Tuolla aikaisemmin tällä foorumilla kerroin yläkerran naapureistamme. Tätä kirjoittaessani on musiikki/tv niin kovalla, että Kristakin pysyy hereillä. Isännöijälle taas tänään soitin ja kysyin, että mitä temme naapureiden kanssa? Metelöinti ei ole rittänyt vaan tähän iltaan/yöhön vaan eilen illalla sama homma. Isännöitsijä kertoi, että he eivät päljon voi asialle tehdä koska kukaan muu naapureistamme ei ole valittanut. Luulen, että muutkin naapurit kuulevat myös jotain kumeaa ääntä, mutta kun me asumme suoraan heidän ala puolella on meteli paljon kovempi ja häiritsee sen takia meitä. Meidän pitäisi soittaa poliisit, että he tulevat toteamaan asian ja kirjaavat pöytäkirjoihinsa. poliisi pitää kuulemma käydä kaksi kertaa samaisesta asiasta niin sitten asia voidaan viedään kärjöille(jos isännöinti asian niin katsoo) niin että naapureille haetaan häätö ilmoitus. Se mikä minua paina ja askarrutta on että silloin kun menimme aikaisemmin naapureille kauniisti asiasta sanomaan niin vähän ajan päästä olivat naapurit ovemme takana ja uhkasi meitä, että jos menemme isännöintiin valittamaan heistä niin he hakkaavat meidät. Tuohan on silkka uhkaus. minua pelottaa lapseni puolesta koska hän ottaa ulkosalla päiväunet ja rattaisiin pääsee kukavain käsiksi jos haluaa koska asumma maantasalla.Onhan minulla itkuhälytin, utta silti. Pelkään myös koirieni puolesta ja tietenkin itsemme puolesta.
Olemme nyt kuitenkin päättäneet miheni kanssa mennä Maanantain aamuna isännöintiin ja pyytään, että he huomauttavat kirjallisesti naapureita.
Olemme ihan varmasti yläkerran naapureiden mielestä paskoja naapureita, mutta miksi meidän pitää kärsiä siitä, että he ovat metelöineet eikä kukaan muu. Nyt on pää niin sekaisin, että huh.