Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Antsa puhuu asiaa..
Puskaradio > Puskis > K-18
sipa
Antero avautuu nimettömällä Foorumilla:

Katsoin eilen eukon kanssa sisustusohjelmaa T.I.L.A.a (hyvä kysymys: siis katsoit mitä?)
Tajusin karmean tosiasian. Näissä perkeleen sisustusohjelmissa on aina sisustajina naiset tai sitten homomaiset miehet. Lopputulos on aina sellainen, hellanduudelis kiva, harmaa, beige, femiini ja yhdentekevä haistapaska ei mikään.

Missä on kunnon äijät tällaisista sisustusohjelmista? Missä on testosteroni ja toiminta? Laitetaan telkkuun perusukot sisustamaan niin saadaan olkkareihinkin actionia. Tulee flipperiä, tikkataulua, biljardia, kunnon pleikkarit, videotykit ja stereot. Laitetaan kromia kalusteisiin ja hirvenpää seinälle. Värivalikoima on julma mutta komia. Katoaa ne kummalliset tarpeettomat tyynyt sohvilta ja lattialta väriin sopivat kalsariraidalliset verhot.

EI SOHVAT TARVITSE MITÄÄN SAATANAN YLINMÄÄRÄISIÄ TYYNYJÄ

Sitten on nämä kokkiohjelmat, voi käytit rumaa sanaa... tsot, tsot sentään. Nyt raavaat ukot tekevät himassa essu päällä jotain nuudelipuudeli gurmeeta ja luulevat, että se on jotenkin normaalia. Ei perkele. Jos mies tekee ruokaa, se on joko sian-tai naudanlihaa ja mieluiten se grillataan!

Suomen kansa lihoo, koska olkkareista tehdään jotain näyteikkunoita ja oleskelukuutioita. Sinne kun laitetaan rummut tai pingispöytä niin johan rupeaa läski palamaan. Eli aktiviteettia kansan läskistämishuoneisiin.

Ja mitä tekevät suomalaiset miehet ? Kulkevat ihan oikeasti vaimon perässä valitsemassa juuri niitä kalsariverhoja pitkin hönttilöitä ja Ikeoita. Aikaisemmin ne verhot vaan ilmestyivät jostain sinne ikkunalle, ei ollut miehen homma niihin puuttua. Nyt on tultava muutos, verhoihin laitetaan formulakuviot tai sitten eri kaljafirmojen logoja.

Niin ja ukot puhuvat jo keskenäänkin sisustamisesta ja paskavaipoista. Naiset ovat aivopesseet koko kansan, jotta miehen pitäisi osallistua kaikkeen!! Jumalauta, milloin ne akat rupeavat korjaamaan auton, pesukoneen, tekemään raskaat pihatyöt, rakentamaan ja kasamaan hyllyt.? Kurkkaappas äijäpaha sinne housuihisi. Onkos siellä banaani vai persikka?

Nyt on tossukat herätyksen aika. Kunnioittakaa naisia, mutta älkää itse olko sellaisia.

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Maarit S
Amen biggrin.gif biggrin.gif
sipa
Mitenköhän mulle tuli heti Cee mieleen kun luin tätä.. laugh.gif
Mansku
smile.gif Niin muuten tuli..Melkein voi kuvitella Ceen paasaavan whistling.gif
Arissa
Antsalla taisi palaa hihat katsellessaan T.I.L.A ohjelmaa, vaikka kuitenkin totteli vaimoaan ja auttoi sisustamisessa ja teki ruokaa kukkaesiliina päällään. biggrin.gif Sitten vain halusi purkaa sydäntään jollain palstalla. laugh.gif
Cee
Kieltämättä olen Anteron kanssa täysin samaa mieltä...
Mulla oli kerran telkkari auki ku sieltä joku tällänen TILA -ohjelma tuli, ja kyllä oli ihan pakko sulkea telkkari, koska en pidä homoista..

Silloin aikanaan ku jäin poikamieheksi, kävi kyllä mielessä roudata olkkarista kaikki kamat(paitsi stereot ja tietokon) pihalle ja tuoda tilalle snookerpöytä..
mutta ne on niin kalliita(siis kunnollinen pöytä), että hankkimatta jäi sad.gif

mä muuten olen ollut sellasessa aika kalliissakin kodissa, jonka olohuoneen oli selkeästi perheen mies sisustanut.. Sikaisossa olkkarissa oli tasan kaksi upeeta tv-tuolia ja videotykki ja siihen liittyvä äänentoistolaitteisto..
Olin kateellinen...

Jos mä saisin täällä Manhattanilla yhtäkkiä vaikkapa 1000 000 dollaria sisustukseen, niin ostaisin Ferrarin ja toisin sen tänne mun olkkariin... letku vaan pakoputkesta ulos, että voisin kaasutella sitä olkkarissa smile.gif

Cee
Kaptah
No ketkäs ne sitten niitä ohjelmia oikein vahtaavat; naisetpa tietysti.
Jos jonkun kokkiohjelman, sisustusohjelman tai minkätahansa ulkomailta tuotetun formaatin mukaisia juttujen mukaan pitäisi suomalaisen miehen muotokuvaa hahmotella, niin pieleen menis että paukkuis.

Katsokaapa sitä sohvanvaltaajaanne ( no se joka on siellä koiran kanssa kellimässä ja yrittää piiloutua sen päivälehden taakse) hiukan tarkemmin. Sopiiko kuvaan.

Kyllä suomalainen mies tehdä osaa, ja tekeekin. tarvii vaan hiukan insipiraatiota.
Turhan tuntuinenhan se tosin on, mutta ilmankaan ei voi olla. VAI?
sipa
No meillä ei katsota näitä ohjelmia jos Ukko on kotona se nimittäin on just samaa mieltä Antsun kanssa.. biggrin.gif ja mä haluun joskus katsoa Innoa (en muita) niin siitäkin se vetää hepulit ja murjottaa kun on niin kauhee ohjelma. tongue.gif Ja on pakko muka katsoa sitä, kun ei tule muutakaan muilta kanavilta sanoo hän ja armahtaa mua että saan joskus katsoa sen. tongue.gif
Ja näistä kokkiohjelmista en katso muuta kuin tämän joskus tulleen Aakke Kallialan ja Sakari Kuosmasen kokkaukset, sitä oli kiva katsoa.. biggrin.gif Ja toinen on tämä Makupalat jota joskus kerkiin katsomaan, muut saa mun puolesta jäädä katsomatta.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.