Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Arissa poistuu takavasemmalle
Puskaradio > Puskis > K-18
Arissa
Niin se vaan on, että mun puskiksessa käynnit loppuu toistaiseksi. Joskus harvoin pääsen katsomaan juttuja, mutta en säännöllisesti.

En aijo pitää mitään pitkiä puheita tai kirjoituksia, sillä en ole hyvä sellaisissa. On varmasti tottumista siihen, kun ei enää pääse säännöllisesti lukemaan Sipan aamujuttuja eikä muitakaan mukavia juttuja, mutta eiköhän siihenkin totu alku vieroitusoireiden jälkeen. Ja ylipäätään kun ei pääse nettiin surffailemaan mihin on tottunut, mutta toisaalta hyvä se on olla vähän aikaa ilman tietokonettakin, ja onhan niitä koneita kirjastoissa joten en ihan ilman tietokoneyhteyttä jää.

Tällä viikolla vielä satunnaisesti vierailen täällä, mutta sitten se on heippa sen jälkeen. sad.gif
abc
Mitäh ohmy.gif . Oli ihan kalenteriin katsottava, että onko kyseessä aprillipila blink.gif . Mutta tuota Arissan tekstiä lukiessa, vaikuttaa kyllä siltä, että olisit tosissasi sad.gif . Alkoipas eri tylsästi tämä viikko confused.gif Tuollaiset tiedoksiannot järkyttävät mieltä melkoisesti. Toivottavasti Sinulla on parempi syy päätökseesi, kuin meihin kyllästyminen unsure.gif .

Minä ainakin pidän peukkuja thumbup.gif , että et malttaisi kuitenkaan olla hirmusen kauaa keskuudestamme poissa, vaan kirjasto saisi vakiasiakkaan, kun Arissa K-18 foorumille pyrkii kirjaston netin kautta biggrin.gif
Arissa
Abc, ei valitettavasti ole aprillipila. Ja kyllä, olen tosissani. Joskus elämässä tulee tilanteita jolloin joutuu tekemään suuria valintoja ja päätöksiä. Tein oman päätöksen ja sen myötä moni asia muuttui. En todellakaan ole kyllästyntyt teihin smile.gif Ikävä tulee varmasti näitä mukavia juttuhetkiä, mutta takaisin tulen vielä joskus. smile.gif

Varmasti kirjasto saa musta vakiasiakkaan. thumbup.gif Lopulta ne antaa mulle vakiajan joka viikolle, kun eivät enää jaksa kuunnella mun epätoivoisia selityksiä koneelle pääsystä. biggrin.gif
abc
Totta puhut Arissa. Elämässä tulee kuin tuleekin monen monta tienristeystä eteen ja valintoja joutuu tekemään. Toivon lämpimästi, että teet oikeat valinnat kunkin risteyksen kohdalla.

thumbup.gif Onnea valinnoillesi thumbup.gif
sipa
EIKÄ... ohmy.gif Miten mä sitten totun kun en nää sun vastauksias aamuisin ja kirjoituksias.. ohmy.gif Kahdestaan saadaan a.b.c:n kanssa (meistä vanhoista) sitten jatkaa kun muut ei päivittäin tänne kirjoittele.. Onneksi RODNINA on sentää aika aktiivinen ollut meidän lisäksi Plus muutamat muut. Kumpa sais noi kaikki muutkin..
Mutta täytyy sanoa että ikävä tulee sinnuu Arissa.. confused.gif Käyt siellä kirjastossa sitten meille kertomassa kuulumiset jooko, etkä vaan lupaa. Ja toivotaan että saat piakkoin nettiyhteydet ja pääset taas päivittäin tänne mukaan. thumbup.gif
Kaptah
Harmi, mutta minkäs teet!
Varmaan joku pönttö osuu matkan varrelle, jolla voi pikkuisen käydä luuraamassa mitä tänne puskikseen kuuluu. Kaikkea hyvää!
Arissa
Sipa, lupaan tulla kirjoittelemaan kuulumisia eikä jää pelkäksi lupaukseksi. smile.gif Eiköhän nettiyhteydetkin tule jossain vaiheessa tai ainakin toivon niin. smile.gif

Kaptah, kiitos smile.gif
mirka
Kyllä nyt tulee ikävä Arissaa sad.gif Sinun kirjoituksiasi ja vastauksiasi on niin kiva lukea.
Huh, onpa haikea tunnelma.Muistahan meitä aina silloin tällöin ja tulethan sitten tänne kun pääset koneelle.
Sipa: Onpa kiva todeta, että minutkin on huomattu smile.gif
sipa
RODNINA Kyllä on huomattu.. thumbup.gif Ja on ihan mukavaa että kirjoittelet kuulumisia ja kommentteja. Kunhan saatais viellä noi muutkin aktiivisiksi. thumbup.gif
Daybreaker
Aktiivisesti käyn kyllä lukemassa aina näitä juttuja, mutta aina ei ehdi vastaileen. Muka niin kiire töissä! blink.gif

Kyllä se on opetteleminen, jos on netissä tottunut roikkuun ja sit ei olekkaan enää nettiä! Itse vaikka en mikään "himo" surffaaja ole, niin lomalla kyllä kaipaili vähän jo nettiä. Sit piti käyttääkin puhelimen wap:ia ja katsoa, mitä se piti sisällään.

Mutta Arissalle kaikkea hyvää tälle ajalle, kun emme häntä täällä aktiivisesti "näe" ja muutenkin tsemppiä!! thumbup.gif

Toivottaapi vähemmän tunnettu +poppoo
Mansku
blink.gif Tää yks on ihan ulalla, ja utelee whistling.gif minne Arissa on menossa?? *Uteliasuushan ei kuulu sivistykseen* Onko mulla jääny jotain lukematta stupid.gif miettii hän
sipa
Mansku Ei Arissa sen kummemmin kertonut muuta kuin että on ilman konetta.. Ja silloinhan ei tänne pääse.. confused.gif
Mansku
smile.gif Sipa: Kiitos vastauksesta tongue.gif On tosi juttu että ilman konetta ei pääse ja ainakin meillä täällä kotipaikkakunnan kirjastossa on VAIN 2 konetta. Käydessäni kirjastossa huomasin että aina niillä koneilla oli koululaisia, meni mihin aikaan tahansa (9-19 välillä). ohmy.gif Meillä se nyt ei haittaa, jos yksi kone pois kun talossa on yhteensä kolme konetta.. biggrin.gif Kirjastoon matkaa 10 kilometriä (jossa siis koneet). sad.gif Toivottavasti kuitenkin kuulemme Arissasta edes kerran viikossa, vaikkapa vain MOI jotta tiedämme hänen olevan hengissä.
Arissa
Moikkista kaikille smile.gif Tulin kurkistelemaan tänne ennen kuin tulee se pitkä tauko. Kiirettä on pitänyt, mutta kaikesta tohinasta huolimatta piipahdan täällä aina silloin tällöin. smile.gif
sipa
Jees.. Hyvä Arissa.. Nyt sitten kirjoitatkin pitkiä juttuja kun et tiedä koska seuraavan kerran pääset koneelle.. biggrin.gif
Cee
Mulla on sisäpiirin tietoa, että Arissa joutuu istumaan 14 autovarkaudesta ja siks siitä ei tulla hetkeen kuulemaan oikeen paljo mitään...
Siihen sit vielä kaikki muut keissit jotka on auki ja käsittelemättä, niin saattaa mennä viis vuottakin ennen ku Arissa pääsee ulos "talosta" ja taas nettiin...

Cee
-vankeinhoitolaitos-
sipa
Mistä sä Cee tiedätkin kaiken.. laugh.gif
mirka
Cee tietää kaiken laugh.gif
Cee
Meillä on täällä linnassa tulossa kyllä nettiyhteys meidän kirjastoon, jolloin meidän "asiakkailla( arissakkailla)" on mahdollisuus viettää internetissä kerran viikossa valvotusti 15 minuuttia..
Ai miks valvotusti? No kun ne muuten on heti tilaamassa huumeita väärennetyillä visa -korteilla tänne taloon...

Joten eiköhän me vielä Arissastakin kuulla kerran viikossa...

Cee
-ylivartija-
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.