Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Nalle Puh
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
~Piia
Varmaan kaikki meistä on jossain elämänvaiheessa törmännyt karhuun nimeltä Puh. Miut kyseinen karhu on ainakin hurmannut Pienellä Älyllään ja Osuvilla Kommenteillaan, mutta mitäs muut puskislaiset ovat mieltä Puhista ja hänen ystävistään? Kuinka monet omistaa esimerkiksi jotain Nalle Puh-tavaroita (sukkia, koulutarvikkeita, julisteita ym.)? Tai miten moni on lukenut alkuperäisiä A. A. Milnen Nalle Puh tarinoita?

Muutenkin olis kiva tietää minkälaisia ajatuksia Puh herättää. Eli onko Puhit vain pelkkää lastenkirjallisuutta vai sopiiko niiden lukeminen kaikille ja miksi?
Nassikka
Täällä yksi armoton Nalle Puh fani tai enemmän Tikru wink.gif
Ne on satuja joita on aina ihana lukea. Toki ne on pelkkiä satuja, mutta löytyy niistä paljon sellaista mitä kannattaa oikeasti ajatella.

Ole määrätietoinen
"Nasu, minä olen tehnyt päätöksen."
"Puh, minkä päätöksen?"
"Olen päättänyt pyydystää Möhköfantin."

Luota itseesi...
"Hyvää yötä sitten, Puh" sanoi Nasu kun he olivat päässeet Puhin talolle.
"Tapaamme kello kuusi huomenaamulla Kuuden Männyn luona ja käymme katsomassa montako Möhköfanttia meidän ansaamme on tullut."

...mutta älä ole liian itsevarma!
Puh... piti Möhköfanttia jo pyydystettynä.

Tuossa otteitta Nasun pieni kirja rohkeudesta -kirjasta.

Jos joku tajus mitä mei meinasin.
chin.fani
Nalle Puh ja hänen ystävänsä ovat aivan ihania wub.gif. Itselläni ei ole mitään Nalle Puh kamaa, mutta videokasetti on, kertoo muistaakseni Tikrusta. Telkkarista joskus kattelin sitä tv-ohjelmaa Puhista smile.gif
Se on aivan ihana se juttu, missä Nasu kertoo Puhille, että hän on tärkeä, vai oliko se nyt toisinpäin rolleyes.gif, niin muistaako joku miten se meni? se on aivan ihana wub.gif (toivottavasti joku ees tajus mitä mä selitän whistling.gif)
shadow
Puhit on mahtavia, ne hurmaa ihan kaikki laugh.gif no, miehiä ei ehkä...
Lydia
Nalle Puh on aivan ihku wub.gif
Iso paha Disney, on vaan sekin pilannut angry.gif
Enää ei Puhia ystävineen voi teatterissa nähdä sneaky2.gif
Mun suosikki on ehdottomasti Ihaa wub.gif
Rochas
No, täältä löytyy penaali, kännykuoret(ihanata oranssit tikrukuoret wub.gif ) ja kalenteri.. biggrin.gif
Buuhacas
mul ei oo mitää puh kamaa mut kaikkein paras hahmo on ihaa wub.gif
¨steffy
vannottu puh fani, matot ja kaikki puh aiheisia wub.gif wub.gif (sängyn lakania myöten) omasta mielestä sopii kaiken ikäisille....niin mun mummikin on niitä eläkepäivinä lukemaan smile.gif
Fitzgo
Onhan se puh ihana wub.gif
Ja jotain sukkia,ym.löytyy wink.gif
Alkuperäisen Nalle Puh-kirjan olen lukenut.
Mon@
Vannoitunut Puh fani täällä myös!
Siskonikin on vaikka onkin jo 18 smile.gif
-anna-
Puh ja nasu on kyllä hurmaavia. Ja niillä on tosiaa osuvia sanontoja.. Ne on jotenkin ihania, ja muutenkin sellaisia, mite se nyt sannois.. wub.gif ...

Se myös sopii ihan minkä ikäisille, eli vaikka mummot ja vauvat voivat olla.

Mutta, kuka niihin ei voisi olla ihastumatta? wub.gif wub.gif
Ässä
Mä ainakin oon täydellä sydämmellä Puhin fani! wub.gif Se on niin valoittava ja suloinen pienillä aivoillaan... blush.gif Kyllähän mulla jotain tavariuta on, siis puh-aiheista. Pari kirjaa olen lukenut ym ym! thumbup.gif
Sundae
Nalle Puh on paras! laugh.gif Aina olen tykännyt Puhista eniten, se on jotenkin niin symppis smile.gif
Kaiku
LAINAUS(-anna- @ 8.10. 2004, 21:43)
Mutta, kuka niihin ei voisi olla ihastumatta? wub.gif wub.gif

Minä! lookaround.gif
Mun mielestä ne on vaan jotenkin tekopyhiä! confused.gif
Ei mulla mitään alkuperäistä puhia vastaan ole, mut disney on mielestäni pilannut sen. confused.gif Ja ehkä just se kaupallisuus kans vaikuttaa asiaa, ku nykyään Puhia tungetaan joka tuutista, esim. alusvaatteita, astiastoja, leluja jne. sleepy.gif
maawara
Nalle Puh on ihana. Enemmän pidän alkuperäisistä, mutta musta Wald Disney ei ole sitä pilannut. Wald Disneyn tekemät hahmot on ihania myös <3. Itse pidän eniten Tiikeristä ja Ihasta. Nasukin on söpö.
Mutta nämä Nalle Puh lehdet ovat täyttä roskaa.

Itseltäni löytyy Nasu meikkipussi ja tietenkin sukkia xD. Ja ihana Nalle Puh pehmolelu wub.gif
chin.fani
Nasu tuli takaa Puhin luo.
"Puh" kuiskasi hän.
"No mitä?"
"Ei mitään", sanoi Nasu, "Tarkistin vain, että olet siinä" wub.gif wub.gif
~Piia
Ilmeisesti siis aika monet pitävää Puhista ystävineen. Miäkin enemmän pidän aidosta A. A. Milnen Puhista, vaikka ei mulla varsinaisesti Disneyn luomaa Puh-karhua vastaakaan mitään ole. Mutta Disneyn luoma Puh on kyllä kaupallistunut aika nopeesti.. Tosin itellänikin on joitain Nalle Puh-aiheisia tavaroita.

Niin ja Milnen Puhista miusta ihanan tekee ne isot alkukirjaimet ja jonkinlainen viattomuus. Aina kun masentaa, niin ei tarvii muuta kuin lukea vähän Puhin tekemisiä tai sanomisia (vaikka ne on luettu jo moneen kertaan ennenkin) ja ne piristää.

Tässä on sitten muutamia lainauksia:

Puh katsoi kahta käpäläänsä. Hän tiesi että toinen niistä oli oikea ja että kun oli päättänyt kumpi oli oikea, silloin toinen oli vasen, mutta hän ei koskaan muistanut miten alku meni.

"Terve, Nasu", sanoi Puh.
"Terve, Puh", sanoi Nasu hypähtäen yllättyneenä. "Tiesin että se olit sinä."
"Niin minäkin", sanoi Puh.

"Ajatteles, jos joku puu kaatuisi kun me olemme sen alla!"
"Ajatteles, jos ei kaadu", sanoi Puh pitkään harkittuaan

Sillä minä olen Pieniälyinen Karhu, jolle kummalliset sanat ovat Harmi.

Kun on Hyvin Pieniälyinen Karhu saattaa joskus käydä niin että kun
Ajattelee Asioita, sitä saattaa Ajatella sellaisia Asioita jotka ovat
aivan Asiallisia silloin kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin.

Mutta Ihaa", sanoi Puh osaanottavasti,
"mitä me voimme...tuota kuinka me voimme...entä jos me..."
"Oikein", sanoi Ihaa.
"Hyviä ehdotuksia. Joku varmasti käy. Kiitos Puh."

Ystävyys on paras lahja, jonka kukaan voi saada!

Ja kukaan ei tietysti voi olla ilahtumaton saatuaan ilmapallon! biggrin.gif
Elina.P
Tiikeri on aivan IHANA! Niin positiivinen ja iloinen aina! biggrin.gif
osku^^
LAINAUS(~Piia @ 7.10. 2004, 20:18)
Varmaan kaikki meistä on jossain elämänvaiheessa törmännyt karhuun nimeltä Puh. Miut kyseinen karhu on ainakin hurmannut Pienellä Älyllään ja Osuvilla Kommenteillaan, mutta mitäs muut puskislaiset ovat mieltä Puhista ja hänen ystävistään? Kuinka monet omistaa esimerkiksi jotain Nalle Puh-tavaroita (sukkia, koulutarvikkeita, julisteita ym.)? Tai miten moni on lukenut alkuperäisiä A. A. Milnen Nalle Puh tarinoita?

Muutenkin olis kiva tietää minkälaisia ajatuksia Puh herättää. Eli onko Puhit vain pelkkää lastenkirjallisuutta vai sopiiko niiden lukeminen kaikille ja miksi?

Minä minä minä!
Huoneessani on jakautunut kivasta Marimekko ja NallePuh.
Olen lukenut paljon ja tottakai kalenterin omistan, jopa oma äitini omistaa NallePuh kyniä. laugh.gif cool.gif
NallePuh on ihana. wub.gif
Lydia
Musta on Disneyltä todella röyhkeää, pitää Puhin oikeudet tiukasti itsellään.
Tästä johtuen ei enää teatterissa voi Nalle Puhia nähdä sad.gif
Olisiko Suomessa viimeiset esitykset olleet vuonna 2000, tai jäiköhän se viime vuosituhannen jutuksi blink.gif blush.gif
reppulainen
LAINAUS(Lydia @ 8.10. 2004, 10:38)
Nalle Puh on aivan ihku wub.gif
Iso paha Disney, on vaan sekin pilannut angry.gif
Enää ei Puhia ystävineen voi teatterissa nähdä sneaky2.gif
Mun suosikki on ehdottomasti Ihaa wub.gif

niinpä. ne alkuperäiset on minusta ainakin ylivoimaisesti parhaita.. smile.gif ja aina niin ihania <3
Pisara
Enpä kamalasti tykkää, pikkusisko minunkin edestä, ostanut joskus niitä videoita, ja onhan tuolla noita tavaroitakin, sukkia, yms.
Lempo
Alkuperäiset on kivoja(sopivassa määrin), mutta Disneyn versioita en voi sietää! angry.gif
Ällöttää jo pelkät äänet ja muutenkin kun näkee lastenmattoja joissa komeilee joku iso Puh, ei kiitos! ph34r.gif laugh.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.