Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Viestejä vanhoilla hyvillä keinoilla
Puskaradio > Puskis > K-18
Arissa
Tänään juttelin erään ihmisen kanssa ja tuli puheeksi miten laittaisin sille viestiä menemään. Mulla on puhelin edelleen rikki joten siihen en voi luottaa, sähköposti kyllä toimii vielä, mutta on niin kovin tavanomaista lähettää sen avulla viestejä. Halusin jotain erikoista tapaa kokeilla ja niinpä siinä autolla ajaessa kirkasta auringonpaisteista taivasta katsoessa tuli mieleen kaksi erittäin vanhaa viestintätapaa. a) kirjekyyhky, mutta huomasin, että mistäs kyyhkyjä tähän hätään saisin lentämään viestejä. Sitten muistin savumerkit. biggrin.gif Aivan perinteiset intiaanien käyttämät savumerkit jotka näkyisi kauas ja jos virheitä tulisi niin mikäs siinä kun uutta viestiä pukkaisi niin kauan kun puita metsässä riittäisi. biggrin.gif

Joten, jos näätte lähipäivinä isoja savumerkkejä taivaalla niin se olen vain minä joka opettelen uutta viestintämenetelmää. biggrin.gif
sipa
No ei taida ihan tänne asti näkyä sun savumerkit.. laugh.gif Ja taitaa nykyisin tuullakin niin kovin että merkit hajoavat taivaan tuuliin.. biggrin.gif Että laita ihan perinteinen kirje menemään ja ilahdutat ystävääsi vanhollisesti.. thumbup.gif
Koskas muuten olette viimeeksi saaneet kirjeen.. rolleyes.gif Mulla ei ole kauheen kauaa aikaa siitä, sillä mun kaveri laittaa aika usein kirjeitä tulemaan milloin minkäkin varjolla (yleensä lähettää jonkun yllärin) Vaikka laittaa toki s-postiakin melkein päivittäin ja tekstiviestiäkin tulee joskus. On muuten kivaa ja persoonallista saada kirje.. thumbup.gif
Arissa
Niinhän se taitaa olla ja kun on pakkasiakin tulossa niin savumerkit jäätyy taivaalle. biggrin.gif

Tässä joku aika sitten kirjoitin perinteisen kirjeen. Pitäisi vaan kirjoitella enemmän, sillä se on ihan mukavaa. Joskus monta vuotta sitten tuli kirjoiteltua paljon enemmän, mutta näin sähköisellä aikakaudella se on valitettavasti jäänyt aivan liian vähälle. confused.gif
Kaptah
Hyvin näkyy!
Oliko se toinen sana todella katapultti? Savumerkki-käsialasi on huikan pääsyt rapistumaan. Laitoitko kunnon nuotion vai veikö tuuli ne pikkusavujen pöllähdykset? teehee.gif teehee.gif
Arissa
Hyvä, että näkyy hyvin ei ollut ihan turha lähettäminen. biggrin.gif Niin on rapistunut, kun ei ole tarvinnut vuosiin kirjoitella blush.gif joten se vielä kyllä näkyy, mutta eiköhän se siitä paremmaksi muutu, kun sitkeästi yritän. biggrin.gif

Tein kyllä hyvän nuotion, mutta kun puut oli hieman märkiä ja tuuli niin tuulihan ne merkit vei. Tänään on tulossa hyvä päivä joten otan uudestaan ja katson, että nyt ei tuuli kajoa mun viestimerkkeihin. biggrin.gif
sipa
laugh.gif laugh.gif Nyt on hyvä päivä lähettää savumerkkejä.. laugh.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.