Kaikkea sitä sattuu ja tapahtuu, kun on syntynyt sellaisten tähtien alla..

Olin tässä kerran kavereitten kanssa lähdössä tanssimaan ravintolaan. Nopeasti suihkuun ja pinotexia pintaan..Siinä tuli otettua muutama kyytipoikakin..

Uudet vaatteet päälle, mutta farkut jalkaan..Okei, ne on siis sängyllä. Mutta missäs sukkahousut?? Ihan varmasti ne oli mulla jalassa ennen suihkuun menoa.

Etsittiin kavereitten kanssa joka paikka, ei vaan löydy.

Ravistelin jopa farkutkin..Ei tippunu sisältä mitään.

Kaapista siis uudet sukkahoust jalkaan, hyppäys farkkuihin ja menoksi.
Illan aikaan kävin vessassa, kun tuntui että sukkahousut huonosti ja taas tanssimaan.. Myöhemminkin kävin vessassa, sen takia että tuntui omituinen paukura pohkeessa..Mitään ei kuitenkaan löydy kun lasken housut alas..Omituista:
D Meitä oli sellainen 5 hengen porukka ja oli menossa rokkikappaleita..Meillä kova vauhti päällänsä..Jotensakin siinä sitten pyörittiin kun yht'äkkiä mentiin nurin..Syy selvisi: kadonneet sukkahousut, olivat olleet sittenkin niiden farkkujen sisällä toisessa lahkeessa ja valuneet siitä sitten jalkaa pitkin alas lattialle ja takertui kenkien korkoihin

Sitä ihmettelen ettei kukaan sanonu mitään, vaikka kävin tanssimassa hitaitakin..Oishan ne pitäny jossain vaiheessa näkyä nilkassa

Että mua hävetti kun pojat nosti sukkahousut ilmaan lattialla ja hihkuivat isoon ääneen, että Marjan sukkikset löytyi