteesta.
- En tarvitse kauppalappua.
- En osaa jäädä juttelemaan tutun kanssa kaupan käytävälle kuin ihan hetkeksi(5-10 sekuntia).
- En ymmärrä suklaiden eroja niin hyvin, että päiväni olisi pilalla, jos lempisuklaani olisi loppu. Ostaisin sen tilalle jotain muuta suklaata.
- En osaa lukea lehtiä kaupassa.
- En ymmärrä avata kehonhoitotuotepurkkeja kaupassa haistellakseni niitä.
- jnejnejne(lista on loputon)...
Eli kaiketi kaukana virtuoosista, mutta pärjään kyllä jo yksin jotenkuten kaupassa

Cee