Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: ketkä menossa ja minne kisoihin?
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Agility
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Charmy
Mä ajatteliun aloittaa Harmin kanssa möllit, joten viralliset saavat odottaa.. ^^
LonelyWolf
hyvä Charmy!
onnea mölliin. wink.gif
me taas mennään tammikuun lopussa purinalle kisoihin ja helmikuussa kans.
muut kisat on vielä auki!
Pötkylä_
Onkos teistä menossa siihen ensivuoden agirotu 2005 -kisoihin? Mine olen ehkä menossa. (koira olis silllon "oikean" ikäinenkin biggrin.gif)
LonelyWolf
en yhtään tiedä tuosta rotukisasta.
riippuu missä se pidetään..
kun ei omista autoa, niin ei matkusta kisoihinkaan!
Noora
^ Agirotu 2005 pidetään Torniossa wink.gif Myö saatetaan lähteä jos seuralta lähtee bussi, sellaista kai joskus vähän suunniteltiin...
perhonen^
LAINAUS(Noora @ 12.12. 2004, 20:53)
^ Agirotu 2005 pidetään Torniossa wink.gif Myö saatetaan lähteä jos seuralta lähtee bussi, sellaista kai joskus vähän suunniteltiin...

blink.gif torniossa asti? eikös se viime vuonna ollut hesassa?
Nassikka
^Ei vaan Kotkassa.

Meillä tarkotuksena huomenissa varata Shammylle kastraatio aika. Saa nähdä miten toipuu ja koska päästään takasin kisakentille. Toivottavasti mahd.nopeasti wink.gif
*Sanni
Muik!

No voi höh ,taas se on niin kaukana ettei me
voida lähte. Harmi! confused.gif
Pötkylä_
Meistäkin se on tosi kaukana. Mutta koitan silti päästä. (mistäs sitä tietää, jos sinne pääsiskin sillon biggrin.gif)
hannaj
LAINAUS(perhonen^ @ 12.12. 2004, 19:01)
blink.gif torniossa asti? eikös se viime vuonna ollut hesassa?

No on se kiva että Agirotu on ensi vuonna täällä. smile.gif Varmasti Tornion kennelkerho järjestää hienon tapahtuman. wink.gif
-NoOrA-
LAINAUS(hannaj @ 14.12. 2004, 16:00)
No on se kiva että Agirotu on ensi vuonna täällä. smile.gif Varmasti Tornion kennelkerho järjestää hienon tapahtuman. wink.gif

Nimen omaan. On se kiva, et se on valilla pohjoisessa, ettei pohjoisen porukat tarvitse aina matkustella. Vaan valilla on vuoro etelan ihmisten. tongue.gif

Vaikka en itse asukkaan kummasssakaan, vaan siina valilla. whistling.gif

Ja sitten itse aiheeseen.. Meidan ekat kisat taitaa olla SM kisat kesakuussa.. whistling.gif
Kun en aikaisemmin ole taalta Kanadasta tulossa pois, niin ei sita varmaan sitten oikein paase kisaa/harkkaa kovin hyvin.. Mahtaa menna "tosi" hyvin ne SM kisat.. biggrin.gif

Et ei mistaan turhan isoista kisoista aloiteta ens vuonna. blink.gif biggrin.gif
Pötkylä_
Meidän agilitykurssin ohjaaja, Janita, pisti tänään vikoissa harkoissa meille oikean yllätys pommin:
Meillä oli agilitykisat. (viralliset. no eivaan epäviralliset tietty wink.gif)

Ja tulimme tokiksi Ansan kanssa. thumbup.gif Ja paljon mä sitten kehuin ansaa... Olin ihan varma et tultiin vikoiksi.

Mine haluisin päästä sinne Tornioon, vaikka kauempana onkin. teehee.gif
LonelyWolf
ahaa..
en ole siis tulossa (taaskaan) agirotuun.
helsingistä ei tornioon aivan helposti ilman autoa lähdetäkkään! unsure.gif
Pötkylä_
LAINAUS(LonelyWolf @ 15.12. 2004, 15:17)
ahaa..
en ole siis tulossa (taaskaan) agirotuun.
helsingistä ei tornioon aivan helposti ilman autoa lähdetäkkään! unsure.gif

Mutta. Eikö se ollut tänä vuonna hesassa? o.o
Nassikka
Ei kun edelleenkin se oli siellä Kotkassa wink.gif

Selsingissä oli nuorten SM-kisat jos niihin sekoitat wink.gif
Pötkylä_
LAINAUS(Nassikka @ 19.12. 2004, 19:47)
Ei kun edelleenkin se oli siellä Kotkassa wink.gif

Selsingissä oli nuorten SM-kisat jos niihin sekoitat wink.gif

Ainiin. *lyö kapulalla päähän ja pökertyy*
LonelyWolf
juurihan sanottiin että ne ovat torniossa!!!
*Sanni
Heh,mä oon ihan pihalla! stupid.gif
Pötkylä_
LAINAUS(Lumienkeli @ 20.12. 2004, 15:38)
Heh,mä oon ihan pihalla! stupid.gif

Älä jooko kylmety? *antaa huovan* tongue.gif
perhonen^
me ollaan siis varmaan menossa purinalle tammikuun lopulla ja kirkkonummelle 26.2..ei ihan varmaa mutta niin ajattelin.
LonelyWolf
mekin tulossa purinalle tammikuun lopussa!
sekä helmikuussa. saas nähdä miten me taas möhlitään rolleyes.gif
perhonen^
höh..mun koiralla alkoikin sitten juoksut että ei nyt päästäkkään 30. päivä purinalle. tuli muutenkin superpitkä tästä meidän agitauosta wink.gif
*Sanni
Me ollaan menossa ensi kuun 6 päivä ,epävirallisiin. whistling.gif
Pötkylä_
Missä tuo purina on? Ja [lumienkeli] noi epä viralliset? biggrin.gif
perhonen^
LAINAUS(Pötkylä_ @ 10.1. 2005, 17:16)
Missä tuo purina on? Ja [lumienkeli] noi epä viralliset? biggrin.gif

purina areena on helsingin konalassa smile.gif
LonelyWolf
jep jep.
en tulekkaan tammikuun lopun (en muista tarkkaa päivää)
purina kisoihin. unohdin ihan sen ilm. päivän 14.1 ja se on kohta!
lisäksi olen jo käynyt ko. tuomarin radalla hyllyilemässä.. tongue.gif
Once
Meillä seuraavat kisat on 22.1 Kirkkonummella, sitten kahdet kisat 30.1 Purina-areenalla.
perhonen^
voih..mä oon ihan kateellinen kun te vaan treenaatte ja kisaatte ja mä joudun pitämään taukoa niiden juoksujen takia sneaky2.gif biggrin.gif tulen hulluksi ilman agilityä laugh.gif
Once
LAINAUS(perhonen^ @ 15.1. 2005, 17:23)
sneaky2.gif biggrin.gif tulen hulluksi ilman agilityä laugh.gif

Älä sentään... biggrin.gif ei mekään olla päästy kisaamaan pitkään aikaan... viimeks sillon 6.12. No treenaamassa ollaan kyllä käyty (okei, viime viikonloppuna ekaan kertaan n. kuukauteen... laugh.gif )
perhonen^
LAINAUS(Once @ 15.1. 2005, 17:56)
Älä sentään...  biggrin.gif  ei mekään olla päästy kisaamaan pitkään aikaan... viimeks sillon 6.12. No treenaamassa ollaan kyllä käyty (okei, viime viikonloppuna ekaan kertaan n. kuukauteen...  laugh.gif )

aijaaa..joo mekin oltiin kisoissa viimeks 6.12 (riihimäellä)
mutta nyt meni kyllä nyt suunnitelmat murskaks..tonne purinalle olin juuri ilmottautumassa kun huomasin että juoksut alkoi.
tänään käytiin kyllä ojangossa vähän treenaamassa..tai no ei sitä treenaamiseksi voi kutsua kun siellä oli muitakin niin en viitsinyt olla juoksuisen koiran kanssa siinä joten treenasin vaan pari kertaa kepit ja lähin biggrin.gif ja siitäkös tuli vaan entistä pahempi agilitykuume.
oho, nyt muuten meni vähän ot:n puolelle blush.gif

tulen varmaan kattomaan niitä kisoja sinne purinalle jos nyt ei ole muuta tekemistä.
Pötkylä_
LAINAUS(perhonen^ @ 10.1. 2005, 18:45)
purina areena on helsingin konalassa smile.gif

*tahtoo tulla katsomaan*
TtT
Meillä on seuraavat viralliset kisat vasta 13.2. Tampereella. Hyppyradalle mennään toista nollaa metsästämään, kun ei niitä kontaktejakaan ole. Sen jälkeen ei olekaan vielä kisoja tiedossa. Kevään agikisoja katsotaan sitten sen mukaan, että päästäänkö kisaamaan tokossa vai ei. Jos tokossa ollaan valmiita jo keväällä, on sitä seuraavat agikisat sitten varmaan vasta kesällä.
Once
LAINAUS(perhonen^ @ 15.1. 2005, 18:02)
tänään käytiin kyllä ojangossa vähän treenaamassa..tai no ei sitä treenaamiseksi voi kutsua kun siellä oli muitakin niin en viitsinyt olla juoksuisen koiran kanssa siinä joten treenasin vaan pari kertaa kepit ja lähin biggrin.gif ja siitäkös tuli vaan entistä pahempi agilitykuume.
oho, nyt muuten meni vähän ot:n puolelle blush.gif

No meni kyllä vähän ot:ks... laugh.gif no eipä varmaan haittaa... Tuu vaan kattomaan sinne. Me oltiin tänään ojangossa treenailemassa... Nyt sieltä on jäät lähteny onneks kun viime viikonloppuna ei meinannu ees pystyssä pysyä paikallaan... happy.gif
perhonen^
LAINAUS(Once @ 16.1. 2005, 16:09)
No meni kyllä vähän ot:ks... laugh.gif no eipä varmaan haittaa... Tuu vaan kattomaan sinne. Me oltiin tänään ojangossa treenailemassa... Nyt sieltä on jäät lähteny onneks kun viime viikonloppuna ei meinannu ees pystyssä pysyä paikallaan... happy.gif

juuh, innostuin kirjottamaan biggrin.gif
niin ojangossa on onneksi nyt jäätöntä! harmillisen paljon porukkaa vaan... lookaround.gif
LonelyWolf
oon ajatellut että kisaan 10 kisaa täyteen ja jos ei ole tullut seuraavaa nollaa, pidän tauon ja treenaan.
mitä järkeä junnata, kun voi eka treenata treeneissä kunnolla!
7 kisaa on takana..
Once
^meillä muistaakseni 23... rolleyes.gif ja yksi nolla kasassa. Toivottavasti en la (22.1) tulisi se pitkään kaivattu toinen nolla...
nuuskamuikkunen
22.1 Kirkkonummelle ollaan tulossa.
LonelyWolf
kertokaa nuuskamuikkunen ja Once miten meni 22.1?
tuliko nollia/tuloksia? w00t.gif
Once
No ei tosiaankaan tullu nollaa. angry.gif v*ttu kun ärsyttää. (pyydän anteeksi kielen käyttöäni) aargh. samat virheet on tullu nyt kolmessa peräkkäisessä kisassa. Vauhtia riitti kyllä joka on hyvä juttu mutta sitten ne kepit ja puomi... puuh. No ehkäpä sitten ens kerralla... rolleyes.gif
Nassikka
^Mutta ne on molemmat korjattaviss treenillä! Hyvä siitä tulee usko vaan smile.gif

Nimimerkillä: Miljoona kymppiä tilillä kontaktivirheistä wink.gif
Once
^Niinhän nuo onneks on... treeneissä kepit kyllä sujuu mutta sitten kisoissa... ohmy.gif no kyllä se siitä, tarpeeks treeniä vaan. Kontaktit nyt on ollu meillä aina ongelma. Ois pitäny opettaa sillon ihan alussa ne paremmin. rolleyes.gif
Noore
Tietääkö joku milloin olisi seuraava epävir. kisa jossain Espoossa tai helsingissä?
Onko esim. Puriina Areenalla milloin kisoja? Luin että seuraava kisa on 30.1. mutta sinne en voi tulla, olen Turun näyttelyssä... niin olisiko joskus helmikuussa? smile.gif
*Sanni
LAINAUS(Noore @ 23.1. 2005, 14:27)
Tietääkö joku milloin olisi seuraava epävir. kisa jossain Espoossa tai helsingissä?
Onko esim. Puriina Areenalla milloin kisoja? Luin että seuraava kisa on 30.1. mutta sinne en voi tulla, olen Turun näyttelyssä... niin olisiko joskus helmikuussa? smile.gif

Wauu,oottekos menossa Kassun kanssa kisoihin? thumbup.gif

Meillä alko nyt 2kk tauko aglitystä. innocent.gif
Pötkylä_
Niin hei lumienkeli, missä ne 6.2 olevat kisaton? biggrin.gif
perhonen^
me ollaan nyt sitten vuoden ensimmäisiin kisoihin menossa VASTA 26.2 kirkkonummelle. ja sitä edellisenä päivänä tuun riparileiriltä rolleyes.gif huonoon aikaan kaikki kisat.

Once: harmi kun tuli teille taas samat virheet...noh, ensi kerralla sitten uusi yritys! smile.gif
mäkin kyllä pelkään noita keppejä eniten...niissä aina tulee sählättyä blush.gif
*Sanni
LAINAUS(Pötkylä_ @ 23.1. 2005, 18:09)
Niin hei lumienkeli, missä ne 6.2 olevat kisaton? biggrin.gif

Vöyrillä ,jos oikein muistan. smile.gif
Pötkylä_
LAINAUS(Lumienkeli @ 24.1. 2005, 07:52)
Vöyrillä ,jos oikein muistan. smile.gif

ja vöyri on...?
xDD
Once
Meillä on 31.1 kahet kisat purinalla, sitten 19.2 ja 20.2 biggrin.gif oisko jälkimmäinen ollu kans purinalla ja 19 päivä kirkkonummella.

Niin tosiaan, missäs päin on vöyri? blink.gif
LonelyWolf
mikä päivä' ne helmikuun purina kisat olikaan?
Once
20.2 jos oikein muistan.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.