Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Aikaraja pois?
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
Sivuja: 1, 2
Mon@
Miksi täällä on se että pitää odotaa 30sek ennenkuin saa kirjoittaa uutta viestiä? Usein joudun odottaa selvästi kauemmin kuin sen 30 sekuntia ja se on kellolla todistettu..
Eikö sitä voisi ottaa pois kokonaan?
Vlyter
Noh, on vamaan hyödyllisiä viestejä, jos niitä niin nopiaa pistäää menöhön? unsure.gif
*Sanni
Joskus häiritsee,toisinaan taas ei. Jos joskus pitää muakata oikein
noepasti viestiään niin pitää sitten odottaa. lookaround.gif
Vaikkeihän tuo 3o sekuntia pitkä aika edes ole ,toisaalta ihan
hyödyllinen. smile.gif
Sundae
Tuo aikaraja on asetettu floodaamisen estämiseksi. Eli kukaan ei kirjoita kymmentä viestiä kahdessa minuutissa ja saa sen avulla titteleitä napsittua tuosta noin vaan. Mielestäni tämä aikaraja on oikein hyvä juttu, mutta jos joillain aikaraja on tosiaan enemmän kuin 30s, niin se ei ole hyvä juttu sleepy.gif
Sundae
LAINAUS(Nenis @ 9.10. 2004, 20:34)
confused.gif eihän tuo liian pitkä aika ole, mutta välillä niihin jumittuu... dry.gif

Mikähän siinä sitten on.. confused.gif Minulla kun ei ainakaan ole tuollaista ongelmaa. Onko muilla ollut aikarajan jumittumis -ongelmaa? (mikä ilmaisu biggrin.gif)
osku^^
Olen samaa mieltä tosta, että jos joku ottaa titteleitä tolla, ni sen on hyvä olla.
Mut jos se tosiaan on pidempi, ni sit on kyllä harmi.
Rochas
Joo, ei siitä mulle ole haittaa. Vaikka pari kertaa onkin tullut tuo aikarajan ylittäminen, niin ei se mitään. Eri juttu sitten jos tää puska olis yhtä hidas kun jotkut nimeltämainitsemattomat foorumit, niin kyllä se sitten ärsyttäisi jos joutuisi jo back -vaiheessa taas 5 min odottamaan. Tiedän mitä te meinaatte sanoa; eihän siinä sitten voisi tulla sitä kun aikaraja on 30s! Mutta silti. tongue.gif Niin nopeasti tämä puska toimii ettei siitä aikarajasta haittaa ole! Huippua! thumbup.gif
<Iida>
Ei muakaan toi varsinaisesti häiritse, mutta onhan se välillä aika ärsyttävää rolleyes.gif
Vlyter
Mulle ei ainakaa oo ikuna eres tullu sitä wink.gif
Dommie
Ei mun mielestä ole syytä ottaa aikarajaa pois. Ei se 30 sekuntia nyt niin pitkä aika ole, ja sinä aikana voi vaikka lukea kertaalleen oman kirjoituksensa läpi. Tuskin kenelläkään on niin kiire kirjoittaa lookaround.gif
Wanssu
En edes tiennyt että täällä on aikaraja.
Reilut 150 viestiä naputtanut ja ei oo vastaan semmoista tullut.
Kyllä on ainakin mun mielestä ihan hyvä juttu.
-laku-
Mun mielestä se on ihan hyvä. smile.gif Antaa olla vaan.
chin.fani
Ihan hyvä tuo aikaraja mun mielestä on. Ite oon joskus törmänny tohon, mutta ei se oo jumittunut siihen eikä mitään.. smile.gif
¤janette¤
smile.gif no ei ny 30 sekkaa oo paha aika oottaa
Elina.P
ennen se häiritsi ihan kauheesti, mut nykyään ei siitä ole tullut kauheasti haittaa. wink.gif
-Milla
mulla ei ole ollut mitään ongelmia... välillä jos pistää jotain turhia jossain OT palstal ni ehkä sitte se tulee... mut sitte vaan laittaa uudestaa vähän ajan päästä cool.gif
-Milla
mulla ei ole ollut mitään ongelmia... välillä jos pistää jotain turhia jossain OT palstal ni ehkä sitte se tulee... mut sitte vaan laittaa uudestaa vähän ajan päästä cool.gif
Nanna*
Ja miksi sähköpostia saa lähettää vasta 15 min! kuluttua edellisen lähettämisestä?! Se on hermoja raastavaa. sleepy.gif
Japsi
Pari kertaa on tullut itsellä vastaan tuo aikaraja, mutta ei häiritse minua ainakaan. smile.gif
sahku
Mulle toi aikaraja ei ole ollut vielä ongelma....
Heipi
Enpä tiennytkään että täällä on joku aikaraja, siis sen kanssa ei ole ollutkaan mitään ongelmia. Johtuneeko siitä että ajattelen pitkään mitenkäs sen asiansa kirjoittaa. rolleyes.gif
Fitzgo
Jos ei jaksa odottaa niin voi kirjottaa tolla pikakustilla wink.gif Siinä ei tarvi odottaa.
LonelyWolf
mielestäni on tyhmää rajoittaa!!!
Vahtis
Kun kaikkilla ei itsellä ole arvostelukykyä, niin rajoja on pakko laittaa. Sen vähemmän rajoja, mitä fiksummin osaatte käyttäytyä itse. Nyt rajaa on pitänyt nostaa, juuri arvostelukyvyttömien Puskalaisten takia.

Enkä ole ihan varma, että haluan kuulla jatkossa kommentteja siitä, että olen tyhmä, kun rajoitan. sly.gif
-laku-
En nyt keksinyt, että mihin näistä kirjoittaisin, mutta laitampa nyt tänne. smile.gif

Eli vahtikoira:

Olisiko tuon aikarajan kanssa sellainen mahdollista, että vaikka siinä joutuisi odottelemaan sen 2 minuuttia, niin silti pääsisi jo sitä viestiä kirjoittelemaan. Ei tarvitsi "tyhjän panttina" olla sitä aikaa, mutta silti ei saa heti lähetettyä viestiä ja ehtii siinä ajassa vähän miettiä, että mitä kirjoittaa. *nyt meni ehkä monimutkaiseksi wink.gif *
Eli siis heti pääsisi tähän kirjoitusosioon, mutta viestiä ei saisi lähetettyä kuin vasta 2min päästä.. smile.gif
Vaikka, kuinkahan paljon se auttaisi.. mutta tuli vain tällainen mieleen. wink.gif
-laku-
LAINAUS(-Saana- @ 16.2. 2005, 07:18)
Tämän tyyppistä juttua olen itsekkin ajatellut...Eli pääsis jo suunnittelemaan viestiä, mutta lähetä nappi tulisi vasta sitten näkyville, kun 2 min on kulunut.... wink.gif

Tuota juuri ajoin takaa. Ilmaisit sen vaan selkeämmin, kuin minä. biggrin.gif
Once
LAINAUS(-Saana- @ 16.2. 2005, 07:18)
Tämän tyyppistä juttua olen itsekkin ajatellut...Eli pääsis jo suunnittelemaan viestiä, mutta lähetä nappi tulisi vasta sitten näkyville, kun 2 min on kulunut.... wink.gif

Ihan hyvä ehdotus. Tosin mielestäni 2 minuuttia on liian pitkä aika. Minuutti tuntuisi kohtuulliselta.
iiris_
On tosiaan aika kiva joo oottaa 2 min,että pääsee kirjoittamaan uutta viestiä... sleepy.gif Kun isoveli oottaa vuoroa, ja hiostaa koko ajan, ku kestää niin kauvan... sleepy.gif tosiaan tuo Lakun ehdotus oli hyvä! thumbup.gif
Lakka
Niitä viestejähän nyt voi suunnitella ja kirjoittaa vaikka Muistioon ja copy-pastettaa sieltä tähän tekstikenttään, kun se asianmukainen 2 minuuttia on kulunut. Ei pitäisi olla liian hankalaa.
-laku-
Ai siellä on sellainen muistiokin. wink.gif En ole edes tiennyt.
tuunanen
ymmärrän aikarajan hyvin, jotkut kirjoittavat tyyliin "niin mustakin" eikä siinä sitten muuta olekkaan.. tuikitarpeellinen tieto, eikö.. sly.gif muta kaksi minuuttia.. huh huh.. no ihan miten vain.. unsure.gif smile.gif
Putsiini
Tuo 2 minuuttia on kyllä aika pitkä aika.. sleepy.gif
Kannatan myös Lakun ehdotusta thumbup.gif
LonelyWolf
nyt, kun tää 2min. on ollu vähän aikaa, niin tää onkin ihan ok.
itsekkin huomaan lukavani enemmän toisten viestejä ja kiinnittäväni enempi huomiota allekirjoituksiin yms. smile.gif

tää on ihan ok systeemi, kunhan ei enää nosteta tätä aikarajaa.
toiskan muori
ei nosteta ei, ellei niitä turhia viestejä taas ala tulla liikaa.

lookaround.gif
-Tintti-
LAINAUS(LonelyWolf @ 18.2. 2005, 13:05)
nyt, kun tää 2min. on ollu vähän aikaa, niin tää onkin ihan ok.
itsekkin huomaan lukavani enemmän toisten viestejä ja kiinnittäväni enempi huomiota allekirjoituksiin yms. smile.gif

tää on ihan ok systeemi, kunhan ei enää nosteta tätä aikarajaa.

Oon jus samaa mieltä. Eka tää 2 minuuttia tuntu todella pitkältä ajalta, varsinkin kun meillä oli todella hidas kone. Nyt ku tuli laajakaista niin se 2 minuuttia ei niin pitkältä tunnu ja voi todellakin lukee muitten vastauksia ennen kuin itse alkaa kirjoittelemaan.
Toivon vaan, ettei aika nouse enää korkeammaksi.
Tää nyt menee ohi aiheen, mut se on tylsää kun jossain viekuissa on 5min tai 15min aikarajoitus ja siinä tuntuu palaavan vähemmästäki päreet kun ei ole koko päivää aikaa, et saa laitettua viestejä.
iiris_
Sillä välin voi pelata vaikka pelejä... thumbup.gif Tuolla Offtopicilla on se vitsit, pelit ja leikit, sieltä löytyy keskustelu Pelejä. Sillä aikaa voi pelata jotain peliä, josta pitää. wink.gif
Wupsu
niimpä...
kyllähän se välillä on harmittavaa ootella 2min jos on kauhee kiiru päästä kirjottaan jos vaik ob lähös sen jälkeen johki..... mutta eipähän tule niiiiiin paljoa turhia viestejä biggrin.gif
itse aina jos olen lukenut kaikki sen aiheen viestit ja on vielä aikaa niin otan kirjan käteen ja lueskelen sitä baa.gif

-------------------
miksi kodittomia niin monia,suloisia kissoja ja koiria.
miksi kadulla eläimet,vaikka maailmassa taloja satoja miljoonia.
miksi kylmään iltaan jätetään ystävät,jotka lämmöstämme elävät...
Verdana
Minusta aikaraja on ihan hyvä, mutta tarviiko sen olla kaksi minuuttia? Eikö yksi tai puolitoista riittäisi.. blink.gif
Mem
Niin, munkin mielestä toi aikaraja on hieman liian pitkä. Eikö se vois olla mieluummin vaikkapa yhen minuutin?...ja toi Lakun ehdotus on kyllä tosi hyvä! biggrin.gif Kannatan!
chin.fani
Musta toi aikaraja on ihan hyvä. Voi valikoida ne kiinnostavimmat aiheet ja vastata niihin..eikä täällä oo enää niin paljon niitä turhia viestejä wink.gif
MyTara
Itse en ole edes huomannut, että täällä on aikarajoitus. Tai kyllä olen lukenut siitä tuolta yhdeltä palstalta, mutta itselleni ei ole tullut missään vaiheessa mitään "aikarajaestoa", että pitää odottaa kaksi minuuttia tms. Minulla ei ole yleensä niin kiire kirjoittaa seuraavaa viestiä, tutustun aiheeseen tarkemmin enkä vastaile suinpäin smile.gif .

Kahden minuutin aikaraja on hyvä. Voisi se olla enemmänkin, mutta suurin osa puskalaisista tuntuu olevan tyytyväisiä tuohon pariin minuuttiin. wink.gif
-serafina-
Joskus kieltämättä tuo aikaraja tuntuu liian pitkältä...Kyllä yleensä aina luen koko topicin läpi, ennen kuin rupea kirjoittamaan viestiä, ja silloin se kaksi minuuttia ei ole pitkäkään aika, mutta esim jos kirjoittelee kaatopaikalla, aikaraja voi häiritä.
Mappe
LAINAUS(-serafina- @ 11.4. 2005, 17:30)
Joskus kieltämättä tuo aikaraja tuntuu liian pitkältä...Kyllä yleensä aina luen koko topicin läpi, ennen kuin rupea kirjoittamaan viestiä, ja silloin se kaksi minuuttia ei ole pitkäkään aika, mutta esim jos kirjoittelee kaatopaikalla, aikaraja voi häiritä.

Olen huomannut saman! wink.gif Tässä pari viikkoa (vai kuukautta? ph34r.gif) sitten ns. siirryin **OFF TOPIC**:ista !!KAATOPAIKKA!!:lle, ja on huomattu moneen kertaan se.

Mä en tajuu, että miks pitää olla semmosia "mä haluun 44623847136 viestiä, niin mä oon cool" tyyppejä... confused.gif Okeiokei... Nyt mä vähän liioittelin ton luvun kanssa, mutta ajatus on tärkein! tongue.gif confused.gif

Tämä oli mun kantani. confused.gif
Flavia
Mulla on ainakin teksti että 120 sekkaa pitää odottaa.. tuntuu hirveen pitkältä ajalta.. Varsinkin kun täällä menee ja on joku kysymys, mihin haluaa vastata, sitten vastaamisen jälkeen toinen... Kestää hirveen kauan...
<Iida>
Mua ei useimmiten aikaraja haittaa, mutta oon joskus huomannu, että viestin voi kirjoittaa ennen kuin 2 min. on kulunut lookaround.gif . Vai kuvittelenko vaan...
Wupsu
jaa-a..enpä tiedä mutta minua ei enään haittaa tuo aikaraja biggrin.gif
kun aloittelin täällä niin silloin haittasi mutta eipä haittaa enään...

(oli TODELLA turha viesti mutta oli pakko pistää sorry? wink.gif )
tweeety
Flood control is enabled on this board, please wait 120 seconds before replying or posting a new topic

Mulla tuo aikaraja myöskin ärsyttää, ja tosiaan ideaa olisi siinä että voi uuden viestin jo kirjoittaa, mutta lähetä-painike tulee käyttöön vasta 2min jälkeen.
Guest
Ärh. Mä joudun 120 sek sly.gif

Toivoisin että noin pitkä otettaisiin pois... edes jotain 20 sek... sleepy.gif
Avispa
Minunkin mielestä aika rajan voi ottaa kokonaan pois. Mun pitää oottaa 120sekuntii ennen ku pystyn kirjottaa uuden viestin ja se on välillä ärsyttävää! angry.gif
*Sanni
LAINAUS(-laku- @ 15.2. 2005, 19:29)
En nyt keksinyt, että mihin näistä kirjoittaisin, mutta laitampa nyt tänne. smile.gif

Eli vahtikoira:

Olisiko tuon aikarajan kanssa sellainen mahdollista, että vaikka siinä joutuisi odottelemaan sen 2 minuuttia, niin silti pääsisi jo sitä viestiä kirjoittelemaan. Ei tarvitsi "tyhjän panttina" olla sitä aikaa, mutta silti ei saa heti lähetettyä viestiä ja ehtii siinä ajassa vähän miettiä, että mitä kirjoittaa. *nyt meni ehkä monimutkaiseksi wink.gif *
Eli siis heti pääsisi tähän kirjoitusosioon, mutta viestiä ei saisi lähetettyä kuin vasta 2min päästä.. smile.gif
Vaikka, kuinkahan paljon se auttaisi.. mutta tuli vain tällainen mieleen. wink.gif

Good Idea!! thumbup.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.