Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Ja taas juhlitaan...
Puskaradio > Puskis > K-18
sipa
Elikkä tänä viikonloppuna on vuorossa Helsinginyhdistyksen pippalot Vaunulla.. biggrin.gif Huomenna saadaan Lohisoppaa ja on Bingoa ja arpajaisia... Saas nähdä tuleeko arpajaisista voittoja tällä kertaa (toivottavasti ei ole risteilyjä) laugh.gif Kaikki muu kyllä kelpaa.. thumbup.gif Ja tänä viikonloppuna saadaan tilaamamme tupperware tuotteet ja mausteet. cool.gif
Arissa
Sipa, jos arpajaisissa sattuu tulemaan risteilyvoitto niin sen voi sitten laittaa mulle tulemaan. thumbup.gif Oikein mukavaa viikonloppua pippaloiden merkeissä. smile.gif
sipa
Arissa Asia sovittu.. Aivan taatusti saat liput jos voitan matkan.. thumbup.gif
Mansku
tongue.gif Pidähän hauskaa..Minä en useinkaan voita mitään esim. arpajaisissa. Lotossakin 1-2 oikein laugh.gif Olen siis lopettanut kaikkinaisen arpojen oston.. shifty.gif
mirka
Pidäppä hauskaa meidänkin puolesta biggrin.gif Tännekkin saapi lähettää niitä arpajais voittoja laugh.gif

Toivoopi: yksi ei ikinä mitään voittanut laugh.gif
Cee
Mulle tuli viikko sitte meili, missä kerrottiin että olen voittanut paikalliselta puhelinyhtiöltä yllätyspalkinnon(otin osaa yhteen galluppiin)..

Mä odotin jotain suurta ja hienoa, niin eikö sieltä tullu tänään pieni korvalappuradio sellasilla nappikuulokkeilla sad.gif

Sellanen sporttimalli...

Ensin varsin pettyneenä ajattelin lähettää sen takas kirouksien saattelemana, mutta päätinkin että mä annan sen mun sydänvikaiselle faijalle joululahjaksi smile.gif
Korttiin laitan: Sydämellisesti hyviä sporttihetkiä sulle biggrin.gif

Cee
sipa
Ei ollut tuuria tällä kertaa.. Ainakaan päävoiton suhteen joka muuten oli Mikro/grilli ja sellaisen olisin tarvinnutkin. Sen voitti yksi eläkeläispariskunta.
Bingossa voitin ekanrivin ja sain kahvipaketin. Arpajaisissa voitin taskulampun ja patterit, Ukko voitti askelmittarin.. biggrin.gif Siihen se sitten jäikin tällä kertaa.. Mutta olihan aivan mahtavat ilmat taas kerran, aurinko paistoi siniseltä taivaalta koko lauantain. Vaikka viileätä oli muuten, auringossa oli kuitenkin ihan mukavan lämmintä. Sunnuntai aamuna vähän ennen kahdeksaa satoi ensilumi.. thumbup.gif Ensin en tajunnut mitä ihmeen roskia yhtäkkiä alkoi lentämään ilmassa mutta tajusin aika nopeasti että luntahan alkoi satamaan. biggrin.gif Ja hetken päästä muuttuikin isoiksi hiutaleiksi. Sitä kesti kuitenkin vain muutaman minuutin ja kun Formulat alkoi ei satanut enään ja aurinko tuli esiin ja toi tullesaan taas aivan ihanan päivän.
abc
Fikkari ja patterit, eipä ollenkaan huono palkinto tongue.gif .

Missähän minun silmäni ovat olleet viime viikolla whistling.gif , kun en ole elosalamointia, enkä liioin mitään lumisadetta nähnyt blush.gif
sipa
a.b.c Ei etelässä satanutkaan lunta. Kun kysyin Systeriltä satoiko täällä eilen niin ei satanut. Että ei se mikään ihme ole jos et hiutaleita nähnytkään.. biggrin.gif Mutta ne elosalamat sun olis pitänyt nähdä.. rolleyes.gif laugh.gif
mirka
Sipa: Olihan nuo ihan hyvät voitot.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.