Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mitä harrastat terrierisi kanssa?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 3: Terrierit
Elina.P
Mitä harrastat terrierisi kanssa? Mä otan vehnäterrierini kanssa aktiivisesti näyttelyä, tokoa ja joka viikko mejää. Lisäksi muitakin lajeja on tullut kokeiltua, mutta muita emme pääasiassa harrasta. wink.gif
Rochas
Harrastan cairnini kanssa näyttelyitä ja junnuja. Agia ja tokoakin ollaan kokeiltu, ja mejään olisi innostusta kun leirillä kokeiltiin, siitä se lähti. smile.gif
Elina.P
LAINAUS(Rochas @ 9.10. 2004, 19:41)
Harrastan cairnini kanssa näyttelyitä ja junnuja. Agia ja tokoakin ollaan kokeiltu, ja mejään olisi innostusta kun leirillä kokeiltiin, siitä se lähti. smile.gif

mejä on hurjan kivaa koirankin mielestä! mä suosittelen sitä!! Elmo rakastaa sitä! biggrin.gif
Rochas
LAINAUS(Nenis @ 9.10. 2004, 19:43)
mejä on hurjan kivaa koirankin mielestä! mä suosittelen sitä!! Elmo rakastaa sitä! biggrin.gif

Joo, pitäisi vaan joskus katsella onko täällä päin treenejä ja milloin, olisi se kiva kokeilla, Mindi innostuisi varmasti. smile.gif
Elina.P
nyt vaan ku alkaa tota lunta satamaan..... mejää on aika vaikeeta ottaa talvella. siis kavereiden kanssa. wink.gif
Murmeli
Leevin kanssa harrastettiin agilityä jonkin aikaa periaatteessa opittiin esteet ja sitten loppu multa aika TOKOssa käytiin ja Mejää voitais koittaa kun vaa tietäis missä olis biggrin.gif Nykyään harrastuksiin kuuluu vaan mettässä lenkkeily jos se nyt harrastuksiin luetaan. Kauhia moottoriturpa mäkin olen ku tommosen raamatun kirjotin.
Essi
Vilman kanssa harrastellaan junior handleria (minä tai isosiskoni), agilityäkin Vilma harrastaa (ohjaajanaan isosiskoni Maiju), sekä tietysti lenkkeilyä ja kaikkea päivittäistä puuhailua. smile.gif
reppulainen
tokoa harrastan cairnini kanssa.. alottelua kyllä vasta.
<Iida>
Tokoa, agilitya, mätsäreitä ja temppuilua harrastetaan tongue.gif . Myös piiitkät lenkit voidaan meidän kohdalla melkein lukea harrastukseksi biggrin.gif
Palsternakka
Näyttelyitä ja agilityä.
Elina.P
täälläpäs on paljon tokon harrastajia... me muuten aiotaan käydä agilityn alkeiskurssi elmon kanssa kesäloman alussa! biggrin.gif Toivottavasti se on kivaa!
-NoOrA-
Itse harrastan oman terrierini kanssa agia (mini-3) ja tokoa (avo). Uuden tulokkaan kanssa samoja tietty, seka luolahommaa olisi kiva kokeilla, seka mejaa. Ja nayttelyita kanssa sitten, kun se kasvaa vahan. lookaround.gif
iiris_
Meidän Vote on joskus käyny agilityssä,mutta nyt se on jo 10.w köpö,jonka kanssa käydään vaan ulkona kolme kertaa päivässä,koska ei se enää jaksa harrastaa mitään. smile.gif Mutta silti se on ihana sylikoira! wub.gif
reppulainen
tokoa vaan smile.gif
Assi
No Maxin kanssa näyttelyä, keväällä alotetaan toko ja agility, tokoa kyllä harrastettiin viime keväällä, tai käytiin yks kurssi.
Mossen kanssa agilityä, tosin talvella pidämme tauon, keväällä sitten taas smile.gif.
#Jossu#
Kahden cairnin kanssa kierretään näyttelyitä ja junior handler -kisoja ympäri Suomen. Kilpailemme myös TOKOssa sekä harjoitellaan agilityä.
-Maiju-
Borderterrieri Vilman kanssa käymme joskus näyttelyissä, aktiivisemmin junior handler -kisoissa. Lisäksi viikottain agilityä mini-1 luokassa. smile.gif
sahku
Vielä ei harrasteta mitään, mutta erilaisia temppuja me ollaan opetettu ja ne se kyllä osaa biggrin.gif Ollaan aateltu aloittaa TOKO keväällä ja ehkä sitten joskus agilitya. Aika sen näyttää smile.gif
Elina.P
LAINAUS(Assi @ 28.11. 2004, 14:03)
No Maxin kanssa näyttelyä, keväällä alotetaan toko ja agility, tokoa kyllä harrastettiin viime keväällä, tai käytiin yks kurssi.
Mossen kanssa agilityä, tosin talvella pidämme tauon, keväällä sitten taas smile.gif.

täällä päin pystyy harrastamaan agia talvellakin. nille on jopa kaks omaa hallia! biggrin.gif
suskajoo
Speedy on kisannu agissa, miniykkösiä kahlataan ilman ensimmäistäkään nousunollaa. Mato aloittaa treenit tänä kesänä virallisesti, leikkimielellä on jo menty niin A:ta, putkea kuin puomiakin.
Speedy haki näyttelyvaatimukset täyten ennen pallinpoistoa, joten mikäs tässä... Jos vaikka joskus agivalio wink.gif No, tarttis kyllä sitten paremman ohjaajan...
SuperMarjo
Meidän "päälaji" on agility, siihen me keskitytään eniten ja siitä Elmo tykkää eniten. smile.gif Kilpailuluokka on maxi1, mutta emme kyllä aivan hirveästi kisoja kiertele. vain lähikaupunkien. Äitini käy Elmon kanssa tokossa, siellä perustottelevaisudessa. Kisaamaan en tiedä pääseekö Elmo koskaan. Se on kentällä joskus ihan mahdoton kun luulee että tulaan agilityä harjoittelemaan ja pitäisi tehdä vain tylsiä tokoliikkeitä.. Näyttelyitä harrastamme myös, tosin nyt vähemmän kun koirasta tuli viimevuonna valio. Tässä kuussa on kuitenkin kahdet näyttelyt tulossa ja sinne äitini koiran on ilmoittanut.. Näyttelyissä koiraa vie äiti tai kasvattaja. Juniorhandleri olisi tarkoitus aloittaa (ehkä) kesällä olevan koiraleirin jälkeen, kun siellä kokeilen junnua ekan kerran. blink.gif Saa nähdä miten minä ja koira innostutaan lajista niin ehkä rupeamme junnukehiäkin kiertämään vähäsen. whistling.gif Sekä tietysti lenkkeily ja metsässä juokseminen luetaan myös harrastukseksemme biggrin.gif
Lottie
Me harrastetaan Gildan kanssa mätsäreitä ja näyttejä + junnuja. Lisäksi meillä on tokoa kerran viikossa ja agilityä harrastetaan vielä omalla pihalla. Syksyllä olisi tarkoitus aloittaa agility ihan kunnolla :>
tweeety
Dandietyttö Hertan kanssa näyttelyitä, ei äitin fifin tarvitse osata muuta kuin olla kaunis wink.gif

Luolatouhut ovat todella mielenkiintoisia, käytiin kyllä luolilla tuon fifin kanssa mutta ei oikein innostunut.
Olen töissä täällä Hjelmin Pirjolla ja lakelanduroksen kanssa luolatreeneissä on käyty.
Tuli juuri kotiin luolakokeista ---> Käyttövaliona!! smile.gif

Suosittelen luolia kaikille roduille jotka sinne pääsevät, tietty minkä rotuiselle tahansa voi käydä kettua näyttämässä ja treeneissä kokeilemassa, mutta kokeisiin ei pääse kuin:

* normaalikokoiset mäyräkoirat
* saksan metsästysterrierit
* kettuterrierit
* parsonrusselin terrierit
* jackrusselin terrierit
* ceskyterrierit
* lakelandinterrierit
* walesinterrierit
* borderterrierit
* cairninterrierit
Lottie
Se on cairnterrieri, ei cairnINterrieri smile.gif
tweeety
juu kyllä mä sen tiedän, mutta noi on kopioitu suoraan mäykky-yhdistyksen sivuilta smile.gif
Lottie
Okei. tongue.gif
minni
Harrastan australianterrierini kanssa tokoa, agilityä, näyttelyitä, junior handleria...
Varga
agilityä kerran viikossa ja joskus kotona
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.